Gå til innhold

Final Fantasy XIV - A Realm Reborn


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bare prøv igjen hvis det står at det er fullt og du ikke får opp kø. Går visst ikke ann å stå i kø lengre enn opp til plass 100.

Alt dette skal ordnes i løpet av begynnelsen(?) av neste uke.

Joda, men problemet er etterhvert så mister jeg kontakt med servern og må starte spillet på nytt igjen. :p Tror det problemet oppsto idag.

Lenke til kommentar

Kom du inn på Phoenix, Alastor? Eller den andre serveren du prata om? Får hele tiden beskjed om at spillet ikke klarer å hente frem world list når jeg logger inn. Har som nevnt en karakter på Phoenix som jeg ikke får tilgang til akkurat nå. Har prøvd jevnt og trutt de siste femten minuttene.

Lenke til kommentar

arrg! Vil lage en ny char, men det får jeg tydeligvis ikke lov til. Gir snart f i spillet av ren frustrasjon

 

Er enig i at det er litt verre enn vanlig i MMORPGer, men det er bare nå i startfasen det er problemer, og det igjen er bare fordi det for mange folk som vil inn. Om du kommer tilbake til spillet om en ukes tid vil du nok finne en helt annen situasjon enn i dag, på en bra måte. :)

Lenke til kommentar

 

Kan være det er hans første char da ;)

 

Nei, han skrev tidligere at han spilte på Phoenix, så han må ha en karakter. :p Er jo forholdsvis liten grunn til å lage nye karakterer i dette spillet, med mindre man vil spille en annen rase/hater utseendet sitt, eller vil rerolle en annen server.

Lenke til kommentar

Stemmer at jeg spiller på Phoenix. Spiller for øyeblikket monk, men var noe som ikke stemte med klassen. Tenkte re-rolle archer, og vil velge Elezen Wildwood, som har best starting stats som archer. Det var ikke veldig bedre stats nei... da gidder jeg ikke!

Endret av Tottoro
Lenke til kommentar

De race-statsene betyr omtrent ingenting ved senere level. Pluss SE har sagt de vil fjerne mer av forskjellen på stats når man velger rase.

 

EDIT: Og for de som snakker om å rerolle, husk at man kan være alle classes etter level 10 på samme character. Startbyen har heller ingenting å si da man får tilgang til dem alle etter ca lvl 15 i mainstory.

Endret av duppsko
Lenke til kommentar

 

Nei, han skrev tidligere at han spilte på Phoenix, så han må ha en karakter. :p Er jo forholdsvis liten grunn til å lage nye karakterer i dette spillet, med mindre man vil spille en annen rase/hater utseendet sitt, eller vil rerolle en annen server.

Det er det jeg liker med FF11 og FF14, du trenger bare en character. :)

Lenke til kommentar

EDIT: Og for de som snakker om å rerolle, husk at man kan være alle classes etter level 10 på samme character. Startbyen har heller ingenting å si da man får tilgang til dem alle etter ca lvl 15 i mainstory.

 

Er man lvl 5 og kjeder seg i klassen man har valgt, er det rimelig lenge å vente til lvl 15 for å få tilgang til en annen klasse man vil ha. Da er det like greit å lage en ny karakter. ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...