Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

På PC? Da er det jo bare endre litt på filteret.

 

Åånei... Det hjelper ikke.

 

Ikke bare å ha noen servere i favorites? Spiller selv nesten utelukket på klan-server (åpen for alle), spiller jeg med en kompis finner som regel han servere. Men lenge siden jeg husker å finne få servere, selv uten filtre. Trodde de problemene var fikset.

 

Har mange på favoritter ja. Men de er det desverre ikke folk på så tidlig på dagen. Men man skulle da tro at det var andre som spillte Bf i europa nå også på døgnet.

Lenke til kommentar

 

Merker pent lite til Auto Aim i BF4, spesielt i forhold til CoD. BF4 er grusomt vanskelig på konsoll!

Har jeg ingen tro på, spillet mangler alt av rekyl og vanskelighet på pc kontra tidligere spill, så at bf4 er vanskelig på konsoll skjer jo ikke, alt er lagt opp for at konsoll kan flyte seg i havn for både bestemor og barnebarn på 5 år.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Har jeg ingen tro på, spillet mangler alt av rekyl og vanskelighet på pc kontra tidligere spill, så at bf4 er vanskelig på konsoll skjer jo ikke, alt er lagt opp for at konsoll kan flyte seg i havn for både bestemor og barnebarn på 5 år.

 

Haha, du er hjertelig velkommen til å prøve! I forhold til CoD, er det mye vanskeligere da CoD bruker Auto Aim i mye større grad enn BF.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...