Gå til innhold

Anbefalte innlegg

 

 

Den har lock-on med målsøkende prosjektiler? Kan man skyte infanteri med den også?

 

 

 

Den har lock-on med målsøkende prosjektiler? Kan man skyte infanteri med den også?

 

Nei, bare enemy equipment, som spawn beacon(bacon), mortar, tugs, mav, kan vel utløse claymores også, den kunne det i BF3, men ikke C4, men kanskje de har forandra på det i BF4, bare å prøve.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Caspianborder:

 

Metro:

 

Gulf of Oman:

 

Firestorm fant jeg desverre ikke.

 

Metro ser ut som den har fått en bra oppgradering. Ikke så mange chokepoints som tidligere. Gulf of Oman så helt fantastisk ut inntil sandstormen kommer, synes personlig at de kunne ha skippet det. Caspian Border ser ut som den gamle Caspian med penere grafikk bare.

 

Hva mener dere om mappene?

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Caspian var vel ett av de beste mapene i BF3 av vanilla mapsene ihvertfall, fire storm var artig den også, kunne bytta bort metro med kharg island, vi har allerede en metro v2 i form av op locker.

Det som var bra med firestorm var at det var mye tank i main spawn så man hadde nokså god tilgang på å kjøre tank, med mindre man joina en full 64 server midt i runden.

 

Men den der GOL snipern ifra BC2 er tilbake også, GOL magnum som han het i filmen av gulf of oman.

Endret av meg0709
Lenke til kommentar

Ahh, damavant peak er et savn ja. :love:

 

Men går ut fra at Dice har hørt en del på fansen og på statistikken på de forskjellige banene, og tatt de som ønskes mest.

 

Sandstormen var et kult element, som gjør at hver bane holder seg spennende gjennom hele kampen.

 

Damavand peak var et av de desidert beste brettene i BF3, hadde vært kult om det kom igjen.

Lenke til kommentar

Nja, vil ikke si Damavand var av de beste. Den som kontrollerte midten, kontrollerte banen. Med headglitching som forsvarsmekanisme, gjorde det vanskelig å overvinne og komme forbi et midtforsvar.

(Conquest)

 

Hadde man med helikopter så hjalp jo det litt selvfølgelig. Men kunne fort bli ett helikopter mot fiendens base.

 

Edit: Spørs jo selvfølgelig hva man legger i "beste brettet".

Endret av Nerowulf
Lenke til kommentar

Rush var konge på banen, men også conquest var kult, da som du sier, de som hadde midten dominerte ofte. Det ga en nødvendig ubalanse for at det skal føles viktig å holde og ta et flagg.

Men det var sjeldent HELT umulig å klare å komme bak fiendens linjer. (selv om det ble håpløst noen ganger da fienden fikk tak i ditt lags Heli, og ingen andre har lyst å gå AA)

Endret av Andrull
Lenke til kommentar

Nja, vil ikke si Damavand var av de beste. Den som kontrollerte midten, kontrollerte banen. Med headglitching som forsvarsmekanisme, gjorde det vanskelig å overvinne og komme forbi et midtforsvar.

(Conquest)

 

Hadde man med helikopter så hjalp jo det litt selvfølgelig. Men kunne fort bli ett helikopter mot fiendens base.

 

Edit: Spørs jo selvfølgelig hva man legger i "beste brettet".

 

Headglitch?

Lenke til kommentar

 

I Battlefield så er det sånn at kulene du skyter, går ut gjennom øynene dine. Ikke ut av geværløpet.

Så står du bak cover, og ser akkurat over, så vil andre bare se toppen av hodet ditt. Men du kan fortsatt skyte (selv om geværet peker inn i coveret).

 

Dette var en veldig god beskrivelse av noe meget irriterende og idiotisk. Dette var også i Bf3, men jeg synes det vikrker enda værre i Bf4. Nå kan man med såvidt toppen av hode over cover skyte folk, som har null sjanse til å skyte deg tilbake. Håper dette er en "bugg"

Lenke til kommentar

 

Dette var en veldig god beskrivelse av noe meget irriterende og idiotisk. Dette var også i Bf3, men jeg synes det vikrker enda værre i Bf4. Nå kan man med såvidt toppen av hode over cover skyte folk, som har null sjanse til å skyte deg tilbake. Håper dette er en "bugg"

 

Skjønner. I BF4 har jeg veldig ofte sett folk som lener seg rundt hjørner med den effekten at kun en liten flik av hodet vises utenfor kanten mens pipa peker ut gjennom veggen. Mulig at dette kun skjer på vegger som kan ødelegges.

Lenke til kommentar

 

 

Nei, bare enemy equipment, som spawn beacon(bacon), mortar, tugs, mav, kan vel utløse claymores også, den kunne det i BF3, men ikke C4, men kanskje de har forandra på det i BF4, bare å prøve.

 

Jeg tror MAV'en kanskje tar miner og mslams også nå. Mener jeg fikk et kill på Savod ved å sprenge en fiendtlig mine samtidig som noen kjørte over dem på en quad :-) Skal testes mer ja.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...