Gå til innhold

Final Fantasy XIV - A Realm Reborn


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har ikke fått mye nytte av early access foreløpig gitt. :p Var bortreist frem til i går kveld da, og når jeg forsøkte da så var det komplett umulig å komme inn. Fikk logga inn en times tid før jobb i dag tidlig, men nå på ettermiddagen og kvelden er det tydeligvis helt håpløst igjen. Jaja, har venta på dette spillet lenge, så kan vente litt tid, har andre ting jeg kan spille imens. :)

Lenke til kommentar

Ja, man kunne sette seg i kø i Aion. Men hvem gidder sitte der i fem timer? ;) Uansett, poenget mitt er at om man absolutt ikke vil ha noen feil med innlogging osv anbefaler jeg å vente noen dager. Hva taper man uansett på det? Det er jo bare et spill. Man kan 'klage' over at vennene blir høyere level osv, men det holder ikke i lengden. Vi snakker tre, fire dager på det meste. Det tar man fort igjen. Om en uke eller to er uansett 'nytt spill'-følelsen borte, og da er det ikke lengre så nøye om vi får logget inn nøyaktig når vi vil. :)

Alle som klager har bare ingenting og gjøre om dagene.

 

De samme personene vil fortsette og spille når det fikses.

Lenke til kommentar

Fikk logget inn og spilt ca 15 minutt før jeg ble låst i en instance-bug der det ikke skjedde noe.. Etter det har jeg ikke kunne logget inn en eneste gang annet enn en times tid i dag tidlig :p Gjør meg ikke mye da jeg stort sett har vært opptatt med andre ting som studier og jobb, men kan tenke meg at folk som ikke har noe anna enn tid irriterer seg for at de ikke får utnytta early access. Men hva skal man forvente ved release av et mmo. Er jo alltid noe tullball :p Er ikke verdens undergang :)

Lenke til kommentar

Jeg må si, selv om jeg kanskje er litt full.

Så er det godt og være innom Gamer.no,

hvor ikke alle er så negativ hele tiden.

 

Jeg skriver til folk på engelsk forum hele tiden, men hver gang et MMO slippes ut så klikker alle.

Jeg har ikke noe serlig i mot det, men nå er det endelig et MMO som jeg liker.

Og jeg prøver og si til folk så snilt som mulig på engelsk at de må vente, og at spillet er ikke ute før 27.

 

Men folk skriver bare tilbake at jeg skal ta livet av meg selv ...

 

Og visst du skriver at de må få seg litt luft ute og være tålmodig, så klikker de helt bananas...

 

Takk for Diskusjon.no sier jeg bare, good night...

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Sitter fortsatt og funderer på om jeg har råd/Tid til et MMO til, er ikk e mye det koster i måneden, men når man er en person med alle utgiftene så må man tenke litt. På den andre siden, så elsker jeg final fantasy ^^

 

Sånn jeg ser det varer et MMO veldig lenge i seg selv, og jeg kjøpte nylig både Saint's Row 4 og Disney Infinity. Alle tre spillene kostet jo litt, men de vil nok vare veldig lenge. Det gjør at jeg har mer enn nok med de tre i flere uker fremover, så jeg gidder ikke kjøpe nye spill før jeg er ferdig med disse, med mindre det er noe usedvanlig bra jeg har ventet på lenge. Dermed er prisen for disse tre spillene bare en investering jeg tjener inn igjen over tid ved å ikke kjøpe flere spill. :)

 

Noe sier meg at det kan bli mye køer i dag om det er i dag det er release?

Det er launch av et MMORPG. Selvsagt vil det være kø i dag. Jeg kommer ikke engang til å prøve å logge inn. ;;)

Lenke til kommentar

Har heller ikke fått registrerings nøkkelen min enda :/ spilte 2 timers tid av den åpne beta helgen og rakk bare å komme til level 9, 80% til 10 , med en ranger :) liker spillet så langt og gleder meg til level 10 da man kan lære ny klasse eller jobb , har ikke særlig peiling egentlig :p

 

Edit: ok, fikk nøkkelen min nå, har en nøkkel til overs siden jeg kjøpte spillet 2 ganger, pga en venn men han valgte å skaffe det selv med collectors, første som PM'er meg får den :)

Endret av Kuppz
Lenke til kommentar

 

Sånn jeg ser det varer et MMO veldig lenge i seg selv, og jeg kjøpte nylig både Saint's Row 4 og Disney Infinity. Alle tre spillene kostet jo litt, men de vil nok vare veldig lenge. Det gjør at jeg har mer enn nok med de tre i flere uker fremover, så jeg gidder ikke kjøpe nye spill før jeg er ferdig med disse, med mindre det er noe usedvanlig bra jeg har ventet på lenge. Dermed er prisen for disse tre spillene bare en investering jeg tjener inn igjen over tid ved å ikke kjøpe flere spill. :)

 

Det er launch av et MMORPG. Selvsagt vil det være kø i dag. Jeg kommer ikke engang til å prøve å logge inn. ; ;)

 

Ja, og jeg spiller fortsatt WoW aktivet med raid etc, så det er litt det og for min del. Det er den (om en lille) månedlige utgiften som legger litt stoppe for innkjøpet (har for ordens skyld to accounts i wow.. )

 

Og ja.. MMO launch, det er da man finner popcornet og setter seg godt til rette og leser "technical forums/general forums" :D

Lenke til kommentar

Ser den. Liker egentlig ikke å betale abonnent selv heller, men alternativet er sjelden så mye bedre. Spiller Neverwinter, Marvel Heroes og Path of Exile, og alle er 'gratis' på papiret. I realiteten er det mer "Hm... bare en femtilapp for en armored bear? Og det vil hjelpe, så... *kjøpe*" "Aaargh, liten plass i inventoriet. Her går enda en femtilapp for en bag til." og så videre. Gratis spill har en tendens til å bli litt dyre. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...