Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Løste seg etter 2 samtaler og 40 minutter :o

Første var en dude fra utlandet, greit nok, men språket var håpløst og ble anklaget for å prøve å lure til meg kontoen så ble samtalen avsluttet :o Regner med det er en del som prøver seg på dette.

Andre gangen gikk enklere, men du hvor mange ting vi måtte igjennom for å få avklart at det var meg. Sikkerhetspørsmålet var ikke verd en dritt siden det nå var på russisk, mailen min endret. Men det løste seg heldigvis :)

Så nå blir det å lire litt når oppdateringene har lastet ned :D

Endret av Veritas_
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja, slik jeg føler det. Det er to kart (locker & metro) og 3-4 lokasjoner på hver av disse kartene som gjør at de er nær sagt uspillbare. Nå spiller jeg jo forsåvidt disse kartene en del, men da oftest på no-explosive servere.

Kanskje vært en bedre løsning å endre litt på map-designet, f.eks gjøre det mulig å sprenge flere vegger eller bruke alternative ruter? Selvsagt litt vanskeligere enn å endre noen parametre som de foreløpig har gjort.

De burde lagt til våpen og ammo tilgjengelighet som parametre i selve mapdesignet. Da kunne man feks. begrense Metro maps til 1 granat med 2minutter ammoreload. Endret av Vice
Lenke til kommentar

Ai ai ai. Sitter i samtale med EA nå. Noen russere som har nasket til seg kontoen min :o

Men ser ut som det blir vansklig å få den tilbake siden jeg har slettet alle mailene jeg fikk fra origin opp igjennom årene.

Hadde ikke akkurat et passord som var lett å tippe eller presse seg igjennom med.

Noen som har vært borti noe lignende?

Ville jo bare spille litt BF4 :/

Det samme skjedde meg da jeg spilte bf3 for et drøyt år siden. Utrolig irriterende.

Litt artig da russeren som hadde hacket kontoen sendte melding til meg og lurte på om han vær så snill kunne få lov til å spille på kontoen min.. :)

Han lovet å ikke hacke igjen. Fikk selvfølgelig nei på det!

Utrolig irriterende å bli utsatt for slikt.. Lurer på hvordan de får det til??

Lenke til kommentar

Å få det til er sikkert overkommelig. Spørsmålet er bare hvorfor? Har de ikke råd til å kjøpe spillet, er det der problemet deres ligger?

Veldig mange jukser. Da blir de bannet etterhvert.. skal de kjøpe ny BF-konto hver uke så blir det nok litt dyrt for dem, stakkars. =)

nei, man må nok bare ha et ordentlig sikkert passord. Både på Origin og selvfølgelig eposten din.

Lenke til kommentar

Å få det til er sikkert overkommelig. Spørsmålet er bare hvorfor? Har de ikke råd til å kjøpe spillet, er det der problemet deres ligger?

Veldig mange jukser. Da blir de bannet etterhvert.. skal de kjøpe ny BF-konto hver uke så blir det nok litt dyrt for dem, stakkars. =)

nei, man må nok bare ha et ordentlig sikkert passord. Både på Origin og selvfølgelig eposten din.

Har vært borti mange russiske hackere når du sier det. Både wallhack og autoaim/bot. Forbasket irriterende, er vel en grunn til at alle hater russere. Og at man ikke kan skjønne hva de skriver.

Lenke til kommentar

Noen som har noe greie på OBS sammen med BF4?

Driver å streamer/tar opp video med dette programmet men får bare konstant stuttering når jeg spiller i fullscreen. Om jeg kjører i borderless går det helt fint, men skulle hatt de ekstra fps som kommer av fullscreen.

Noen som veit om det går ann å få bort denne stutteringen? Med stuttering mener jeg at det ser ut som ekstrem rubberbanding for hvert skritt. Den kommer altså bare på bildet i OBS og ikke i spillet.

Lenke til kommentar

Jeg og en anna sitter å spiller hainan resort, jeg flyr i attack jeten, har null motstand verken i lufta eller på bakken, så er det en som kommer opp med attack jeten på andre laget og han skyter meg ned.

Så spawner jeg på nytt i attack jet også skyter jeg han ned også alt jeg hører er luck more, lol, liker hvordan jeg hadde flaks og han er en eller anna gud i fly når han egentlig er relativt middelmådig.

Men skal sies at jeg ikke så mer til han etter det, rart.

Lenke til kommentar

Ja, var borti den der, var en som klagde hele tiden på at han blei "killed in action" også ved ett uhell fant jeg den buggen og når han fortsatte så spurte jeg han om det var på D flagget, men fikk aldri noe svar.

Første gangen jeg har spilt hainan etter patchen så visste ikke om den buggen der.

Men igjen, der ser man hvor inkompetente de er, det har ALDRI vært noe problem der før.

Man kan ikke bli noe anna enn imponert.

Endret av meg0709
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...