Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg kan sverge på at jeg opplevde betydelig lavere ytelse i multiplayer, kanskje 20-30% redusert ytelse.

Har SLI-oppsett da, så det er mulig det trengs driveroppdatering.

Undersøkte det med FRAPS, 100 første sekunder av tashgar i SP (benchmark til Tom's Hardware), og den viste økt ytelse. Synes det var litt rart.

 

Kan det være at ytelsen i MP er redusert, mens den er økt i SP? Grafikkortet tynes vel likt i SP/MP, mens MP er mer prossessorkrevende. Dette var merkelig.

På ingen måte bedring av crash til desktop heller. Både fått "client connection has closed down", og "battlefield 4 has stopped working".

Endret av Martin-sama
Lenke til kommentar

Skjønner ikke helt hva som menes med at de er helt rå? Det er de mest pingelete av alle granatane der. De russiske gir jo mer DMG og du har to stk av dem også..?

 

Kanskje på pairet, men ikke i praksis hvordan jeg opplever de. Det viktigste er jo at de kan kastes vesentlig mye lenger, men jeg opplever skaden og radiusen som god tross den er redusert. Må jo være noe siden jeg har kill på omtrent hver femte granat jeg kaster av den. 90 totalt.

 

Edit: De skrøt av at man nå kunne se live scoreboard fra gamet før man gikk inn. Hvordan gjør man dette?

Endret av Feh
Lenke til kommentar

 

3 min ut i spillet etter updaten så blir jeg skutt av en bak et hjørne. Så netcoden er ikke forandret. Jeg har også "Network Smoothing" på 0 og har en 50\50 linje.

 

Netcoden vil aldri bli forandret på. Netcoden er bra i seg selv, men den har noen bugs og er litt uoptimalisert noen steder. Annet enn det vil ikke spillet bli noe bedre om de endrer netcode da de har valgt den typen netcode som passer best for BF4. Det sitter litt mer intelligente folk hos DICE og tester dette så de har nok peiling på hva som er best der.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Kanskje på pairet, men ikke i praksis hvordan jeg opplever de. Det viktigste er jo at de kan kastes vesentlig mye lenger, men jeg opplever skaden og radiusen som god tross den er redusert. Må jo være noe siden jeg har kill på omtrent hver femte granat jeg kaster av den. 90 totalt.

 

Edit: De skrøt av at man nå kunne se live scoreboard fra gamet før man gikk inn. Hvordan gjør man dette?

 

Oki, jeg får gi dem ett forsøk til da tenker jeg. Praktisk at de kan kastes lengere også selvfølgelig.

 

Krysser fingre for at dagens patch har rensket opp i litt surr! Litt lei av å plutselig sitte i windows midt i en skuddveksling...

Endret av Thoto79
Lenke til kommentar

Har ikkje slitt med kræsj, men sliter med at folk kan nærmest skyte meg hvor som helst.

 

Kan ligge godt gjømt bak stein, stål og treverk, men ingenting hjelper tydeligvis.

Ufattelig irriterende og istedenfor å forsøke å gå i dekning og lure meg frem igjen etterhvert for å ta ett kill så springer eg bare rundt som en tulling og skyter i vilden sky...

Funker dårlig :p

 

men hva er denne netkoden ?

Endret av Villfaren
Lenke til kommentar

Full auto? Sikker?

Jeg føler jeg dreper mye raskere med å tappe.

 

Nja.. helt sikker kan jeg ikke være, men det virker sånn. Omtrent alle kills jeg får mot meg er av typen en fiende som løper mot meg samtidig som han sprayer på full auto, ofte med lasersikte. Det fungerer bra og jeg gjør det jo selv når avstanden er kort nok. (100m er kanskje litt drøyt, men 50m fungerer greit).

 

Men noe helt annet, hvordan synes dere styrkeforholdet mellom kjøretøy og infanteri fungerer? Balansen synes jeg er bra, men begge deler burde være sterkere. Eksempelvis så vil et helikopter med en eller to som sitter og reparerer være umulig å skyte ned for en person. De store båtene krever også sitt, men til gjengjeld så er jo de lettere å unngå.

Lenke til kommentar

Lurer veldig på hva det er med folk som stopper for å stå stille med båter og stridsvogner for å skyte, man gjør jo seg selv regelrett til et veldig lett bytte, skyte kan man fint gjøre når man kjører... Lei av å hoppe på kjøretøyer som eksploderer så straks de kommer i fiendtligkontakt fordi sjåføren er et null.

Endret av aGal
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...