Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hadde de bare fjernet spotting og refleskjon i sniper sikte, hadde det vært MYE bedre. Blir for dumt. Iallefall spotting. Hadde vært mye bedre om de bare ble visende kun på kartet istede for den digre orange pila.

Spillet skulle ha vært åpen for modding, som i arma.

Eller at man kunne bytte ut straight pull bolt med en honeycomb. Altså slik at sniperen ikke blir for OP.

Lenke til kommentar

morsomt når du skyter granat kaster rett ned i bakken og både du og fienden som står 3 cm unna ikke dør.

 

Alt i alt, visst man tar vekk elendig Internett meny, som jeg ikke har peiling på hvorfor de ikke har skiftet enda. De skal sikkert linke siden til FB, slik at flere liker spillet XP

Men bortsett fra det så er det en stor fornøyelse når man spiller, jeg hater fortsatt at spillet går på adrenalin nivå hvor man dør innen 30 eller Worst case man dør sekundet man spawner hos andre.

 

Mye tull for og vinne nye generasjon, hva jeg ville ha er spill hvor cover er viktig, hvor man ikke ser en sniper fra 100 meter via refleksjon i glasset, eller tilbake, hvor en sniper lett skyter ned en person 100 meter unna, det var en slags bedre krigs følelse når alt gikk på et normalt tempo, prøv og spill BC2 eller de senere spillene og se forskjellen.

 

Jeg føler at Battlefield har blitt alt for mye konkurranse hvor den som har drukket mest redbull og flytter musen raskest vinner. Har så lyst på et spill hvor man ligger bak en mur og kan faktisk ligge der i 5 min før 30 menn kommer springende og har tatt over halvparten av kartet.

Ellers så er det bare mitt ønske, jeg koser meg godt nok med spillet, men tempoet sliter meg ut etter 1 time gameplay.

Ganske enig her, men når målet for spilleutviklere er å tjene mest mulig penger, istedenfor å lage best mulig produkt, så er det slik ting kommer til å bli.

 

Men når det er sagt, så syntes jeg bf4 er en liten forbedring sammenlignet med bf3. Syntes tempoet er litt lavere, heldigivs. Men kan tenke meg at det sikkert kan være ganske "hysterisk" på servere med 64 spillere. Finner jeg vell selv ut etter hvert, når jeg skaffer meg en ps4.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

All damage er alt for liten i spillet, med unntak av headshot.

 

'Headshot multiplier' er 2 for assault rifles og pistoler og 2.35 for boltrifler. Det er altså bare boltriflene, haglene og magnumen som gir kill på ett hodeskudd. Jeg vil ikke si at det akkurat er for mye damage om man ikke overlever et hodeskudd med f.eks assault rifler.. ;)

Lenke til kommentar

 

'Headshot multiplier' er 2 for assault rifles og pistoler og 2.35 for boltrifler. Det er altså bare boltriflene, haglene og magnumen som gir kill på ett hodeskudd. Jeg vil ikke si at det akkurat er for mye damage om man ikke overlever et hodeskudd med f.eks assault rifler.. ;)

Ok, stryk siste del av setningen min så blir det korrekt. :)

Lenke til kommentar

Hadde de bare fjernet spotting og refleskjon i sniper sikte, hadde det vært MYE bedre. Blir for dumt. Iallefall spotting. Hadde vært mye bedre om de bare ble visende kun på kartet istede for den digre orange pila.

Spillet skulle ha vært åpen for modding, som i arma.

 

Er egentlig litt enig (fordi jeg digger å spille recon), men følgene av dette ville sannsynligvis vært at langt flere hadde campet og at det til slutt hadde ødelagt det lille som er av teamplay på offentlige servere. Det er tragisk nok når man ligger under med 500 tickets og halve laget ligger innenfor 100m fra base og sniper.

 

Et alternativ er å bruke 4x scope og prøve seg på litt kortere hold, 200m går fint. Har faktisk hs på rett under 700m med 4x scope på Hainan. :)

Lenke til kommentar

Spiller mye recon selv, men bruker som regel alltid 4x siktet og spiller aggressive. Veldig morsomt. :) Prøver å unlocke Expert Recon sniperen, men faen det tar tid.. :p

 

 

Har China kommet ut? Veldig spent på Guilin Peaks mappet! Ligner veldig på et av mapsa fra BC2 Vietnam, som hadde veldig gode maps.

Endret av Papirkurven
Lenke til kommentar

Hva skjer med bulletdrop på stridsvogna? er det en inni som sparker ut shells eller?

Faktisk følte jeg meg litt mer komfortabel med bulletdroppen I BF4. Sikkert fordi gamle BF1942 vaner fortsatt sitter inne. Men litt rart at det er såpass ekstrem bulletdrop . På den annen side: Battlefield...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...