Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Våpen mekanikken syns jeg er bra. Det jeg ikke liker er kjøre-mekanikken. Den er helt forfærdelig. Det føles som alle kjøretøy er laget av plast, og veier ingenting. Følte den var bedre i bf3.

 

Nokså enig der, man må jo lære alt på nytt hva angår å fly ett fly, man må jo gå ned i hastighet for å få best mulig sving eller break turn som de kaller det tror jeg og man må jo holde den farta igjennom hele loopen eller svingen, det nytter nada å fly med joystick slik som i sånn ca alle andre spill der fly er med, der var BF2 konge, så lenge man ikke brukte after burner så kunne man dogfighte uten å tenke på å senke hastigheten eller noen ting, med andre ord, ting var bedre før.

Men littlebirden er blitt mye mer responsiv på gassen og bevegelser, samme gjelder vel for attack heli også, så akkurat der har de forbedret følelsen av å fly når ting reagerer med en gang å ikke bruke 1-2sek før det begynte å skje noe som var tilfellet i BF3.

 

 

 

Men jeg har nada problemer med engineer klassen, de funker ca like bra som alt anna og hvis man prøve å enten samarbeide eller skyte tanksen alle andre steder en forfra så kan man risikere å kunne klare å ta ut ett par stk panservogner, men splash damagen ifra HE shell er jo bare latterlig, litt artig også at HE shell gjør mer damage en AP shell på andre panservogner.

Lenke til kommentar

Etter et par dager med pause fra Bf4 så kommer jeg tilbake idag, jeg hadde et lite håp om at ting var blitt litt bedre.

Jeg får ikke joine servere og det krasjer flere ganger på vei inn. Endelig kommer jeg inn på en server, men da jeg får en revive så henger det seg.

Så starter alt på nytt med krasj inn på hver eneste server jeg prøver. Også tror du jammen ikke jeg kommer inn igjen, men det henger seg på nytt da jeg får en revive.

Lenke til kommentar

De gangene jeg skal joine så venter jeg lenge til spillet har fått loada skikkelig, men da får jeg en eller anna directx error, men hvis jeg trykker på det iconet nedpå linja hvor programmer legger seg, så åpner det med en gang uten noen error meldinger, funker ikke å bruke alt+tab for å svare på chat melding på facebook så det plager livet av meg, men men.

Lenke til kommentar

 

Nokså enig der, man må jo lære alt på nytt hva angår å fly ett fly, man må jo gå ned i hastighet for å få best mulig sving eller break turn som de kaller det tror jeg og man må jo holde den farta igjennom hele loopen eller svingen, det nytter nada å fly med joystick slik som i sånn ca alle andre spill der fly er med, der var BF2 konge, så lenge man ikke brukte after burner så kunne man dogfighte uten å tenke på å senke hastigheten eller noen ting, med andre ord, ting var bedre før.

Men littlebirden er blitt mye mer responsiv på gassen og bevegelser, samme gjelder vel for attack heli også, så akkurat der har de forbedret følelsen av å fly når ting reagerer med en gang å ikke bruke 1-2sek før det begynte å skje noe som var tilfellet i BF3.

 

 

 

Men jeg har nada problemer med engineer klassen, de funker ca like bra som alt anna og hvis man prøve å enten samarbeide eller skyte tanksen alle andre steder en forfra så kan man risikere å kunne klare å ta ut ett par stk panservogner, men splash damagen ifra HE shell er jo bare latterlig, litt artig også at HE shell gjør mer damage en AP shell på andre panservogner.

 

Nuvel. Hvis det er slik at man som engineer skal måtte samarbeide for å kunne ta ut en panservogn (som ikke samarbeider med en annen stridsvogn), vil jeg ikke kalle det for balansert. Er man litt uheldig så holder det ikke med de rakettene man har utdelt. Alternativt kunne man hatt det slik at engineer automatisk hadde regenerert ammo på lik linje med stridsvognene.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Patch til neste uke ...

 

 

27/11/2013 18:10
We are verifying the upcoming PC patch and making sure it is good to go. We are aiming to get this patch out the week of Dec 2. Right now, we don’t have a set date for it, but here’s what it will include. Stay tuned for more updates in the Battlefield 4 Control Room.

PC Game Update Notes
-Removed the blur effect on soldiers that appeared when Commanders were using EMP attacks
-Fixed the audio bug where audio sometimes randomly dropped out while playing on certain multiplayer maps (typically Golmud Railway and Hainan Resort)
-Fixed the "one-hit kill bug" where occasionally damage from a single bullet was applied multiple times
- Fixed a common crash that would occur when exiting from the Single Player Campaign to Main Menu
-Tweaked the network and computer performance screen to show proper values. Players can now test their computer and network connection and get recommendations if they need to adjust something to improve their gameplay experience.

 

 

Lenke til kommentar

 

Nuvel. Hvis det er slik at man som engineer skal måtte samarbeide for å kunne ta ut en panservogn (som ikke samarbeider med en annen stridsvogn), vil jeg ikke kalle det for balansert. Er man litt uheldig så holder det ikke med de rakettene man har utdelt. Alternativt kunne man hatt det slik at engineer automatisk hadde regenerert ammo på lik linje med stridsvognene.

 

Da har du neppe forstått begrepet team work, uansett man kan ta ut en vogn alene også kanskje to om du absolutt vil det hvis du gjør det riktig, hvis du håper på å ta ut både en og to vogner ved å bare skyte de for fra, vel drøm videre.

Endret av meg0709
  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Da har du neppe forstått begrepet team work, uansett man kan ta ut en vogn alene også kanskje to om du absolutt vil det hvis du gjør det riktig, hvis du håper på å ta ut både en og to vogner ved å bare skyte de for fra, vel drøm videre.

 

Da burde det nesten være slik at stridsvognen burde hatt resupply av ammunisjon også, eventuelt måtte hatt repair etter den har blitt skadet? Slik sett var forsåvidt BF3 litt mer balansert ettersom kjøretøy ville begynne å brenne når de ble tilstrekkelig skadet.

Lenke til kommentar

Ser ut som det er store problemer akkurat nå. Tenkte jeg skulle ta meg en runde før jeg skulle sove, men får bare spilt sånn 2-3 min, og har prøvd sånn 5 forskjellige servere nå.

Spillt masse 1000-tickets runder idag uten en eneste crash. Men så har jeg aldri hatt noe spesielle problemer med BF4 heller. Rart det der. Av de 50timene jeg har spillt så har spillet kræsjet kanskje 10 ganger, men det var mest i starten.

 

 

Bra de fikser den blur dritten som kommer! mektig irritert på den nå. :p

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...