Gå til innhold

Final Fantasy XIV - A Realm Reborn


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Er man lvl 5 og kjeder seg i klassen man har valgt, er det rimelig lenge å vente til lvl 15 for å få tilgang til en annen klasse man vil ha. Da er det like greit å lage en ny karakter. ;)

 

Joa, det gjorde jeg også. Men det er fortsatt noen som gjør det etter mange timer investert og ikke vet om dette ennå.

Lenke til kommentar

Hvordan levler dere en ny class (War/Mag type) - Gikk fra Conjurer til Arcanist når jeg kom til Limsa, men syns det er altfor få sidequests? Fyller opp hunting log og nevnte sidequest jeg finner, men ble level 11 nå sist også får jeg neste class quest på 15. :hm: Må jeg bare grinde / FATES da eller? Føltes ut som det var flere sidequest i Gridania når jeg levlet Conjurer.

 

Generelt hvordan er det man skal klare å levle alt til 50, er det nok sidequests? :omg:

Lenke til kommentar

Ikke glem XP bonus. Om du har en Conjurer på høyt level, vil du få ganske mye bonus-XP når du levler Arcanist. Dungeons, leves osv hjelper også, når du er høyt nok level til dem. Ellers kan du jo 'jukse' litt. Jeg gjorde en quest som Marauder, men byttet over til Arcanist da jeg leverte den inn. Resultatet ble rimelig mye Arcanist-XP, siden questen var en del høyere level enn meg. Men blir den for høyt level kan jeg selvsagt ikke levere denn inn. Noe annet hadde jo vært teit.

Endret av Lykketrolling
Lenke til kommentar

Hvordan levler dere en ny class (War/Mag type) - Gikk fra Conjurer til Arcanist når jeg kom til Limsa, men syns det er altfor få sidequests? Fyller opp hunting log og nevnte sidequest jeg finner, men ble level 11 nå sist også får jeg neste class quest på 15. :hm: Må jeg bare grinde / FATES da eller? Føltes ut som det var flere sidequest i Gridania når jeg levlet Conjurer.

 

Generelt hvordan er det man skal klare å levle alt til 50, er det nok sidequests? :omg:

FATE-eventene som skjer overalt hele tida gjør at det er lett å få exp selv når det ikke er sidequests tilgjengelige.

Lenke til kommentar

Ser at jeg glemte å legge til navnet tidligere.

 

Spiller tank (marauder lvl. 26 nå) på Cerberus.

Om noen vil ta noen dungeons, guildhests, FATEs, eller lignende, bare å adde meg.

 

Hesios Agathon

 

 

 

 

Bare jeg som ikke får logget inn?

Logget akkurat inn nå på 1. forsøk uten noen problemer.

Endret av Fred7555
Lenke til kommentar

Thanks.

 

Man vet med en gang at ARR er en hit når det eneste folk klager om i Metacritic er at de ikke får spille.

http://www.metacritic.com/game/pc/final-fantasy-xiv-online-a-realm-reborn/user-reviews?dist=negative

 

 

Disse folkene som gir spill 0 på metacritic må være hjerneskadet,

Samme med de som gir alle spill 10 av 10. Men de er ihvertfall positiv .

Endret av Realzi
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Scheduled Maintenance for Wednesday, September 4 (Japan Time)

The addition of new Worlds, as well as the adjustments to the duty finder servers, will be complete as of tomorrow. We will then enter our final internal testing phase of these features in preparation. If the results from these tests are favorable, we will conduct an extended all-World maintenance on Wednesday (Japan time). Once the new Worlds are implemented and the duty finder server load has been redistributed over smaller World server groups, we believe that many of the login issues that players are currently experiencing will clear.

When Worlds do finally reopen after the maintenance, we expect a rush of players trying to log back in. To prevent any further login issues, we will be using the utmost caution when restarting each World. Please understand that there may be some congestion at this time.

The development and operations teams are currently dedicating their full resources to alleviating the issues at hand and providing all of our players with a stable environment in which to experience the realm of Eorzea.

Free Trial Extension

To apologize to our loyal fans who may not have been able to login or create characters during early access and the days immediately following launch, the development and operations teams are currently considering providing all player accounts with an additional seven days to their free trials. This includes non-legacy players from 1.0, who will be given new seven-day free trials. Trial extensions will be awarded after the aforementioned server maintenance on Wednesday. Details on the trial extension, including the extension period, will be released in a separate post as soon as they have been solidified.

We thank our fans again for the overwhelming support you have shown us over the past week. The response to FINAL FANTASY XIV: A Realm Reborn has well exceeded our expectations, and unfortunately resulted in our inability to provide the service which we originally intended. We humbly ask for your continued patience as we work to alleviate the issues as we truly appreciate all of our fans. We are very sorry for the frustration that has resulted from these problems.

FINAL FANTASY XIV: A Realm Reborn Producer & Director Naoki Yoshida

Lenke til kommentar

Ja, det er helt latterlig å gi en karakter som forfølger spillet gjennom hele levetiden pga et problem som bare oppstod de første ukene av mange år fremover.

Meeen...folk er dum.

*dumme

 

Hihi, måtte bare. :p Er nesten skremmende hvor hektet jeg er blitt. Har kommet til de to andre byene og meldt meg inn i alt jeg finner av guilds, men mangler fortsatt Carpenter. Ikke at jeg tror jeg kommer til å få noen som helst klasse opp til maks level, men det er heller ikke poenget. Poenget, for min del, er å ha det moro så lenge som mulig, og det tror jeg dette spillet klarer. Blir jeg lei en klasse er det bare å bytte. Er jeg lei en by er det bare å flytteo.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...