Gå til innhold

Final Fantasy XIV - A Realm Reborn


Anbefalte innlegg

Kjøpte spillet digital i går ettermiddag. Lastet ned klienten, og så ca 8,5 GB data. Fikk produktnøkken (early access code) med en gang på mail.

Logget inn for første gang rund halv 9 i morges. Laget en Gladiator på serveren Odin. Ingen kø.

Spillte 3-4 timer, ble lvl 10 før jeg logga ut.

Fungerte helt knirkefritt. Ingen DC, ingen kø, ingen merkbare bugs/clitces.

 

Noen som vet om norsk guild på Odin så er det bare å si ifra.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ser den. Liker egentlig ikke å betale abonnent selv heller, men alternativet er sjelden så mye bedre. Spiller Neverwinter, Marvel Heroes og Path of Exile, og alle er 'gratis' på papiret. I realiteten er det mer "Hm... bare en femtilapp for en armored bear? Og det vil hjelpe, så... *kjøpe*" "Aaargh, liten plass i inventoriet. Her går enda en femtilapp for en bag til." og så videre. Gratis spill har en tendens til å bli litt dyre. :p

 

Ja, spiller vel egentlig ikke "f2p" games av den grunn :)

Lenke til kommentar

Lagde selv en ny character i en JPN-server, og er glad for det.

 

Er det plass på EU-serveren, så spiller jeg der. Er det fult, så spiller jeg på den andre i Japan, hvor det aldri er fult og alt funker. Føler jeg for å beholde characteren på JPN, så overfører jeg den til en EU-server når problemene forsvinner.

 

 

Er også glad jeg bestile en fysisk versjon av spillet.

Kostet ca. det samme, fikk den i posten med alle kodene og alt på fredag, og inkludert Helm of Light (pga. Nordic Version).

Lenke til kommentar

Endte opp med å ikke velge server igår, siden "alt" var fullt, men vurderer å bare kaste meg på en som er åpen idag.

Frister litt å ikke velge en Legacy-server for å ligge mer likt med andre spillere (level osv). Men samtidig litt kjedelig å ikke møte noen norske.. :/

gaah, vanskelig å bestemme seg. :p Noen her som er helt nye og ikke velger Legacy-server, isåfall, hvilken da?

Lenke til kommentar

Endte opp med å ikke velge server igår, siden "alt" var fullt, men vurderer å bare kaste meg på en som er åpen idag.

Frister litt å ikke velge en Legacy-server for å ligge mer likt med andre spillere (level osv). Men samtidig litt kjedelig å ikke møte noen norske.. :/

gaah, vanskelig å bestemme seg. :p Noen her som er helt nye og ikke velger Legacy-server, isåfall, hvilken da?

Det er sannsynligvis flere på 50 om en uke på de nye serverne også. Det er massevis av nye folk på Ragnarok så det er faktisk ikke så ille å lage char på en legacy server. Når du bruker duty finder til å finne random gruppe til group content så settes det sammen av både nye og legacy servere.

Vi har et skandinavisk guild på Ragnarok med 73 medlemmer atm;

http://eu.finalfantasyxiv.com/lodestone/freecompany/9237023573225242624/

Lenke til kommentar

Det er sannsynligvis flere på 50 om en uke på de nye serverne også. Det er massevis av nye folk på Ragnarok så det er faktisk ikke så ille å lage char på en legacy server. Når du bruker duty finder til å finne random gruppe til group content så settes det sammen av både nye og legacy servere.

Vi har et skandinavisk guild på Ragnarok med 73 medlemmer atm;

http://eu.finalfantasyxiv.com/lodestone/freecompany/9237023573225242624/

Ja, det er Ragnarok jeg har lest en del skal på, så vurderte å "vente" på plass der. Hvordan er det idag?, kjedelig om enn må vente helt til helga på få komme inn. :/

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...