Gå til innhold

Anbefalte innlegg

El Alamein, konge map også BF1942 med Desert Combat moden var konge.

Det er også en ting jeg aldri har skjønt, hvorfor tok de bort mod muligheten, var de redd for at en eller anna random amatør skulle lage noe bedre enn de selv klarte?

Ikke at det skal så mye til,

 

Men ett nytt ww2 hadde vært kult ja, har vært aaaaalt for mye futuristisk skjit som er kommet nå.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

. Litt spesielt forresten at man dauer momentant av å bli truffet av et fjernstyrt fly, men samtidig tåler å bli skutt 2 ganger i hodet med assault rifle, men skjønner at man ikke kan ta hensyn til alt.

 

SUAV er ikke et garantert kill akkurat. Er faktisk ikke så enkelt å drepe folk med den, ofte man misser selv om det ser ut som det er rett på.

 

Ang tank er det moro med staff på lange avstander. Har drept folk på 500-600 meter med staff, oneshot kill. Den er jo så kjapp og null drop.

Lenke til kommentar

 

Kom forresten over en hacker i går i BF4, begynner å bli en stund siden sist nå.

 

Her dreiet det seg om en som brukte en slags spectator hack på Golmund Railway, dvs han var logget på som spectator, men kunne skyte folk i spillet. Det eneste som var synlig var våpenet og han kunne ikke skytes. I tillegg hadde han en form for aimbot slik at han kunne treffe alle som var "synlige", også helikopterpiloter. Så der stod han da på taket på F og ryddet omtrent alle som ikke satt i panserkjøretøy over nesten hele kartet.

Hackingen har eksplodert i det siste. Er stort sett borti noen hver dag. To grunner som jeg tror: Origin gir folk fri adgang i en uke. Spillet koster under 90 kroner nå.

Det har rett og slett blitt alt for billig. Burde minst kostet en 500-600 så folk hadde tenkt seg litt om før de begynte å hacke.

Og bare ikke tro at du spotter noen åpenbar hacker med en gang, det er verre enn som så. Mange spiller med den boten som bare gjør sjansen for HS større. Wallhack selvsagt dette er vel noe de fleste bruker som driver med hacks. Killhack er mye brukt, du bare ligger på bakken og bruker et program for å drepe folk. Vips, insta HS uten i hele tatt å ha line of sight. Hvis han i går ikke hadde gjort det så sinnsykt åpenbart hadde jeg aldri mistenkt hack på han. Han hadde mange kills, klart, men det betyr ikke automatisk hack. Og det fins ingen måter å avsløre det på i battelog eller noe sånt.

 

For eksempel kjøpe spillet til 90 kroner Origin nå, eller den free game time + denne hacken: http://www.bf4hax.com/

2 dollar for en dags bruk. Terskelen er veldig lav.

 

Det er helt sykt så langt det er gått, søkte litt på youtube, og hadde ingen aning om at det fantes hack for fly og andre kjøretøy:

Fly aimbot:

og denne:

og denne for alt av kjøretøy

(vet at alle er fra samme hack)

Blir trist bare å tenke på at DICE ikke klarer å gjøre en dritt mot dette :(

Endret av Selvbyggern
Lenke til kommentar

Er ikke så vanskelig å lage en hack til kjøretøy om du alt har klart det til inf, men det er ingen som noensinne vil klare å stoppe hacks, cheats, all mulig juksing etc, det er så og si umulig.

 

Det er ikke så vanskelig å skyte inf med fly som er spotta, var mye enklere i BF3, men det er ikke fult så enkelt alltid som for han der, lol.

 

Men det som er både morsomt og patetisk med cheatere er at de klarer å dø, det er faen meg ultra noob alarm hvis du cheater og du klarer å dø herregud du må faen meg være den mest retarda cheatern om du klarer å dø når du cheater så hardt som han der i filmen også han i siste filmen var russisk, ikke så fryktelig overraskende riktig nok.

De må jo bruke slikt når halve russland fortsatt sitter med dialup eller home host servere eller hva de enn spiller med og på.

Men de drikker jo vodka å voldtar sauer 24/7, blir liten tid igjen til BF4 da, kanskje det er derfor?

Endret av meg0709
Lenke til kommentar

Syns det så mer ut som han fløy selv, men godt mulig det er slik og det med trussel vurdering er vel en relativt smal sak regner jeg med.

Antar man kan fikse slik at man ser kit status osv, det kunne man ihvertfall i BF2, kunne se rank og kit og health osv, men cheats har blitt mer avansert på bare noen få år, men så er vel det også naturlig.

 

Men jeg kommer aldri til å skjønne hvorfor en scrub lord cheater kan dø når han faktisk cheater, men som sagt, er vel derfor han må cheate fordi han er for dum til noe anna.

Endret av meg0709
Lenke til kommentar

M16 i BF2 krevde 2 skudd i hode, men den var mye mer presis enn ak-101 og ak-47, var flere våpen som trengte 2 eller mr skudd i hode i BF2 også og HMG i tank i BF4 er langt ifra så god som den var i BF3, altfor stor spredning og man kan ikke skyte uendelig før det går varmt slik man kunne i BF3.

 

Men er alt for mange troll aka noob gadgets i spillet ja.

Er man dårlig så bare bruker man noe auto lock = win=alle er super gode og får mestrings følelse, trodde slikt tok slutt på barneskolen, men tydeligvis ikke.

HMG kan du bare holde inne skyteknappen på uten at den går varm, men man treffer ikke stort visst du skyter på den måten. Bruk tap fire metoden å du har en pansret sniper vogn.

 

Ble lei av alle no skill gadgetene som etter min mening ødelegger morroa med spillet, så har ikke spilt på 2-3 måneder nå. Håper Hardline blir litt mere fokusert rundt skyting å ikke Mortar, Ucav å alt det pisset der som de har innført i BF4.

Lenke til kommentar

I BF4 så har HMG overheat, det hadde den ikke i BF3.

Bare gå inn å prøv selv, med mindre de ikke har snik patchet det bort så er det slik fortsatt i BF4.

Og ja, jeg veit hvordan man skal skyte for å unngå at alle skuddene treffer alle andre steder enn der hvor man sikter, er bare litt plagsomt at de fucka det opp i tanken i BF4 i forhold til BF3.

Lenke til kommentar

 

 

Kom forresten over en hacker i går i BF4, begynner å bli en stund siden sist nå.

 

Her dreiet det seg om en som brukte en slags spectator hack på Golmund Railway, dvs han var logget på som spectator, men kunne skyte folk i spillet. Det eneste som var synlig var våpenet og han kunne ikke skytes. I tillegg hadde han en form for aimbot slik at han kunne treffe alle som var "synlige", også helikopterpiloter. Så der stod han da på taket på F og ryddet omtrent alle som ikke satt i panserkjøretøy over nesten hele kartet.

Hackingen har eksplodert i det siste. Er stort sett borti noen hver dag. To grunner som jeg tror: Origin gir folk fri adgang i en uke. Spillet koster under 90 kroner nå.

Det har rett og slett blitt alt for billig. Burde minst kostet en 500-600 så folk hadde tenkt seg litt om før de begynte å hacke.

Og bare ikke tro at du spotter noen åpenbar hacker med en gang, det er verre enn som så. Mange spiller med den boten som bare gjør sjansen for HS større. Wallhack selvsagt dette er vel noe de fleste bruker som driver med hacks. Killhack er mye brukt, du bare ligger på bakken og bruker et program for å drepe folk. Vips, insta HS uten i hele tatt å ha line of sight. Hvis han i går ikke hadde gjort det så sinnsykt åpenbart hadde jeg aldri mistenkt hack på han. Han hadde mange kills, klart, men det betyr ikke automatisk hack. Og det fins ingen måter å avsløre det på i battelog eller noe sånt.

 

For eksempel kjøpe spillet til 90 kroner Origin nå, eller den free game time + denne hacken: http://www.bf4hax.com/

2 dollar for en dags bruk. Terskelen er veldig lav.

 

Det er helt sykt så langt det er gått, søkte litt på youtube, og hadde ingen aning om at det fantes hack for fly og andre kjøretøy:

 

(vet at alle er fra samme hack)

Blir trist bare å tenke på at DICE ikke klarer å gjøre en dritt mot dette :(

 

Hvordan de finner den minste glede i å bruke hack er for meg en gåte, men det er nå en gang slik at ikke alle klarer å kaste støttehjulene og sykle selv.

Dersom jeg "dreper" en hacker, så sier det seg selv at denne personen i utgangspunktet er helt elendig. Man blir ikke "drept" av en gammel halvblind mann med stokk sånn helt uten videre :-)

Endret av Beffa1
Lenke til kommentar

M16 i BF2 krevde 2 skudd i hode, men den var mye mer presis enn ak-101 og ak-47, var flere våpen som trengte 2 eller mr skudd i hode i BF2 også og HMG i tank i BF4 er langt ifra så god som den var i BF3, altfor stor spredning og man kan ikke skyte uendelig før det går varmt slik man kunne i BF3.

 

Men er alt for mange troll aka noob gadgets i spillet ja.

Er man dårlig så bare bruker man noe auto lock = win=alle er super gode og får mestrings følelse, trodde slikt tok slutt på barneskolen, men tydeligvis ikke.

 

Hvis jeg ikke husker feil så holdt det med ett hodetreff og ett treff i kroppen med M16, men det er mulig jeg husker feil. Brukte F2000 og LA86 for det meste :). Mulig G36e'en var svakere, men den var jo også veldig presis.

 

HMG var bedre i 3'ern ja, men selv i 4'ern så fungerer den veldig greit til å plukke infanteri på 500m++ relativt lett. Bare å spamme "q" slik at man får opp trekanten man skal sikte etter og så er det bare å tap-fire mens man sikter seg inn. Snipere er jo enda enklere da de ligger/står i ro + at de røper seg med siktet. :).

Lenke til kommentar

 

Hvordan de finner den minste glede i å bruke hack er for meg en gåte, men det er nå en gang slik at ikke alle klarer å kaste støttehjulene og sykle selv.

Dersom jeg "dreper" en hacker, så sier det seg selv at denne personen i utgangspunktet er helt elendig. Man blir ikke "drept" av en gammel halvblind mann med stokk sånn helt uten videre :-)

 

 

Jeg tror mange hacker rett og slett for å "trolle" eller provosere andre spillere.

Lenke til kommentar

 

M16 i BF2 krevde 2 skudd i hode, men den var mye mer presis enn ak-101 og ak-47, var flere våpen som trengte 2 eller mr skudd i hode i BF2 også og HMG i tank i BF4 er langt ifra så god som den var i BF3, altfor stor spredning og man kan ikke skyte uendelig før det går varmt slik man kunne i BF3.

 

Men er alt for mange troll aka noob gadgets i spillet ja.

Er man dårlig så bare bruker man noe auto lock = win=alle er super gode og får mestrings følelse, trodde slikt tok slutt på barneskolen, men tydeligvis ikke.

HMG kan du bare holde inne skyteknappen på uten at den går varm, men man treffer ikke stort visst du skyter på den måten. Bruk tap fire metoden å du har en pansret sniper vogn.

 

Ble lei av alle no skill gadgetene som etter min mening ødelegger morroa med spillet, så har ikke spilt på 2-3 måneder nå. Håper Hardline blir litt mere fokusert rundt skyting å ikke Mortar, Ucav å alt det pisset der som de har innført i BF4.

 

 

Vet du hvordan Hardline er sammenlignet med BF mht lagspill og objectives? I BF4 er jo alle game modes hovedsaklig TDM med mulighet for å hjelpe laget til å vinne ved å ta/beskytte flagg.

Lenke til kommentar

Vet du hvordan Hardline er sammenlignet med BF mht lagspill og objectives? I BF4 er jo alle game modes hovedsaklig TDM med mulighet for å hjelpe laget til å vinne ved å ta/beskytte flagg.

 

Nå er det vel ingen som helt vet hvordan Hardline blir. Jeg startet å bli litt lei CQ, så jeg skulle starte opp å spille Rush som i å for seg er gøy når du er attacker, men et mareritt som defender pga av all Mortar og Ucav spammingen. Commander greia de har innført fungerer jo absolutt ikke i det hele tatt, av og til er det bare ene laget som har commander, så de får jo en kjempe fordel.

Lenke til kommentar

 

 

Hvordan de finner den minste glede i å bruke hack er for meg en gåte, men det er nå en gang slik at ikke alle klarer å kaste støttehjulene og sykle selv.

Dersom jeg "dreper" en hacker, så sier det seg selv at denne personen i utgangspunktet er helt elendig. Man blir ikke "drept" av en gammel halvblind mann med stokk sånn helt uten videre :-)

 

 

Jeg tror mange hacker rett og slett for å "trolle" eller provosere andre spillere.

 

Falsk mestringsfølelse kan være en grunn. Ligge på topp scoreboard.

Kun 13 $ for en måned: http://force-project.net/showthread.php?1481-Battlefield-4-Extension-x86

Hacken flyr for deg også autopilot.

Lenke til kommentar

 

Vet du hvordan Hardline er sammenlignet med BF mht lagspill og objectives? I BF4 er jo alle game modes hovedsaklig TDM med mulighet for å hjelpe laget til å vinne ved å ta/beskytte flagg.

 

Nå er det vel ingen som helt vet hvordan Hardline blir. Jeg startet å bli litt lei CQ, så jeg skulle starte opp å spille Rush som i å for seg er gøy når du er attacker, men et mareritt som defender pga av all Mortar og Ucav spammingen. Commander greia de har innført fungerer jo absolutt ikke i det hele tatt, av og til er det bare ene laget som har commander, så de får jo en kjempe fordel.

 

 

I det siste har jeg spilt en del Golmund ctf og det er mildt sagt irriterende når kun det ene laget (det andre laget) har commander og spammer gunship konstant.

 

Før var det mye EMP og cruise missile, det har jeg ikke sett så mye til i det siste. Noen grunn til det?

Lenke til kommentar

Ikke alle baner har cruise missile.

 

 

 

Maps with Cruise Missile :
Battlefield 4:
-Flood Zone
-Hainan-Resort
-Dawnbreaker
-Siege Of Shanghai
-Zavod 311

China Rising: all

Second Assault :
-Gulf Of Oman

Naval Strike: none


Notice : All other maps are with Gunship or none (-> Operation Locker ; Metro)
Endret av kremt
Lenke til kommentar

 

 

 

Hvordan de finner den minste glede i å bruke hack er for meg en gåte, men det er nå en gang slik at ikke alle klarer å kaste støttehjulene og sykle selv.

Dersom jeg "dreper" en hacker, så sier det seg selv at denne personen i utgangspunktet er helt elendig. Man blir ikke "drept" av en gammel halvblind mann med stokk sånn helt uten videre :-)

 

 

Jeg tror mange hacker rett og slett for å "trolle" eller provosere andre spillere.

 

Falsk mestringsfølelse kan være en grunn. Ligge på topp scoreboard.

Kun 13 $ for en måned: http://force-project.net/showthread.php?1481-Battlefield-4-Extension-x86

Hacken flyr for deg også autopilot.

 

 

Bruker pengene på øl istedet ;).

 

Ungen har lagt seg og samboeren ser et av de håpløse talent-showene på tv, da er det godt å snike seg opp på "kontoret" og kose seg med litt gladvold og øl. Kvalitetstid.

 

Litt urovekkende at jeg som oftest koser meg med en øl eller to til spillinga når jeg ser hvor mange timer jeg har spilt..

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

Ikke alle baner har cruise missile.

 

 

 

Maps with Cruise Missile :

Battlefield 4:

-Flood Zone

-Hainan-Resort

-Dawnbreaker

-Siege Of Shanghai

-Zavod 311

 

China Rising: all

 

Second Assault :

-Gulf Of Oman

 

Naval Strike: none

 

 

Notice : All other maps are with Gunship or none (-> Operation Locker ; Metro)

 

 

Det forklarer alt :) Jeg spiller jo nesten ingen av disse.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...