Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Å vi som allerede har betalt for premium? Skal vi få pengene igjen? Nei, ser ingen grunn for dem skulle gitt ut den gratis, er mange spill som har slitt med starts problemer, enda til gode å se at dem gir ut noe på det viset som "plaster", har aldri forventet det heller, holder med en unnskyldning for min del, jeg er sikker på DICE prøver så hardt de kan, men hva hjelper det når EA står å pusher dem til fortidlig realese av spill.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Å vi som allerede har betalt for premium? Skal vi få pengene igjen? Nei, ser ingen grunn for dem skulle gitt ut den gratis, er mange spill som har slitt med starts problemer, enda til gode å se at dem gir ut noe på det viset som "plaster", har aldri forventet det heller, holder med en

unnskyldning for min del, jeg er sikker på DICE prøver så hardt de kan, men hva hjelper det når EA står å pusher dem til fortidlig realese av spill.

 

EA ga nylig alle som kjøpte Sim City et gratis spill, kunne velge mellom bl.a BF3 og Dead Space 3. I tillegg har EA alene kommet med denne såkalte "Great Game Garantuee" hvor man kan få igjen pengene hvis man ikke er fornøyd. Så hvis det er noen som skulle gjøre noe, så er det utrolig nok EA (Ja, jeg ler mens jeg skriver dette)

Lenke til kommentar

Hvordan gikk det med titan brødrene dine etter den nye Nvidia driveren? Skulle vell være opptil 50% økning i ytelse i bf4 med SLI, ser for meg en fin framerate!

 

Fikk ikkje noe særlig merkbar økning, men fps er det mye av uansett heldigvis. Ikkje ofte jeg går under 120fps på ultrasettings på 1080p.

Lenke til kommentar

Ligger ganske konstant på 120fps her å. Har slått av AA eneste fordi det gjør bildet mere uskarpt.

 

attachicon.gifbf4.jpg

 

Edit: Har du prøvd å øke resolution scale til maks Nizzen? Hadde vært artig å se hva slags resultater du får der :)

 

Har testet det ja. 200% ble et stutteringhelvete, så det droppet jeg. 120% så mister jeg knapt ytelse. Ved 140 er det litt lavere ytelse, men veldig spillbart fordeom. 100+ fps.

 

På Golmud Railway er fps minimum på 130fps med 140% res scale med alt på ultra :)

 

Rimelig greitt ;)

 

MEd 150% er gpuene på 99% load, 2.6GB vram ble brukt hele tiden og fps er på 120-150 på Dawnbreaker... 160% gir stuttering, så det var ikkje noe digg selv om fps var over 100.

Endret av Nizzen
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Stakkars deg :p

 

Har selv hatt noe problemer, men irriterer meg ikkje noe særlig. Er jo ikkje farlig å miste litt poeng ibland. Jeg spiller pga jeg synes det er gøy å spille bf spill :)

 

Ser ikke problemet med innlegget mitt. Ja, det er et fantastisk bra spill, men vi har jo spilt et uferdig spill, så vi burde få noe i gjengjeld. Jeg og alle andre som kjøpte spillet brukte jo rundt 500+ kr for spillet.

 

Det er ingen vits å håne med fordi jeg ytrer min mening.

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar

 

Ser ikke problemet med innlegget mitt. Ja, det er et fantastisk bra spill, men vi har jo spilt et uferdig spill, så vi burde få noe i gjengjeld. Jeg og alle andre som kjøpte spillet brukte jo rundt 500+ kr for spillet.

 

Det er ingen vits å håne med fordi jeg ytrer min mening.

Vi får jo dobbel XP og M1911 med 3x Scope som kompensasjon :p Det som irriterer meg litt er at de sitter å jobber med DLCer når spillet er som det er i dag. De skulle satt hele teamet på for å fikse server problemene som er. Tror jeg har hatt 10 episoder bare i dag hvor BF4.Exe har sluttet å fungere + problemer med å komme inn på servere.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Vi får jo dobbel XP og M1911 med 3x Scope som kompensasjon :p Det som irriterer meg litt er at de sitter å jobber med DLCer når spillet er som det er i dag. De skulle satt hele teamet på for å fikse server problemene som er. Tror jeg har hatt 10 episoder bare i dag hvor BF4.Exe har sluttet å fungere + problemer med å komme inn på servere.

 

Helt idiotisk å få dubbel XP som kompensasjon. Det får du jo uansett dersom du har Premium medlem skap. Synes de skal spandere premium på oss, rett og slett. Eventuelt at vi får noen gratis maps.

 

Jeg vil nyte spillet, ikke rushe meg til toppen. Jeg har brukt 50+ timer i spillet, og jeg har ennå ikke kommet til noe særlig høyt lvl. Jeg vil ikke unlocke alt i en fart.

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar

 

Helt idiotisk å få dubbel XP som kompensasjon. Det får du jo uansett dersom du har Premium medlem skap. Synes de skal spandere premium på oss, rett og slett. Eventuelt at vi får noen gratis maps.

 

Jeg vil nyte spillet, ikke rushe meg til toppen. Jeg har brukt 50+ timer i spillet, og jeg har ennå ikke kommet til noe særlig høyt lvl. Jeg vil ikke unlocke alt i en fart.

Har 79 timer spilt her å har ikke kommet til høyere level enn 41. Level bryr meg ikke så mye, men er jo greit å få de battlepacksene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...