Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Kanskje fordi det krever mere enn de fleste andre spill. At maskinen fryser, så er det nok ikkje sikkert det er noe feil med spillet. "Bf4 stopped working" meldinga er tydeligvis spill relatert.

Hva kan det være da? I5 3570K @ 4,5Ghz og GTX 660TI i SLI burde da være nok for å drive BF4.

Har sjekket temp på både CPU og GPU å de går maks oppi 75-76 grader. Installerte Win 8.1 for 2 uker siden så har relativ clean install.

Endret av 1982kims
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Rett etter Win 8 install ble jeg kastet ut nærmest umiddelbart fra spillet. Med én gang jeg fyrte av skudd ble skjermen svart, dvs. kom til "loading skjerm" med den blinkende markøren i høyre hjørne. Etter noen sekunder der ble jeg kastet ut i Windows igjen. Ingen beskjed om hvorfor. Virket egentlig i praksis som en slags "kick" så jeg reinstallerte PB. Etter det forsvant denne feilen og jeg kom etterhvert tilbake til den vanlige "BF4 has stopped working" feilen etter litt spilling. Har kun forsøkt meg på Domination/32 de siste gangene så det ser ikke ut til å ha noen spesiell sammenheng med store kart eller mange spillere.

Lenke til kommentar

Hva kan det være da? I5 3570K @ 4,5Ghz og GTX 660TI i SLI burde da være nok for å drive BF4.

Har sjekket temp på både CPU og GPU å de går maks oppi 75-76 grader. Installerte Win 8.1 for 2 uker siden så har relativ clean install.

Kan jo være ustabil overklokk. Når maskinen fryser er den ofte ustabik. Husk at Bf4 bruker nesten en 4 core fullt ut :)
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Har vært veldig lite plaget med kræsj etter siste klientpatch. I så fall får jeg bf4.exe has stopped working mellom rundene og ikke mens spillet er i gang.

 

Bugen på Siege Of Shanghai tror jeg er fikset, jeg spilte hvertfall et par runder der i går hvor bygningen kollapset og ingen datt ut av serveren. Før forrige patch runde datt jo 90% ut av serveren. Har heller ikke opplevd en eneste serverkræsj siden patchene. Blir digg å få igjen noe av den tapte XPen fra launchen i helgen med 100% xp boost! Må ha tapt minimum 100k xp pga det dritet der.

 

Så gradene man får på cpuen etter noen timer med bf4 er ganske nært maks?

 

Du trenger ikke nødvendigvis å overopphete CPUen selv om du har en ustabil overklokk eller at CPU kjører på heavy load. Kommer vel an på hva slags kjøling du har. Jeg kjører en i7 920@3,5 og ligger på rundt 80% load så du kan sikkert med fordel klokke ned CPU littegrann og se om det hjelper.

Lenke til kommentar

 

Du trenger ikke nødvendigvis å overopphete CPUen selv om du har en ustabil overklokk eller at CPU kjører på heavy load. Kommer vel an på hva slags kjøling du har. Jeg kjører en i7 920@3,5 og ligger på rundt 80% load så du kan sikkert med fordel klokke ned CPU littegrann og se om det hjelper.

Jeg er ikke plaget med høye temps, har rundt 70C grader etter noen runder bf4 med stockkjøleren til intel på en i5 4670k på stock clock.

 

Det jeg lurte på var om de tempsan man får er nært det man får på programer som prime95 osv

Endret av DustyDuck
Lenke til kommentar

Hvis spillet klikker eller slutter å funke er det bare å gå inn på severn å fullføre runden så skal du få alle poeng du "mista" når spillet klikka.

Man fortsetter ikkje med de poenga man hadde, men om de 2 poengsummene blir slått sammen vet jeg ikkje. Er det niensom VET dette? Det er mye tro om dette inkludert meg :)
Lenke til kommentar

Klarer ikke helt å få tak på om du er Sony fanboy eller om du bare ikke er Einstein himself, så litt redd for å legge inn ett svar her.

 

Jeg er hverken Sony eller MS fanboy.

 

Men skjønner liksom ikke helt hvem du skryter til? Til han? han har jo tydeligvis PS4, så hvorfor skulle han bry seg? Resten av tråden? Vi er tydeligvis ikke imponert om du ikke har en PC på flytende nitrogen til en verdi av 50 000 kr. Og da er vel ikke en liten box til fire små lapper så imponerende :p

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

Jeg er hverken Sony eller MS fanboy.

 

Men skjønner liksom ikke helt hvem du skryter til? Til han? han har jo tydeligvis PS4, så hvorfor skulle han bry seg? Resten av tråden? Vi er tydeligvis ikke imponert om du ikke har en PC på flytende nitrogen til en verdi av 50 000 kr. Og da er vel ikke en liten box til fire små lapper så imponerende :p

Det var som jeg fryktet ja, du tok den bare rett og slett ikke..
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

http://battlelog.battlefield.com/bf4/news/view/premium-2xp-moved/

 

 

(...) including Double XP for all Battlefield 4 players between Nov. 28 – Dec. 5. Seeing as this now overlaps with a previously planned Double XP weekend for Battlefield 4 Premium players, we are moving back the exclusive Double XP event for Premium members to the weekend of Dec. 7.

Så mao. double XP i 10 dager frem fra torsdag? Sweet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...