Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Bank i bordet, men jeg har faktisk ikke hatt noen langvarige problemer siden jeg fikk BF4. Det har hendt spillet har kræsjet, men i forhold til hva andre beskriver er jeg veldig heldig. Det som har vært av problemer har vært serverside.

Uansett. Jeg er positivt overrasket over at jeg klarer å makse spillet ut og allikevel spille med 60-90 fps stabilt.

 

 

Noen andre som også har vært "heldige"?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bank i bordet, men jeg har faktisk ikke hatt noen langvarige problemer siden jeg fikk BF4. Det har hendt spillet har kræsjet, men i forhold til hva andre beskriver er jeg veldig heldig. Det som har vært av problemer har vært serverside.

Uansett. Jeg er positivt overrasket over at jeg klarer å makse spillet ut og allikevel spille med 60-90 fps stabilt.

 

 

Noen andre som også har vært "heldige"?

Vil tro de fleste som leser tråden og lar vær å skrive er blant de "heldige" jeg tror nesten ikke vi er noe heldige, er nok heller enkelte som dessverre er uheldige, det er som det har blitt nevnt tidligere i tråden veldig mange "jeg har et problem" tråder på battle / EA forumet, men det er nok enda flere som ikke har et problem og skriver selvfølgelig ikke en tråd for å si at alt fungerer :wee:

Endret av Bendorama
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ligger på 70-80% CPU bruk med min I5 3570K @ 4,5Ghz, så kan være at din CPU er i svakeste laget for å få skikkelig flyt. Prøv å sett alt på low settings å sett oppløsning litt ned. Har du mulighet for å overklokke så vil det nok hjelpe godt på.

Alt står på Low. Noe lowere nå så tror jeg heller en runde commadore64 er å forestrekke.

Stresstesten viste good med ultra setting og det hakker likt enten jeg har det på ultra eller low.

56fps med ultra og 110-130 fps på low.

Synes det er rart når andre med samme prosessor får det til å flyte....

Prøve litt klokking og se det bringer

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Alt står på Low. Noe lowere nå så tror jeg heller en runde commadore64 er å forestrekke.

Stresstesten viste good med ultra setting og det hakker likt enten jeg har det på ultra eller low.

56fps med ultra og 110-130 fps på low.

Synes det er rart når andre med samme prosessor får det til å flyte....

Prøve litt klokking og se det bringer

Noe som fungerte for meg under beta testing var å Ctrl Alt Delete å lete opp BF4.Exe. Høyreklikke på den å under prioritet satt jeg den på lav. Det gjorde at laggen forsvant hos meg da. Du kan jo prøve å se om det hjelper.

Lenke til kommentar

Det var vel bare en dag pga ny xbox launch.

Men hva med dette da?

 

"To show our appreciation for your patience as we work through these issues, we are announcing that from November 28 through December 5, we will reward all players with Double XP for every multiplayer match they complete"

Endret av voidDraw()
Lenke til kommentar

Synes dem som kjøpte BF4 ved realease bør få premium gratis. Vi har hatt så mange problemer med dette spillet, og vi har fremdeles problemer.

Stakkars deg :p

 

Har selv hatt noe problemer, men irriterer meg ikkje noe særlig. Er jo ikkje farlig å miste litt poeng ibland. Jeg spiller pga jeg synes det er gøy å spille bf spill :)

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...