Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Er det bare jeg som hater sjøkartene?

 

Det eneste som gjelder er helikopter, eller gunboat.

 

Og jeg liker helst å gå til beins.

Er vel derfor alle synes at siste DLC er søppel.. håper noe bedre kommer :(

 

Likte veldig godt siste DLC. Syntes de hadde funnet en god balanse mellom infanteri og kjøretøy.

Den siste gamemoden derimot syntes jeg var søppel. Det at man kunne parachute inn på fienden sitt skip for å armere M-commene er jo helt dødfødt, skulle vært sånn at man måtte bruke båt eller heli for å komme seg dit.

Et lite tips for å få enkle kills så er det bare å stille seg med en Lmg der folkene kommer i fallskjerm å plaffe de ned :)

Endret av KimWhinesAlot
Lenke til kommentar

Skal jo også være rimelig hardcoretulling om man skal gidde å unlocke alt på nytt. Gadd ikke engang å laste ned klienten når jeg skjønte at det var tilfellet.

 

Så en som var lvl 112 på cte i dag. Da skal man ha spilt ganske mye, selv om det er 3x XP hele tiden der.

Lenke til kommentar

 

Skal jo også være rimelig hardcoretulling om man skal gidde å unlocke alt på nytt. Gadd ikke engang å laste ned klienten når jeg skjønte at det var tilfellet.

 

Så en som var lvl 112 på cte i dag. Da skal man ha spilt ganske mye, selv om det er 3x XP hele tiden der.

 

 

Mulig at de som ble invitert til å blir med på CTE fikk med ranken sin?

Lenke til kommentar

 

 

 

 

2.10 og utover.

Nå er ikke jeg ekspert på tickrate, men vil det ikke forbli like ille visst alle kan sette sin egen tickrate siden spillet er basert på clientside hit detection?

 

 

Aner ikke, det var bare ett svar til de som påstår det ikke lar seg endre.

 

Men bra/dårlig PC og internet vil vel alltid gjøre utslag uansett om tickraten er lik for alle og det kommer vel litt an på serveren også, men hvordan slikt funker idag veit jeg ikke, i BF2 så var det ett must å restarte serverne ved jevne mellomrom og før ALLE matcher(pcw, ladders, officials etc) så blei serverne restarta for at man skulle få riktige tall i squaden(hadde noe å gjøre med hvem som blei squad leder når første SL droppa ut) og hitreggen blei i de fleste tilfeller mye bedre.

Det var før, hvordan det er idag veit jeg ikke, men mistenker at alle serverne burde vært restarta minst en gang i uka.

Lenke til kommentar

 

Skal jo også være rimelig hardcoretulling om man skal gidde å unlocke alt på nytt. Gadd ikke engang å laste ned klienten når jeg skjønte at det var tilfellet.

 

Så en som var lvl 112 på cte i dag. Da skal man ha spilt ganske mye, selv om det er 3x XP hele tiden der.

 

Hehe, Jepp. Men man prioriterer vel livet annerledes. Ikke dermed sagt at det ene er bedre enn det andre :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Naval er jo helt genialt. Det som er det dumme med de kartene er heller at flagene ikke er spredd noe særlig, men er samlet på en måte som gjør at en ikke kan utforske resten av kartene.

Lenke til kommentar

 

 

 

 

2.10 og utover.

 

Kult!

 

En god grunn for å ha high end maskin til Bf4 :)

 

Jeg må bare finne noen som driver med rendering, photoshop osv, for å selge titanene mine til, eller bare rett og slett gi de bort.

 

Det er for synd å bare la de kortene råtne i en stuepc som brukes sjeldent.

 

Også kjøpe de beste kortene som finnes nå.

 

Greit at jeg ligger rundt 165-200-210-220 fps i bf4, med custom settings, men kunne alltids hatt mesh og AA på fullt :p

Endret av Ted Bundy
Lenke til kommentar

Jeg har stilt ned min tickrate til 1 hz så ingen klarer å treffe meg nå. =)))

Jeg skrev dette på kødd, men det viser seg altså at man kan stille tickrate selv. Utrolig... Antar det er mellom 10 og 30hz da?

 

Det er en ting med dagens netcode som virkelig forbløffer meg, og det er at jeg i løpet av f. eks. tre sekunder kan få tre-fire-fem hitmarkers på en fiende, og i fjerde sekund få suppression assist og ingenting mer. Jeg skjønner at 10hz tickrate skal kunne gjøre slik at én hitmarker på en måte blir registrert for sent og så videre, men når jeg får mange hitmarkers over flere sekunder, og jeg gjør 0% skade, da skjønner jeg ikkeno'.

Lenke til kommentar

 

Jeg har stilt ned min tickrate til 1 hz så ingen klarer å treffe meg nå. =)))

Jeg skrev dette på kødd, men det viser seg altså at man kan stille tickrate selv. Utrolig... Antar det er mellom 10 og 30hz da?

 

Det er en ting med dagens netcode som virkelig forbløffer meg, og det er at jeg i løpet av f. eks. tre sekunder kan få tre-fire-fem hitmarkers på en fiende, og i fjerde sekund få suppression assist og ingenting mer. Jeg skjønner at 10hz tickrate skal kunne gjøre slik at én hitmarker på en måte blir registrert for sent og så videre, men når jeg får mange hitmarkers over flere sekunder, og jeg gjør 0% skade, da skjønner jeg ikkeno'.

 

Sliter med akkurat samme ting! :hm:

Lenke til kommentar

Jeg antar at alle opplever akkurat det samme, Airdoodle.

 

 

 

 

 

2.10 og utover.

 

Kult!

 

En god grunn for å ha high end maskin til Bf4 :)

 

Njæ... Leste på et forum at folk hadde stilt hit rate ned til 10hz igjen siden det ga dem en fordel når de spilte mot spillere med 30hz hitrate, så hit rate må stilles likt for alle. Nå er det sikkert mer enn bare hit rate som er endret i CTE, og jeg håper virkelig at DICE tar med seg erfaringene og endringene i CTE over til den vanlige klienten slik at alle kan få spille et bedre Battlefield.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...