Gå til innhold

Final Fantasy XIV - A Realm Reborn


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da var de oppe igjen.

 

Slitsomt og skal spille med venner når en kommer seg inn og en annen ikke.

 

Jeg bare lar spillet stå på hele dagen så slipper jeg log inn problemer.

Det er jo akkurat det som gjør det irriterende. Folk som AFK'er hele dagen og ikke lar andre slippe inn.

Endret av Tottoro
  • Liker 5
Lenke til kommentar

Blir spennende å se om jeg får laget meg en character i dag på den servern jeg vil :) Er vel i mine tvil, men om de det ser jo ut som om det er håp for bedring snart. Synes det er flott at de allerede nå kommer med tilbudet om extention på free trial, det er en god måte å gjøre litt "godt" igjen for sånne som meg som enn så lenge ikke har spilt 1 minutt så langt, klarte endelig lage en character på en server i går, selv om det var feil server i forhold til den jeg vil spille på, men da kom jeg ikke inn, fikk bare at den ikke fikk kontakt.

Gleder meg til å spille til slutt i alle fall, når bare folk logger ut sånn at andre har en sjanse, eller de legger inn en logut funksjon:p

 

ps.. noen som gidder sjekke om Hyperion fortsatt er stengt for nye characters? :)

Endret av Iza_
Lenke til kommentar

Alt blir nede på Onsdag: http://eu.finalfantasyxiv.com/lodestone/news/detail/0c53b17eb5e6c1847e5a2d4f8598e3302a04632a

 

 

At the following time, we will be performing maintenance on FINAL FANTASY XIV: A Realm Reborn to perform the operations listed below. During this period, FINAL FANTASY XIV: A Realm Reborn will be unavailable.

[Details]
- Addition of new Worlds
- Implementation of countermeasures to handle the influx of concurrent user counts as a result of split processing the duty finder
- Address several known issues

* Clients will update automatically upon launch after the date and time below.

* We will announce details of the fixes at a later time.

 

 

00:00 - 10:00 GMT - * The completion time may be subject to change. (Blir det 02:00 - 12:00 her i Norge på sommeren - CET = GMT+2) ?

 

Edit: Veldig kjekt egentlig fordi da blir alle AFK'ere kastet ut. :dremel::w00t:

Endret av Kenichi-san
Lenke til kommentar

Alt blir nede på Onsdag: http://eu.finalfantasyxiv.com/lodestone/news/detail/0c53b17eb5e6c1847e5a2d4f8598e3302a04632a

 

 

At the following time, we will be performing maintenance on FINAL FANTASY XIV: A Realm Reborn to perform the operations listed below. During this period, FINAL FANTASY XIV: A Realm Reborn will be unavailable.

 

[Details]

- Addition of new Worlds

- Implementation of countermeasures to handle the influx of concurrent user counts as a result of split processing the duty finder

- Address several known issues

 

* Clients will update automatically upon launch after the date and time below.

 

* We will announce details of the fixes at a later time.

 

 

00:00 - 10:00 GMT - * The completion time may be subject to change. (Blir det 02:00 - 12:00 her i Norge på sommeren - CET = GMT+2) ?

 

Edit: Veldig kjekt egentlig fordi da blir alle AFK'ere kastet ut. :dremel::w00t:

 

:D

Eneste som er synd er at jeg sitter fast på jobben når det åpner :p Så da er det vel samme problemet igjen innen jeg kommer meg inn døra hjemme :D

Lenke til kommentar

Kan ikke forstå at det skal være enklere eller mer behagelig å klikke med gamepad enn med tastatur og mus. Som Marauder på level 24 har jeg type 10 skills som jeg aktivt bruker, samt at jeg binder andre ting som er convenient, type macros, hunting logs, etc. Er ikke noe vanskelig å bevege seg kjapt rundt mobs, er bare å bruke musa skikkelig. "Trykke fort nok"? D: Man har 2.5 sekunder global cooldown mellom hver eneste skill. Slik er det vel på alle classes? Hvordan kan man ikke klare å trykke fortere enn det på et tastatur?

Nå har jeg ikke prøvd kontrolloppsettet selv, men jeg nekter å tro at det kan gi samme flyt og effektivitet som tastatur og mus gir.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Kan ikke forstå at det skal være enklere eller mer behagelig å klikke med gamepad enn med tastatur og mus. Som Marauder på level 24 har jeg type 10 skills som jeg aktivt bruker, samt at jeg binder andre ting som er convenient, type macros, hunting logs, etc. Er ikke noe vanskelig å bevege seg kjapt rundt mobs, er bare å bruke musa skikkelig. "Trykke fort nok"? D: Man har 2.5 sekunder global cooldown mellom hver eneste skill. Slik er det vel på alle classes? Hvordan kan man ikke klare å trykke fortere enn det på et tastatur?

 

Nå har jeg ikke prøvd kontrolloppsettet selv, men jeg nekter å tro at det kan gi samme flyt og effektivitet som tastatur og mus gir.

Jeg syns det gir bedre flyt. Ikke minst mer behagelig når man må grinde litt. Har 16 "hot buttons" jeg enkelt kan trykke på.

Endret av Tottoro
Lenke til kommentar

Det er faen sjeldent at jeg blir oppriktig irritert over et spill. Men nå har jeg ikke fått logget på i to dager på bakgrunn av "fulle" servere og diverse bullshit.

 

Så om dere blodsamer som hogger servere med bots eller what not dere gjør for å holde dere online, spammer spells for å se ut som dere er aktive eller rett og slett bare henger rundt mens dere sover og er på skolen/jobb kunne logget av så tror jeg flere enn meg hadde blitt meget glad!

 

På forhånd takk!

Lenke til kommentar

Joda, er klart over det! Men har sett opp til flere som står på diverse steder og spammer spells i timesvis for å få det til å se ut som om de er aktiv om ting skulle endre seg.

 

Men som sagt så ba jeg om at folk gjerne logget av når de ikke spillte. Er relativt kjipt å ikke komme på når man har satt av tid og gleder seg til å spille!

 

Hører rykter om en server upgrade på onsdag eller noe i den duren så krysser fingrene*

 

Er forsåvidt kjedelig å ikke komme inn igjen når man DC'er eller at serverne går ned..

Lenke til kommentar

Joda, er klart over det! Men har sett opp til flere som står på diverse steder og spammer spells i timesvis for å få det til å se ut som om de er aktiv om ting skulle endre seg.

 

Men som sagt så ba jeg om at folk gjerne logget av når de ikke spillte. Er relativt kjipt å ikke komme på når man har satt av tid og gleder seg til å spille!

 

Hører rykter om en server upgrade på onsdag eller noe i den duren så krysser fingrene*

 

Er forsåvidt kjedelig å ikke komme inn igjen når man DC'er eller at serverne går ned..

 

Square Enix solgte jo flere eksemplarer enn det de hadde forventet, derfor sliter mange med innlogging og servere. Heldigvis skal de fikse dette problemet, og bedre servere er på vei.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...