Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Glwg6Iw.jpg

 

 

 

 

 

 

Every. Fucking. Time.

 

Har hatt det samme problemet selv med Origin. Mitt problem var at jeg brukte Google sin DNS. Origin kobler deg til en nedlastingsserver basert på DNS serveren du benytter. Amerikansk DNS = Amerikansk nedlastingsserver. Forsøk å endre til en norsk DNS server (om du ikke bruker det i dag).

Steam løser jo denne problematikken ved å bruker klientinnstillinger for å definere nedlastingslokasjon.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Har hatt det samme problemet selv med Origin. Mitt problem var at jeg brukte Google sin DNS. Origin kobler deg til en nedlastingsserver basert på DNS serveren du benytter. Amerikansk DNS = Amerikansk nedlastingsserver. Forsøk å endre til en norsk DNS server (om du ikke bruker det i dag).

Steam løser jo denne problematikken ved å bruker klientinnstillinger for å definere nedlastingslokasjon.

Ah, takk!

 

edit: bruker min isp sin DNS.

Endret av Ted Bundy
Lenke til kommentar

Dette burde jo funke for de som vil aktivere.

1. Gå til kontrollpanel

2. Network and Internet
3. Internet Options
4. Connections
5. LAN settings
6. Sjekk boksen for proxy server og skriv inn valgfri proxy feks. 118.97.194.52 port 8080
7. Aktiver spillet
8. Skru av proxy server instillingene og spill som normalt.


EDIT: Fant en proxy i indonesia som funket, men måtte skifte språket i Origin til US English for at den ville funke.
EDIT2: Ser ut til at de har gjort en liten "fiks", hvis du fjerner proxyen så får man bare en feilmelding. Se bildet jeg har lagt med, men rart det står på Norsk når jeg akkurat har skiftet språk. Komme med oppdateringer om det skulle funke.

post-98276-0-46215100-1383045416_thumb.jpg

Endret av aGal
Lenke til kommentar

Jeg jeg blir nok ikke å legge fokus på enspiller biten ihvertfall. Drog forøvrig i land den Premium utgaven fra G2play tidligere i dag, 614,- for å være nøyaktig. Får jeg heller vente med å få spillt det. Sparer jo noen lapper da :)

Sitter å vurdere å kjøpe derfra, får man ikke kode til release da? Skulle egentlig vente til den nye pcen var i hus,

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...