Gå til innhold

Anbefalte innlegg

 

Ikke uenig at det suger, litt på samme måte som at premium folk blir større prioritert når det er kø på en server, men virker som det mest bare er BF3-ting i DLCen, og noe som minner om Dragon Valley (iallefall med navn), men så veeeldig komprimert ut.

Hva mener du med "BF3-ting"?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Ikke uenig at det suger, litt på samme måte som at premium folk blir større prioritert når det er kø på en server, men virker som det mest bare er BF3-ting i DLCen, og noe som minner om Dragon Valley (iallefall med navn), men så veeeldig komprimert ut.

 

Second Assault er vel rett og slett reinkarnerte BF3 maps ja. China Rising ser derimot ut til å legge til noen nye maps jeg synes så litt mer interessante ut! Det var noe med dem som minnet meg om Vietnam / BC2.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Syns dette var en veldig rask expansion release, er fortsatt ikke helt vant med alle vanilla-kartene ennå.

Det er relativt tidlig, det kan jeg være enig i, men husk at det "offisielt" ikke slippes før om 2 uker.

Lenke til kommentar

Da er alt i orden, siden fnatten har spilt 30-40 timer :-) folk har lydissues, grafikkproblemer, c2d og random client error.

 

Det at det faktisk finnes sikkert 1000 forskjellige løsninger på div bf4 problemer er helt sykt. Ting skal bare virke, uten å måtte gjøre masse foskjelllig drit. Såeeeeh.

 

For min del forsvant ihvertfall lyd-bugen og emp-bugen i dag. Crash har jeg ikke hatt ekstremt mye problemer med siden forrige update, så kan ikke uttale meg om det er blitt bedre.

Lenke til kommentar

Kun lydbuggen og EMP buggen som har plaget med. Ikke noe annet. :) Kun noen få C2D i starten, men det er leeenge siden. Så for meg har BF4 vært bra hele veien, bortsett fra de 2 nevnte problemene, men det har jeg ikke brydd meg så fryktelig om. Så hvorfor det er så mange som fortsatt sliter, det fatter jeg ikke.

 

Vist det er selve spillet som er probleme så skulle man tro at alle skulle ha problemer? Betaen gikk også knirkefritt hos meg.

 

Igår fikk jeg could not connect to server 2 ganger på rad, men etter en refresh av battlelog, funket det igjen.

Lenke til kommentar

 

Vist det er selve spillet som er probleme så skulle man tro at alle skulle ha problemer? Betaen gikk også knirkefritt hos meg.

Minnelekkasje og dårlig programmering vil ikke oppføre seg identisk fra maskin til maskin. Ved feks. minnelekkasje kan det gå helt fint i noen tilfeller, men i andre tilfeller kræsjer det raskt. Det kommer an på konfigurasjon både av software og hardware fra maskin til maskin.

Lenke til kommentar

Da er alt i orden, siden fnatten har spilt 30-40 timer :-) folk har lydissues, grafikkproblemer, c2d og random client error.

 

Det at det faktisk finnes sikkert 1000 forskjellige løsninger på div bf4 problemer er helt sykt. Ting skal bare virke, uten å måtte gjøre masse foskjelllig drit. Såeeeeh.

 

Alt jeg har gjort er å legge inn user.cfg fila, og unparka CPU kjerner. Har 13.9 driver på AMD.

Lydproblemene var fikset i changelog på patch som kom igår stod det, på railway mappen iallefall.

 

At man ikke kan joine som commander på alle servere etc, er dumt, men å spille som commander suger uansett.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...