Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Må man ha VPN aktivert hele tiden? Jeg startet med en amerikansk server, men etter jeg disconnecta måtte jeg restarte Origin for å få lov til å joine et game, men da står det bare i Origin at det ikke lanseres før 31. Er jo håpløst å spille med den drittlinja mi når jeg får 200 ms ingame.

Spiller vel egentlig ingen rolle om du har 1Mbps eller 100Mbps fiberlinje om du kjører via VPN, siden all trafikken går via et annet land.

 

Spiller forøvrig uten VPN.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Spiller vel egentlig ingen rolle om du har 1Mbps eller 100Mbps fiberlinje om du kjører via VPN, siden all trafikken går via et annet land.

 

Spiller forøvrig uten VPN.

 

Det skjønner jeg jo selvfølgelig. Spørsmålet var jo hvordan man får til å spille uten VPN.

Lenke til kommentar

så hva syns folk om spillert, er det verdt det :)

tenker å kjøpe meg ny maskin nesten bare pga bf 4 men er veldig usikker.

Om du liker den type spill så er det verdt det.

 

De som lurer på ytelsesforskjellen vs beta, så kan jeg bekrefte at det er veldig mye bedre optimalisert.

 

Før lå jeg på rundt 35-40fps min, nå dukker den nesten aldri under 70. For det meste spillt mappet som forandrer vær + masse ekstra effekter (torden\storm osv), men fungerer kjempebra. :) samme drivere som beta.

Lenke til kommentar

Om du liker den type spill så er det verdt det.

 

De som lurer på ytelsesforskjellen vs beta, så kan jeg bekrefte at det er veldig mye bedre optimalisert.

 

Før lå jeg på rundt 35-40fps min, nå dukker den nesten aldri under 70. For det meste spillt mappet som forandrer vær + masse ekstra effekter (torden\storm osv), men fungerer kjempebra. :) samme drivere som beta.

Hviken Pc specs har du? Win 7 eller Win 8? Ultra settings?

Ble litt mye spørsmålstegn :p

Lenke til kommentar

Mye rubberbanding ute å går ja. Var værst på en server istad med Zavod 311.

 

BTW: En kompis hadde problemer med at BF4 måtte aktiveres. Både jeg og han fant ut at riktig rekkefølge med VPN er:

 

1. Avslutt Origin

2. Connect VPN

3. Åpne origin og logg inn

4. Åpne battlelog og join en server

5. Quit serveren

6. Slå av VPN

7. Finn en ny server og enjoy!

Lenke til kommentar

Mye rubberbanding ute å går ja. Var værst på en server istad med Zavod 311.

 

BTW: En kompis hadde problemer med at BF4 måtte aktiveres. Både jeg og han fant ut at riktig rekkefølge med VPN er:

 

1. Avslutt Origin

2. Connect VPN

3. Åpne origin og logg inn

4. Åpne battlelog og join en server

5. Quit serveren

6. Slå av VPN

7. Finn en ny server og enjoy!

Er det ikke det alle har sagt i tråden? :p Må bare aktiveres første gamen, så kan du spille så mye du vil etterpå.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Noen som har spilt spillet som kan si om destruction er på høyde med BF:BC2?

 

Ble veldig skuffet over BF3 når det kom til destruction (var veldig lite, iforhold til det DICE sa det kom til å være).

Lenke til kommentar

Noen som har spilt spillet som kan si om destruction er på høyde med BF:BC2?

 

Ble veldig skuffet over BF3 når det kom til destruction (var veldig lite, iforhold til det DICE sa det kom til å være).

Er veldig mye mer enn BF:BC2 :)

 

Er også høye skyskrapere man kan ta ned. Men føles en del scripted.. Men iallefall mye byggninger som kan blåses bort ;)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Er veldig mye mer enn BF:BC2 :)

 

Er også høye skyskrapere man kan ta ned. Men føles en del scripted.. Men iallefall mye byggninger som kan blåses bort ;)

 

Vel, BC 2 var så genialt med tanke på at alt, absolutt ALT kunne sprenges vekk, noe BF3 skuffet enormt på.

 

Får vel kjøpe det når det blir utgitt på torsdag...

 

Forresten, noen som vet når Premium edition kommer på salg hos Origin?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...