Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Prøvde å installere BF4 igjen i går å det første jeg møter på er selfølgelig en hacker. Han sto kun i ro over spawn å oneshootet alle med little birden, i et desperat forsøk på å ta jævelen, så hoppet jeg inn i en Jet for han sto helt i ro å var et rimelig easy target, men ble fanten skutt ut av jeten av samme duden. La også merke til at Fairfight banned folk hele tiden i chatten, aldri sett maken.

 

Visst hele BF4 har blitt et stort hacker paradise, så tror jeg at jeg bare avinstallerer spillet igjen.

Fatter ikke at de ikke kan få et slags system som du må bruke mobilen for å registrere kontoen, så blir du tatt for hacking, så blir det litt værre å komme tilbake igjen. Folk blir vel heller ikke banned, men får bare statsene resatt, eller har de endret på dette?

Endret av KimWhinesAlot
Lenke til kommentar

Øl er viktig til BF4. Øl og snus!

 

Eg hadde meg ein 3 gode øl i går, og nokre gode tanks rundar:

 

http://battlelog.battlefield.com/bf4/battlereport/show/1/544931864814116416/718996968/

 

http://battlelog.battlefield.com/bf4/battlereport/show/1/544947242252459584/718996968/

 

Å køyre tanks er så uhorveleg morosamt.

 

Eineste problemet eg har er når 'randoms' sett seg i gunner-seat, og ukritisk & konstant fyrar av 50 kaliberen. Det lagar utruleg mykje støy på irnv optikken min. Når vedkommande i tillegg er mentalt utfordra og ikkje har sveiseapparat med seg vart eg forbanna.

 

Welcome to my life, har det slik i 95% av tilfellene jeg kjører tank, jeg skjønner hvorfor folk blir ustabile mentalt å dreper over en lav sko, vær glad jeg ikke kan komme igjennom nett linja di(altså ikke din, men de folka som gjør slikt).

Jeg tror noen gjør det bare på pur faenskap også, det er fryktelig sjelden jeg faktisk har med meg noen som kan bruke øyene også sikte på ting å skyte også skal folk absolutt skyte på ett heli eller fly som er milevis innpå en anna server eller noe også skyter de på ingenting KONSTANT!!!!!!!!!!!

En tank er jo ikke akkurat stealth i utgangspunktet for å si det slik og den blir enda mindre stealth når retards setter seg på.

Siden spillet er så fucka som det er så skulle de gjort som i plantside 2, der kan du locke vehicle for andre enn de som er i squad eller også låse det for alle, selv squad members(tror jeg), går ihvertfall an å låse for folk som er utafor squaden, gud det hadde vært deilig.

Men jeg skjønner bare ikke hvorfor folk må gjøre slikt argh, jaja, gir meg nå, kunne sikkert skrevet 700 sider med bare whine om dette.

 

 

Hvem norske servere er det mest liv på om dagen? Husker i bf2 var det alltid gøy å logge seg inn på et random tidspunkt å finne mange av de samme som spilte der regelmessig. Da gikk det også an å få et minimum av teamplay, i alle fall innenfor squaden. Man kunne faktisk bli kjent gjennom å bare snakke i mic in game. Er det i nærheten av slike tilstander lengre? Det eneste jeg vet om er bf.no bigwar og samling på fredagene.

 

Angående hackere er jeg så forbanna enig. Er jo bare å glømme de tyske "Metro, all weapons allowed, no rules" serverne. Eller metro forøvrig. Det må som det blir nevnt ovenfor dedikerte admins til for å sile ut cheaterne.

 

Fins det i det hele tatt noen norske servere det er folk på?

Fins det i det hele tatt noen norske servere? :p

Men tingenes tilstand er nok ikke som de var i BF2 nei, teamplay kan du se langt etter, ihvertfall innafor squaden, der sniper joe gjerne camper nærmere main basen enn det første flagget også må vi ikke glemme de utallige hordene av medics på tunge hardware maps som golmud railway, ja det er bare SÅ nyttig å være medic på det mapet, herregud, gratulerer med dagen sier bare jeg til sånne folk.

 

Beste er jo de medicene som skyter på tanken med assault rifla, hahahaha, kanskje en grunn til at de spiller medic på ett hardware map når de gjør sånne ting.

 

Nei dette var godt å få ut må jeg si.

Endret av meg0709
Lenke til kommentar

Masse cheaters på metro? Brukt mye av samme server når jeg har spillet metro, gjør det som regel best også, aldri sett noen med syke / mistenkelig score på den serveren(annet en meg selvfølgelig ;) ) , må være tidenes dårligste cheat de bruker evt en heldig? Server.

Legg meg gjerne til på Origin om du likar grinde metro.

Det er eg svært glad i, men kan bli litt keisamt, ettersom dei eg spelar BF4 med hatar metro og difor ikkje er med på det.

 

Eg disponerar eigen TS tenar.

 

Origin: BlastyTrasty

Lenke til kommentar

Jeg spiller kun sammen med en kamerat egentlig, teamwork. Han kjører tanks og kjøretøy, mens jeg gunner og repairer. Ellers går det i type "spec ops". For det meste flyr jeg attackheli og han gunner som et helvete. Sier det selv, men jeg ser på meg selv som en flink pilot og har en dyktig gunner på Skype. Pleier å bare fly sakte veldig høyt og passe på i lufta mens han passer på nede.

 

Hvis noen er keen på å spille med meg med voip i heli eller generelt teamwork, quote eller PM meg.

Lenke til kommentar

Forøvrig leste akkurat det ovenfor, forskjellen fra BF2 er at her kan du solo.

 

På BF2 var det umulig å få til noe som helst hvis man ikke spilte sammen med laget ditt. Det var flere classes, og de hadde alle våpen som kun var beregnet til klassen sin. Hva skulle resten av laget gjøre uten anti tank, og uten medic? Da har de ikke sjans. Nå er det jo mulig å spille 1-2 classes og klare alt alene eller med en annen. I BF2 hadde man heller ikke auto heal, Battlepacks eller langt så mange unlocks. BF2 var basert på lagspill, ikke unlocks. Man kunne også kun spawne på flagg og squad leader, så squad leader måtte ta riktig valg og holde seg i live, og alle gjorde jo som squad leader fortalte dem. Og det beste av alt som jeg husker fra BF2, var at det var KØ for kjøretøy! Folk stod faktisk i en fin og pen kø bak helikopteret og ventet til det var VEDKOMMENDES TUR for å få det, men som regel var det slik at det kun var visse folk som fløy og faktisk støttet laget med å gi air support. Alt hadde sin rolle i spillet og alle fulgte den rollen, og siden det jo ikke var mulig å unlocke noe særlig eller levle noe særlig, så var jo ikke målet med spillet å få høyst mulig score, men målet var å vinne, og for å vinne runden trengte man lagspill...

Lenke til kommentar

Sier det selv, men jeg ser på meg selv som en flink pilot og har en dyktig gunner på Skype. Pleier å bare fly sakte veldig høyt og passe på i lufta mens han passer på nede.

 

Hm, dette hang ikke helt sammen for min del - For meg er en dyktig heli-pilot en som flyr rundt i terrenget og dukker opp der noe skal drepes, og leverer en stabil plattform til skytteren før de må stikke av igjen - ikke noe mer irriterende en tullinger som bare svever over stinger-rekkevidde og prøver å ta ut inf no offense ;)

(Egner meg best som gunner selv, så skal ikke si det er lett å bli god på å fly ;))

 

Ellers er jo alle disse bannene som kommer opp i chaten en fellesliste fra alel servere, så det er vel ikke så mye som det ser ut som.

 

Er faktisk veldig sjelden jeg er 100% sikker på at noen cheater, men da er det jo bare å bytte server.

Endret av kjetilkl
Lenke til kommentar

 

 

Hvem norske servere er det mest liv på om dagen? Husker i bf2 var det alltid gøy å logge seg inn på et random tidspunkt å finne mange av de samme som spilte der regelmessig. Da gikk det også an å få et minimum av teamplay, i alle fall innenfor squaden. Man kunne faktisk bli kjent gjennom å bare snakke i mic in game. Er det i nærheten av slike tilstander lengre? Det eneste jeg vet om er bf.no bigwar og samling på fredagene.

 

Angående hackere er jeg så forbanna enig. Er jo bare å glømme de tyske "Metro, all weapons allowed, no rules" serverne. Eller metro forøvrig. Det må som det blir nevnt ovenfor dedikerte admins til for å sile ut cheaterne.

 

Fins det i det hele tatt noen norske servere det er folk på?

Fins det i det hele tatt noen norske servere? :p

Men tingenes tilstand er nok ikke som de var i BF2 nei, teamplay kan du se langt etter, ihvertfall innafor squaden, der sniper joe gjerne camper nærmere main basen enn det første flagget også må vi ikke glemme de utallige hordene av medics på tunge hardware maps som golmud railway, ja det er bare SÅ nyttig å være medic på det mapet, herregud, gratulerer med dagen sier bare jeg til sånne folk.

 

Beste er jo de medicene som skyter på tanken med assault rifla, hahahaha, kanskje en grunn til at de spiller medic på ett hardware map når de gjør sånne ting.

 

Nei dette var godt å få ut må jeg si.

 

 

 

Jeg vet om èn. Dette er en av serverne til nbfc.no. Mener at det er server #2. Her pleier det å være endel på kveldstid, i tillegg er det hardcore (som i det minste gjør slik at medicer må fungere som medicer og heale etc) og det forventes at squad leadere følger opp ordrene de får. Hvertfall de få gangene jeg har spilt der. Om squaden gjør det samme er en annen sak da mine squad members som regel flyr solo.

 

Ellers er jeg helt forbanna enig med deg! Det hadde vært gull å fått Bf5 tilbake på samme spor som det bf2 var. Spesielt når det gjelder classes og at disse må utfylle hverandre for å få maksimalt ut av spillet (eller for å i det hele tatt klare det). Men slik blir det når CoD spillerne ser at bf ligner og emigrerer over.

 

Håpet mitt ligger nok i å få samla noen kompiser til en squad.

Lenke til kommentar

Forøvrig leste akkurat det ovenfor, forskjellen fra BF2 er at her kan du solo.

 

På BF2 var det umulig å få til noe som helst hvis man ikke spilte sammen med laget ditt. Det var flere classes, og de hadde alle våpen som kun var beregnet til klassen sin. Hva skulle resten av laget gjøre uten anti tank, og uten medic? Da har de ikke sjans. Nå er det jo mulig å spille 1-2 classes og klare alt alene eller med en annen. I BF2 hadde man heller ikke auto heal, Battlepacks eller langt så mange unlocks. BF2 var basert på lagspill, ikke unlocks. Man kunne også kun spawne på flagg og squad leader, så squad leader måtte ta riktig valg og holde seg i live, og alle gjorde jo som squad leader fortalte dem. Og det beste av alt som jeg husker fra BF2, var at det var KØ for kjøretøy! Folk stod faktisk i en fin og pen kø bak helikopteret og ventet til det var VEDKOMMENDES TUR for å få det, men som regel var det slik at det kun var visse folk som fløy og faktisk støttet laget med å gi air support. Alt hadde sin rolle i spillet og alle fulgte den rollen, og siden det jo ikke var mulig å unlocke noe særlig eller levle noe særlig, så var jo ikke målet med spillet å få høyst mulig score, men målet var å vinne, og for å vinne runden trengte man lagspill...

Ja heldigvis husker vi som regel det kjekke fra ting.

Det var veldig vanlig og bli teamkillet for at folk skulle ha heli eller jeten, evt vist du var raskere eller den heldige til og komme inn i en jet, så stilte den gretne "teammaten" sin foran rulle stripa eller løp rett foran deg når du fikk litt fart eller skøyt deg med "RPG", masse teamkill altså, HELT motsatt av lagspill.

Var jaggu ikke ofte det var noe fin kø, i alle fall ikke på tv2 sine servere.

 

Men jeg likte likevell bedre at du måtte fysisk stå å vente på kjøretøy en å sitte i spawn screen og spamme en knapp i et par minutter.

Lenke til kommentar

Kan jo bare hende at han var veldig god. :p

 

Men du er jo litt håpe full når du prøver å snipe han ut.

 

 

Det var fryktelig sjelden at det var noen kø i BF2, man blei enten teamkilled eller så stilte folk seg i veien når man tok av med fly, greit for meg at de stilte seg i veien, ikke akkurat kjempe stort tap, så man kan si jeg liker å kjøre over folk med fly.

Og ja, jeg litke også at man måtte spawne for så stå å vente også måtte man vite hvor ting spawna også måtte man også vite hvor man skulle stå for å ummidelbart komme inn i heli eller fly med å holde inne E så klart, har hatt mange stunder med 1 minutt på E knappen, haha.

 

Får håpe at med BF5 tar de også bare BF2 også slenger på ett 5 tall istendenfor 2 tall, men er for mye å håpe på det også, fysikken i BF4 og BF3 for den del er mildt sagt rar.

Endret av meg0709
Lenke til kommentar

http://battlelog.battlefield.com/bf4/servers/show/pc/1d395c7e-5692-4c15-bd3c-e6a4a2ced88f/NBFC-2-24-7-CQ-HARDCORE-All-Maps-SniperLotto/

 

Yndlingsserveren min. Har 2ms i ping, hardcore, fin rotation, bra regler og sniperlotto, og hint/tips hver gang man dør om lagarbeid. Noen som liker å være heli gunner, eller er flink til å fly? Gunner aldri for finner ingen bra piloter.

Endret av Poopadoop
Lenke til kommentar

Hvordan fungere Bf4 med DDR4 og DDR3 samt 4770K sammenligned med 5820K tror dere?

 

Var egentlig en oppgradering jeg gjorde for gøy og siden jeg fikk muligheten :p

 

Begge kjørte/kjøres på 4.5Ghz, ram var 1600Mhz Cl9 ddr3 (Minneslott død) singel-channel, og 2800Mhz cl14 quad-channel.

Cpu og ram oppgraderinger gjør så og si ingenting. Spillet takles 90% av skjermkortet aålenge Cpu er over minimumskravet.

Lenke til kommentar

Problemmet er vell at folk har så sykt dårlig tid nå til dags, de skal helst være inn i kampens hete et hundredel sekund etter de dør, folk hadde vell leavet i rage om de spawnt feil på hangarskipet i bf2, og måtte løpe "HELT" fra bunnen til topp for og få et helikopter.

 

Haha, jeg har spawna en del ganger feil sånn, jeg bare ooommmmggg, jaja, man må jo bare løpe opp også stå der til noe spawner eller tar en båt inn til land lol.

Var slik jeg gjorde det, eller satt i de AA greiene på shipet lol.

Har også prøvd å svømme i land på Gulf of Oman, det tar litt tid for å si det sånn, samme på Dalian plant.

Endret av meg0709
Lenke til kommentar

 

 

Problemmet er vell at folk har så sykt dårlig tid nå til dags, de skal helst være inn i kampens hete et hundredel sekund etter de dør, folk hadde vell leavet i rage om de spawnt feil på hangarskipet i bf2, og måtte løpe "HELT" fra bunnen til topp for og få et helikopter.

Haha, jeg har spawna en del ganger feil sånn, jeg bare ooommmmggg, jaja, man må jo bare løpe opp også stå der til noe spawner eller tar en båt inn til land lol.

Var slik jeg gjorde det, eller satt i de AA greiene på shipet lol.

Har også prøvd å svømme i land på Gulf of Oman, det tar litt tid for å si det sånn, samme på Dalian plant.

The struggle was real!

Jeg glemte alltid hvilken av de spawn "dottene" som ledet hvor, og den som virket mest logisk var selvfølgelig spawn punktet i "kjelleren" xD

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...