Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Synes ikke bulletdrop er så ille, ganske likt BF3, bare pass på at du ikke har satt på HE shell siden den "travels at a lower speed" som resulterer i en vesentlig høyere bulletdropp enn AP og Sabot.

Har spilt i ca en time tilsammen tror jeg, tviler på at jeg hat låst opp noe sånt. Jeg reagerte da jeg skulle skyte en stridsvogn noen hundre meter foran meg og måtte flytte siktet som et artilleri.

 

Så sånn det er nå er det ikke som Bf3, men mulig en oppgradering løser det. Låser opp en ny ammo sånn til høsten ish så mye som Jeg spiller bf4 :-)

Lenke til kommentar

Sabot shell (siste unlock til primary på tank) har enda bedre range (lavere bulletdrop) enn AP.

 

IMO er det ingen grunn til å bruke AP så lenge du har unlocket Sabot shell. Men det fordrer at du har coaxial LMG/HMG eller kjører med gunner for å ta ut infantry siden Sabot shell trenger direct hit på infantry. HE ville jeg bare brukt på maps med ekstremt mange vehicles og kortere ranges siden de gjør mer damage enn AP og Sabot. Zavod er nok et map der HE er å foretrekke, mens på Golmud ville jeg nok brukt Sabot.

Endret av Feh
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Spiller mye recon selv, men bruker som regel alltid 4x siktet og spiller aggressive. Veldig morsomt. :) Prøver å unlocke Expert Recon sniperen, men faen det tar tid.. :p

 

 

Har China kommet ut? Veldig spent på Guilin Peaks mappet! Ligner veldig på et av mapsa fra BC2 Vietnam, som hadde veldig gode maps.

 

Rifla du får av Expert Recon er ikke spesielt bra etter min mening, den er presis og har lav bullet drop, men på lengre hold (når du virkelig har fordel av lav bullet drop), så får man ikke "one hit kill" av headshot, man trenger minst to treff. Fordelen er at den har høyere rpm.

Lenke til kommentar

 

Rifla du får av Expert Recon er ikke spesielt bra etter min mening, den er presis og har lav bullet drop, men på lengre hold (når du virkelig har fordel av lav bullet drop), så får man ikke "one hit kill" av headshot, man trenger minst to treff. Fordelen er at den har høyere rpm.

 

Jepp, er klar over det. Men skal unlocke alle våpena og det er den eneste sniperen jeg har igjen nå. :p Jeg liker best 338-Recon. Har ikke prøvd SRR-61 enda, ser flestparten bruker den. Det er vell pga. at den har lengst range sikkert.

Lenke til kommentar

Sabot shell (siste unlock til primary på tank) har enda bedre range (lavere bulletdrop) enn AP.

 

IMO er det ingen grunn til å bruke AP så lenge du har unlocket Sabot shell. Men det fordrer at du har coaxial LMG/HMG eller kjører med gunner for å ta ut infantry siden Sabot shell trenger direct hit på infantry. HE ville jeg bare brukt på maps med ekstremt mange vehicles og kortere ranges siden de gjør mer damage enn AP og Sabot. Zavod er nok et map der HE er å foretrekke, mens på Golmud ville jeg nok brukt Sabot.

Er ikke det best å bruke en type shell hele tiden uansett map? Fordi da blir man vant til droppet på den type shell. Noen som vet hvor mye damage de forskjellige shellsan gjør?

Lenke til kommentar

Eller at man kunne bytte ut straight pull bolt med en honeycomb. Altså slik at sniperen ikke blir for OP.

Poenget er jo at glare skal være der pga. balanse hensyn. Om sniper har straight pull bolt eller ikke spiller ikke noen rolle dersom man kan fjerne glare. Uten glare blir sniper OP uansett, med mindre man gjør drastiske endringer.

Lenke til kommentar

Norsk Server med Conquest, Obliteration og Rush på China Rising kart:

Kebab-Kartellet - China Rising - Mixed Modes - Hardcore

http://battlelog.battlefield.com/bf4/servers/show/pc/fc441883-d8f8-4241-b49e-5f2e904f632d/Kebab-Kartellet-China-Rising-Mixed-Modes-Hardcore/

 

Serveren byrjar med 24 slots, men utvidar opptil 64 etterkvart som folk joinar. Har også votemap.

Lenke til kommentar

Vet ikke om det er en tråd dedikert til ytelse og BF4, så prøver meg her:

 

Noen av dere som har lignende oppsett som meg som kan fortelle meg hvordan dere yter i spillet, eventuelt hva jeg bør forvente av ytelse?

 

"Intel Core i7 i7-920 (2,67GHz)

Gigabyte 6950 OC 1GB

Corsair XMS3 DDR3 1333MHz 6GB CL9 (kjøres i dual channel mode, fordi den ene RAM slotten funker ikke)

Asus P6T Deluxe

Antec Twelve Hundred Gaming Case

Dell UltraSharp 2408WFP 24" 1920x1200"

 

På high, med motion blur og all slags AA av, så går det tålig greit, dipper fort ned når store eksplosjoner skjer. På low går det så og si alltid greit.

Lenke til kommentar

Trodde jeg også kunne spille China Rising idag, men neida. Ettersom jeg bestilte en bundle med BF4 og China Rising, ikke BF4-Premium - så må jeg vente til 17. Desember gitt! Logisk.

 

Ikke uenig at det suger, litt på samme måte som at premium folk blir større prioritert når det er kø på en server, men virker som det mest bare er BF3-ting i DLCen, og noe som minner om Dragon Valley (iallefall med navn), men så veeeldig komprimert ut.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...