Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jenter, hva syntes dere om gutter som gamer?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg gamer svært lite nå til dags, selv om jeg gamet relativt heftig på ungdomskolen (150+ d /played i vanilla wow samt en rekke andre spill). La oss bare si at dette ikke er det første jeg forteller til ei jente jeg blir kjent med, simpelthen fordi jeg er redd for å stemples som nerd (eller hva enn jenter uten forståelse for dataspill som hobby betegner gamer-gutter som), det til tross for at jeg forlengst har sluttet med gaming i slik størrelsesorden.

 

Jeg er spent på å se hva som eventuelt kommer frem av synspunkter her i tråden, for jeg opplever at dataspill er en ganske trasig hobby når det kommer til å imponere jenter, selv om man behersker skole/utdanning og fest/sosialt høvelig bra ved siden av all spillinga.

Lenke til kommentar

Hei. Lurte egentlig bare på hva dere jenter syntes om gutter som "gamer"? Tenker da ikke på nerds/geeks, what ever. Men gutter som gamer litt mer en vanlig. Men har et liv uten om gamingen.

 

Selv syntes jeg jenter som "gamer" er utrolig kult, skulle ønske det var fler av dem. Anonym poster: 8fb40944b380f92b8c147eab11e52e4e

 

Et liv utenfor gamingen?

Gamer?

 

... lol

  • Liker 4
Lenke til kommentar

"Gaming", eller spilling som jeg liker å kalle det, er en hobby og brukes som tidsfordriv på lik linje med å lese en bok, se en film eller en TV-serie.

 

Hvis man har noe i mot at folk foretrekker å spille fremfor å se på film så er det noe alvorlig galt med personen

  • Liker 2
Lenke til kommentar

"Gaming", eller spilling som jeg liker å kalle det, er en hobby og brukes som tidsfordriv på lik linje med å lese en bok, se en film eller en TV-serie.

 

Hvis man har noe i mot at folk foretrekker å spille fremfor å se på film så er det noe alvorlig galt med personen

Jeg er helt enig med deg, men vil du si at dette er den gjengse holdningen blant jenter? Litt lenger opp blir det gjort en statement om modenhet, og jeg tror det er et godt poeng at modne jenter ofte kan ha litt mer forståelse for denne typen ting enn yngre "fjortis"-jenter. Vet ikke om jeg er på villspor her... :p
Lenke til kommentar

Er egentlig mer intersert i hva folk flest mener om oss som spiller barnespill som Pokemon eller kan sette oss ned å noen eppisoder av Digimon for å slappe av.

Det hender jeg drar frem Pokémon på en emulator for å oppleve litt herlig nostalgi :D

 

Jeg er helt enig med deg, men vil du si at dette er den gjengse holdningen blant jenter? Litt lenger opp blir det gjort en statement om modenhet, og jeg tror det er et godt poeng at modne jenter ofte kan ha litt mer forståelse for denne typen ting enn yngre "fjortis"-jenter. Vet ikke om jeg er på villspor her... :p

Jeg vil si det ja, i hvert fall min erfaring opp gjennom årene.

 

Men denne tråden handler vel egentlig om hva jenter synes, så skal la de svare. Selv om det ikke finnes så mange av de her :p

Endret av TMB
Lenke til kommentar

Er egentlig mer intersert i hva folk flest mener om oss som spiller barnespill som Pokemon eller kan sette oss ned å noen eppisoder av Digimon for å slappe av.

 

Begynner å bli en stund siden jeg gamet WoW ok hardcore nå, men har sett godt over 200 episoder pokemon de siste 3 årene, og har ikke noe problem med å nevne noen av delene til jenter - og ikke har noen av de reagert negativt på det heller. Man må presentere det på en morsom måte med selvtillit, og ikke si det som om det er noe man skammer seg over.

Lenke til kommentar

Synes det er best å game, om jeg har noen å game med. Pluss.

 

Er greit sålenge det ikke går utover matinntak, hygiene og slikt. Fordel om han har andre fritidssysler og, ikke bare sitter inne foran pc'en heletiden. Burde heller ikke gå noe nevneverdig utover sexlivet, isåfall er det "Game Over".

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Syns det er kjempeartig, faktisk!!

 

Er glad i å spille selv og syns at det å spille sammen gjennom ett spill er noe av det koseligste som er. Elsker også å bare ligge på sofaen og sløve mens jeg ser på folk spille spill som assassins creed og sånt.

 

Det er når folk står opp en time før de må for å få en time med spilling før de må på jobb og spiller spill på sin egen laptop når man henger med andre folk og skal tilbringe tid med dem jeg kan begynne å stusse litt over det.. og tenke ''what a fucking nerd!''.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg er mann, men jeg vil tippe at gamingen i seg selv ikke er et problem. Det er vel heller at gamere kan bli bleikfeite og illeluktende.

TS her.

 

Visst gamingen går utover hygiene, og kostholdet til en såppas stor grad. Har man et problem. :)

 

Gamer relativt mye. Men setter skole, jobb, være med venner osv foran. Liker også å holde meg i en viss "form" ved å spille fotball osv på sommerstid. Anonym poster: 8fb40944b380f92b8c147eab11e52e4e

Lenke til kommentar

Hvorfor skulle det være noe galt med det? Hva er forskjellen mellom gaming og det å lese en bok, kjøre radiostyrt bil eller se en god film?

 

Spiller mye, men er verken feit eller spesielt blek. Er i relativt dårlig form, men det hadde jeg vært uansett. Trening og sport er liksom ingen interesse, og det mener jeg også burde respekteres. Men det er familie, venner og skole som kommer først. Og der ligger jeg godt an.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...