Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Flere enn meg som er litt lei av 'mekanikken' i BF4 (og BF3), altså hvordan våpnene oppfører seg? Tenker da spesielt på hvor lite 'penalty' (i mangel på gode norske alternativer) man får f.eks ved å løpe/strafe og skyte samtidig og at alle våpnene nesten skyter laserstråler?

 

Det gir selvsagt trøkk i spillinga og masse action, men blir det ikke litt vel mye?

 

Synes faktisk BF2 var bedre på akkurat dette.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Flere enn meg som er litt lei av 'mekanikken' i BF4 (og BF3), altså hvordan våpnene oppfører seg? Tenker da spesielt på hvor lite 'penalty' (i mangel på gode norske alternativer) man får f.eks ved å løpe/strafe og skyte samtidig og at alle våpnene nesten skyter laserstråler?

 

Det gir selvsagt trøkk i spillinga og masse action, men blir det ikke litt vel mye?

 

Synes faktisk BF2 var bedre på akkurat dette.

Syns den er fin, sammenlignet med rekylen i andre spill *host*COD*host* så er det veldig mye rekyl.

Lenke til kommentar

Våpen mekanikken syns jeg er bra. Det jeg ikke liker er kjøre-mekanikken. Den er helt forfærdelig. Det føles som alle kjøretøy er laget av plast, og veier ingenting. Følte den var bedre i bf3.

 

Enig i den.

 

Forøvrig kunne de gjerne beef'et opp tanksene slik at man ikke nødvendigvis må treffe headshot med kanonen for å få kill.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

 

 

Jeg har ikke spilt veeeldig mye COD, men for meg virker det omtrent likt, ihvertfall ikke langt unna.

 

Det er ihvertfall likt for alle.

Spilte BF4 og litt Ghost i helga (begge på PC), og syns selv det er stor forskjell.

Prøv og ta "360 no scope headshot" med sniper på BF4, helt umulig...

Lenke til kommentar

uuuurgh.. hadde satt på 2 C4 på en fiendlig tank, så krasjer spillet...

lucky bastard.

Jeg plasserte 3 C4 på en tanks, men den ville ikke detonere uansett hvor mye jeg trykket. Fikk tatt han til slutt med en granat :p

 

Hva synes folket om balansen i spillet? Eneste jeg har å klage på er Engineer klassen som har blitt nesten ubrukelig til å ta ut tanks. Synes rakettkasterene gjør alt for lite damage.

Lenke til kommentar

Jeg plasserte 3 C4 på en tanks, men den ville ikke detonere uansett hvor mye jeg trykket. Fikk tatt han til slutt med en granat :p

 

Hva synes folket om balansen i spillet? Eneste jeg har å klage på er Engineer klassen som har blitt nesten ubrukelig til å ta ut tanks. Synes rakettkasterene gjør alt for lite damage.

 

Jeg spiller endel engineer, men da mest pga MP7 og AA. Tanksene bryr jeg meg ikke så veldig mye om fordi man ikke har ammo til å ta ut stort mer enn 1 stk tank og de er uansett ikke så stor trussel mot infanteri. Hvis jeg i det hele tatt bruker AT istedet for AA så bruker jeg smaw'en fordi den fungerer fint mot infanteri.

Endret av krabbemat
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...