Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Det er greit nok å vinne, men på en public server så skjønner jeg ikke hvorfor det er det som er det som er greia, i mangel på ett bedre ord.

Liksom, omg vinner vi ikke nå så er vi de største taperne i verden, omgomgomgomgomg.

Det er ett public spill, det å tape gjør meg nada så lenge jeg ikke blir instant rapet i basen innen det er gått 2min, så klart vil jeg jo vinne, men det er ikke slik at jeg blir senge liggende i flere dager å deppe, er noen det nesten høres sånn ut om de ikke kan vinne hver gang.

Endret av meg0709
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Drittdag. Perm-bannet fra favorittserveren min, rævkjørt av TOPS i Nordic League og tapte to av to matcher ESL Versus --- første runden var jeg bugget halve runden og andre runden fikk jeg random disconnect halvveis. >_>

 

Alle noobs får problemer under spilling på et eller annet vis :tease:

Lenke til kommentar

Sist jeg sjekket var det massevis av servere i CTE, og jeg tror at de for det meste var i USA og Nederland, og NL servere skal du jo ha grei ping til. Enten er det et browser-filter som driver gjøn med deg, eller så kan jo serverene være nede (DICE patcher CTE ofte).

Lenke til kommentar

Jeg skriver alltid gg easy om vi vinner... Dersom vi vinner med minst mulig margin og det ikke var enkelt i det hele tatt, vel og merke. Det som irriterer meg er når folk som absolutt ikke hjalp til og ligger langt nede på scoreboard skriver "easy". Da bytter jeg gjerne lag for å sørge for at de ikke får noen free ride neste runde. :)

Lenke til kommentar

Drittdag. Perm-bannet fra favorittserveren min, rævkjørt av TOPS i Nordic League og tapte to av to matcher ESL Versus --- første runden var jeg bugget halve runden og andre runden fikk jeg random disconnect halvveis. >_>

Vel, så vidt jeg er du ubannet igjen.

Anyhow, badmins på den serveren :thumbdown:

 

Får bli noen nye ESL-runder i løpet av uken, men Watch_Dogs kommer jo om under 24 timer så blir nok noen timer der også.

Endret av Gjest
Lenke til kommentar

 

Drittdag. Perm-bannet fra favorittserveren min

 

 

Hva gjorde at du ble perm-bannet? Selv ble jeg perm-bannet etter å ha knivet en admin som lå og snipet fra fjellet på Wave Breaker.

 

Jeg kalte admin for en full idiot, og det står jeg for siden han permbannet Epsilon fra serveren (reason: sorry no pro) mens de varmet opp før finalerundene i ESL One. Grunnen til at dette var min yndlingsserver var jo fordi det var den public-serveren der man hadde størst sjanse for å treffe på Epsilon, Fnatic, PkD med flere. Dette var også første gang noen sinne jeg så admin online på denne serveren... Men, som ColdIce skrev over her så ble jeg også unbannet en stund senere, men siden én enkelt admin alene har klart å ødelegge serveren så spiller det egentlig ingen rolle lengre.

 

Kim: LOL irl. x)

Lenke til kommentar

Så enig med deg BATL3, forlatt serveren nå. Dårlig kartrotasjon var det også.

Ser etter nye servere (16, 24 32-slot) med rotasjon av noe slikt:
locker, zavod, zanghai, dawnbreaker, railway

helst domination eller SQDM / TDM.

Lenke til kommentar

Verste jeg vet er når noen fra laget som vinner skriver "Easy" etter at kampen er vunnet. Smålig drittoppførsel, uansett om jeg er på lag med de eller ikke!

Dette er som regel de som har bidratt minst til seieren og blitt båret frem av laget.

Man har forbasket mye igjen for å spille i en clan så det irriterer meg litt at jeg ikke gjør det.

Lenke til kommentar

 

Verste jeg vet er når noen fra laget som vinner skriver "Easy" etter at kampen er vunnet. Smålig drittoppførsel, uansett om jeg er på lag med de eller ikke!

Dette er som regel de som har bidratt minst til seieren og blitt båret frem av laget.

Man har forbasket mye igjen for å spille i en clan så det irriterer meg litt at jeg ikke gjør det.

 

Spiller ikke i clan selv, da jeg sjeldent kan spille til faste tider, men tviler ikke på at man får mye igjen for det.

Lenke til kommentar

Tror ikke du helt har forstått.

Et spill kommer annethvert år og det fortsetter som BF er nå, 3-4-5 osv.

Det du viser der er multiplayerfokuserte arvtageren til MOH som kommer det året vanlig BF ikke kommer.

Disse fyller vel litt ulike roller vil jeg tro,

samt begge fyller lommeboka til EA.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...