Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Men man bruker jo selvsagt Lightboost... :)

Er det vits. Må man ikke bruke vsync da noe som øker inputlag.

Forøvrig er det flere ting som irriterer meg fortsatt. Dette må være et av få spill som gir liten eller ingen fordel av:

-120 fps / 120 hz

- lav ping

- maskin som leverer uten fps-drop

Hvorfor skal man ikke ha en fordel av dette? En av de ser jo til og med ut som en ren ulempe.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Men man bruker jo selvsagt Lightboost... :)

Er det vits. Må man ikke bruke vsync da noe som øker inputlag.

Forøvrig er det flere ting som irriterer meg fortsatt. Dette må være et av få spill som gir liten eller ingen fordel av:

-120 fps / 120 hz

- lav ping

- maskin som leverer uten fps-drop

Hvorfor skal man ikke ha en fordel av dette? En av de ser jo til og med ut som en ren ulempe.

 

 

Man bruker ikkje vsync i fps spill :p

 

Hvis man ikkje har testet lightboost i fps spill, så anbefales dette på det sterkeste. Alt går veldig smooth, akkurat som crt skjerm :)

Lenke til kommentar
Man bruker ikkje vsync i fps spill :p

 

Hvis man ikkje har testet lightboost i fps spill, så anbefales dette på det sterkeste. Alt går veldig smooth, akkurat som crt skjerm :)

 

Bruker ikke vsync selv. Merket meg bare at drevne GO spillere har prøvd det og de anbefalte det ikke da det økte inputlag en del.

Syns ikke 120 hz gir noen særlig fordel i dette spillet, noe som er veldig synd. Det er rett og slett ikke bygd for det, og det er for mye lagg til at man drar nytte av det.

Lenke til kommentar

 

Man bruker ikkje vsync i fps spill :p

 

Hvis man ikkje har testet lightboost i fps spill, så anbefales dette på det sterkeste. Alt går veldig smooth, akkurat som crt skjerm :)

 

Bruker ikke vsync selv. Merket meg bare at drevne GO spillere har prøvd det og de anbefalte det ikke da det økte inputlag en del.

Syns ikke 120 hz gir noen særlig fordel i dette spillet, noe som er veldig synd. Det er rett og slett ikke bygd for det, og det er for mye lagg til at man drar nytte av det.

 

 

Rart, fordi hos meg er det en stor fordel :) Folk er vel forskjellige...

Lenke til kommentar

Jeg har nå spilt 4, CTE og så 3.

Det jeg virkelig HATER med 3 er at skjermen er blurry nesten hele tiden, enten pga suppression eller pga lav helse. Dette gjør det uspillbart for min del da jeg er vant til 4 med lav suppression og blur.

I 4 har jeg egen config file som reduserer motion blur ved suppression.

Har du en config file for 3 nizzen?

Skal forresten prøve dette lightboost, funker det på ati?

Lenke til kommentar

Jeg har nå spilt 4, CTE og så 3.

Det jeg virkelig HATER med 3 er at skjermen er blurry nesten hele tiden, enten pga suppression eller pga lav helse. Dette gjør det uspillbart for min del da jeg er vant til 4 med lav suppression og blur.

I 4 har jeg egen config file som reduserer motion blur ved suppression.

Har du en config file for 3 nizzen?

Skal forresten prøve dette lightboost, funker det på ati?

 

Bruker ikkje noe config fil.

 

http://www.monitortests.com/forum/Thread-Strobelight-LightBoost-Utility-for-AMD-ATI-and-NVIDIA

Lenke til kommentar

 

 

Men man bruker jo selvsagt Lightboost... :)

Er det vits. Må man ikke bruke vsync da noe som øker inputlag.

Forøvrig er det flere ting som irriterer meg fortsatt. Dette må være et av få spill som gir liten eller ingen fordel av:

-120 fps / 120 hz

- lav ping

- maskin som leverer uten fps-drop

Hvorfor skal man ikke ha en fordel av dette? En av de ser jo til og med ut som en ren ulempe.

 

 

Man bruker ikkje vsync i fps spill :p

 

Hvis man ikkje har testet lightboost i fps spill, så anbefales dette på det sterkeste. Alt går veldig smooth, akkurat som crt skjerm :)

 

Får ikke Lightboost til å funke noe særlig bra når jeg spiller BF4. Visst du stiller inn kontrast og lysnivå så det ser bra ut på f,eks locker, så vil andre lyse brett bli helt for jævlig. Klarer ikke finne den perfekte balansen når man spiller flere brett. hvilke innstillinger har du i Nvidia kontroll panel når du bruker Lightboost?

 

I CS er det nok enklere å bruke lightboost sidene alle mappene har omtrent samme lysnivå.

Lenke til kommentar

http://youtu.be/5NK1mlE5gqY

 

 

(Battlefield.no): Nå er det duket for en ny og spennende Bigwar i Battlefield 4. Etter kampene mot Sverige den 1. april, der Norge vant med bare 7 tickets og kanskje den mest spennende Bigwar vi har hatt, er det klart for Sige of Shanghai. Vi inviterer deg til Bigwar nummer 12 og dette blir tredje gang vi møter Sverige i Bigwar. Hele kampen blir direktesendt i full hd med kommentatorer.

 

Håper du er med på landskamp? Meld deg på her :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Tja, hver gang jeg joiner en server så er det på det laget som blir eid, rapet, grusa, knust osv, for det er det eneste laget det er plass på og jeg spiller til jeg går lei av å bli rapet eller til ting snur.

Ikke så rart med tanke på at taperne gir opp i frustrasjon, så når taperen forsvinner tar du plassen hans på taperlaget.

Lenke til kommentar

Team scramble (som beholder squads) er nesten nødvendig, ellers så vil det bare stackes gode og/eller høyt rankede spillere på det ene laget, og så vil det andre laget bare bestå av folk som spiller en halv runde og så leaver. På servere der mange gode spillere henger (som ønsker å spille mot gode spillere) og servere med gode admins (som flytter seg selv for balance) trengs ikke scramble, men disse serverene er i mindretall. Nå for tiden holder jeg meg stort sett på to servere, en som hver dag har veldig gode spillere innpå, og en som har team scramble dersom ene laget taper med xxx antall tickets.

 

Bruk BBLog og legg til i radar servere som er helt uten admin og balance av noe slag. Mange servere er alltid ekstremt ubalanserte og det er jo ikke morsomt for noen. Og noen servere er ubalanserte med vilje fordi adminsa er shitkids...

Lenke til kommentar

 

Tja, hver gang jeg joiner en server så er det på det laget som blir eid, rapet, grusa, knust osv, for det er det eneste laget det er plass på og jeg spiller til jeg går lei av å bli rapet eller til ting snur.

Ikke så rart med tanke på at taperne gir opp i frustrasjon, så når taperen forsvinner tar du plassen hans på taperlaget.

 

 

Ja takk, jeg skjønner at det er det som er greia.

 

Syns nå ikke denne scramble greia funker så bra, det gjør meg ingenting å tape, skjønner ikke hvorfor folk er så oppsatt på å vinne på en public server, du mister maks 500 poeng ved å tape eller hva det er, wow, insane amount of points, not.

Du får vel litt ekstra poeng for å vinne, men det er ikke så mange poengene at det gjør noe, så hvorfor alle er oppsatt på å vinne på en public server har jeg aldri forstått.

 

Men det er forskjell på å tape og bli satt instant i rape etter 2min.

Endret av meg0709
Lenke til kommentar

 

 

Tja, hver gang jeg joiner en server så er det på det laget som blir eid, rapet, grusa, knust osv, for det er det eneste laget det er plass på og jeg spiller til jeg går lei av å bli rapet eller til ting snur.

Ikke så rart med tanke på at taperne gir opp i frustrasjon, så når taperen forsvinner tar du plassen hans på taperlaget.

 

 

Ja takk, jeg skjønner at det er det som er greia.

 

Syns nå ikke denne scramble greia funker så bra, det gjør meg ingenting å tape, skjønner ikke hvorfor folk er så oppsatt på å vinne på en public server, du mister maks 500 poeng ved å tape eller hva det er, wow, insane amount of points, not.

Du får vel litt ekstra poeng for å vinne, men det er ikke så mange poengene at det gjør noe, så hvorfor alle er oppsatt på å vinne på en public server har jeg aldri forstått.

 

Men det er forskjell på å tape og bli satt instant i rape etter 2min.

 

 

Problemet mitt med å tape er ikke at jeg går glipp av poeng, men at jeg ikke kan gjøre noe som helst fordi laget er inkompetent.

 

Skutt i ryggen ifra basen, raped av båter/tanks som ikke sammarbeider om å ta ut etc blir frustrerende i lengden.

Så lenge jeg føler jeg får gjort noe så driter jeg i om jeg vinner eller taper, men når jeg ikke kan gjøre noe som helst fordi det er meg og de få jeg har i squaden mot 32 spillere er det kjedelig.

Lenke til kommentar

 

 

Tja, hver gang jeg joiner en server så er det på det laget som blir eid, rapet, grusa, knust osv, for det er det eneste laget det er plass på og jeg spiller til jeg går lei av å bli rapet eller til ting snur.

Ikke så rart med tanke på at taperne gir opp i frustrasjon, så når taperen forsvinner tar du plassen hans på taperlaget.

 

 

Ja takk, jeg skjønner at det er det som er greia.

 

Syns nå ikke denne scramble greia funker så bra, det gjør meg ingenting å tape, skjønner ikke hvorfor folk er så oppsatt på å vinne på en public server, du mister maks 500 poeng ved å tape eller hva det er, wow, insane amount of points, not.

Du får vel litt ekstra poeng for å vinne, men det er ikke så mange poengene at det gjør noe, så hvorfor alle er oppsatt på å vinne på en public server har jeg aldri forstått.

 

Men det er forskjell på å tape og bli satt instant i rape etter 2min.

 

Er ikke det å prøve å vinne hele meningen med spillet? Jeg forsøker hvertfall så godt jeg kan å hjelpe laget jeg er på til å vinne selv om det ikke går like bra hver gang. Værste jeg vet er å havne på et lag med recons som kun camper milesvis unna å ikke gjør en døyt for å hjelpe laget til seier. Enda godt det finnes servere med sniper limit.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...