Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hvordan er BF4 på konsollene? Betaen sugde, grafikken var forferdelig. Kommer det til å bli store forandringer fra betaen til det endelige spillet?

Store? Neppe, blir nok i beste fall noen ytelse optimaliseringer og bug fiksing. Hvis du syntes betaen sugde så vil jeg foreslå at du finner noen youtube vidoer eller twitch steamer å se på først.

 

Edit: Tja, ang. youtube og twitch så vil jeg tro det primært er pc man vil finne der.

Endret av Crowly
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja, huff, forferdelig grafikk i BF4 betaen... :roll:

Xbox One kjører spillet på rundt 50-60 FPS, rendring i 1280x720p og High-grafikk
PS4 ser ut til å kjøre det med litt mer stabile 60 FPS, rendring i 1600x900 og High-grafikk

 

Ikke noe i nærheten av PC-kvalitet selvsagt, som kan rendre spillet i 3840x2160 (ved 1920x1080 monitor), eller 5120x2880 (2560x1440 monitor-oppløsning) om du aktiverer 200 % skalering, Ultra grafikk, og 100-120 FPS++.

Endret av Andrull
Lenke til kommentar

Store? Neppe, blir nok i beste fall noen ytelse optimaliseringer og bug fiksing. Hvis du syntes betaen sugde så vil jeg foreslå at du finner noen youtube vidoer eller twitch steamer å se på først.

 

Edit: Tja, ang. youtube og twitch så vil jeg tro det primært er pc man vil finne der.

Jeg var fornøyd med BF3 på xbox 360. Skal det ikke mye til før BF4 blir dårligere enn forgjengeren?

 

Tipper jeg får vente til spillet kommer ut, og eventuelt vurdere om et kjøp er verdt det.

Lenke til kommentar

Er det slik at jeg ikke kan spille MP nå om jeg kjøper key fra G2Play og lignende? Står at de sender ut key 31. oktober. Er ikke releasedagen i dag?

 

Edit: Var visst et par andre land som fikk det i dag.

Som nenvt noen ganger siste sidene, så har G2Play gitt ut beskjed at CD-key blir å rulle ut i morgen (30.10.2013)

Lenke til kommentar

Last chance to pre-order Battlefield 4 Premium Edition EA Origin Key! We will start sending the keys very soon! Thank you for bearing with us!

 

Fra g2play sin facebook-side. Satser på at det kommer før jeg legger meg, så jeg får preloadet inatt.

 

edit: Fra en kommentar de svarte på. The keys are being prepared now and we will start sending them very soon! Thank you for bearing with us!

Endret av The Doctor
Lenke til kommentar

Må man ha VPN aktivert hele tiden? Jeg startet med en amerikansk server, men etter jeg disconnecta måtte jeg restarte Origin for å få lov til å joine et game, men da står det bare i Origin at det ikke lanseres før 31. Er jo håpløst å spille med den drittlinja mi når jeg får 200 ms ingame.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...