Gå til innhold

Samsung Galaxy S4 - Diskuter!


  

433 stemmer

  1. 1. Hvilken farge vil du velge på din S4?

    • Svart
      273
    • Hvit
      130
    • Tar den jeg får først
      30


Anbefalte innlegg

Noen her som har problemer med batteriet i denne telefonen? Jeg opplever at telefonen slår seg av selv når jeg har mer enn 20% batteri. Av og til går den ned til mellom 10 og 15% for så å slå seg av og fortelle meg at det nå er tomt, altså jeg får ikke slå den på igjen før jeg kobler til lader.

 

Leste forøvrig at Samsung nå tilbyr utbytting av batteri fordi flere brukere har opplevd problemer.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Siterer noe jeg selv skrev en side bak i tråden, til dere batterifolk:

 

Har batteriet ditt tegn til å være smålig oppblåst? Har opplevd en god del kunder i det siste med oppblåst batteri, i tillegg til at jeg har hatt det selv. Symptomene mine var dønn lik dine, og det tok en uke eller to før jeg innså at batteriet var litt tykkere enn normalt. Kjøpte nytt, helt perfekt. Kostet meg 200 kr.

 

Jobber med salg av mobiltelefoner. Har hatt en god del kunder innom i det siste som har slitt med batteriene sine. Nesten alle har hatt bulende batteri, noen verre enn andre. Vi gir ut batterier gratis til dem (de vi har på lager) og får det dekket av Samsung. Nå har vi visstnok begynt å få beskjed om å sende folk til Samsung Premium Service (Camera & Videoteknikk her i Bergen (Åsane)), etter hva jeg hørte. Basically: Samsung er klar over det. Det er et problem som utrolig mange sliter med. Sjekk batteriet ditt nøye, og bestill nytt fort som mulig dersom du har et batteri som har antydninger til defekter. Om du ikke gidder å dekke det selv (koster som sagt rundt 150 kr for de billigste, dog originale), dra dit du kjøpte telefonen og hør om de har hørt noe om det.

Endret av Klatt3n
  • Liker 1
Lenke til kommentar

wtf, lot laderen stå i telefonen over natten. Når jeg stod opp idag la jeg merke til en merkelig lukt i huset og gikk for å hente telefonen min. Til min stor forskekkelse kom det røyk fra telefonen min som lå på kjøkkenbenken. Tok ut laderen og åpnet dekselet, batteriet var glovarmt og hadde begynt å bli sort/brunt og deformert.

Nå lukter det dritt i hele 1 etg av huset:(

Godt at dette ikke skjedde midt på natten, men brannalarmen hadde vel ringt hvis det hadde kommet enda mer røyk, Telefonen lå ved siden av komfyren så viften har sugd til seg en del røyk.

 

Det er orginalbatteriet som står i telefonen og jeg bruker kun orginal lader, den som fulgte med i esken.

 

Regner med at jeg får et nytt batteri på garantien, men hva med telefonen? Er ikke sikker på om jeg tør å bruke den samme telfonen med et nytt batteri, ser helst at jeg får en ny telefon også...hva trur dere. Ser også at telfonen er litt deformet etter varmegangen også.

Lukter veldig vondt fra telefonen også.

Endret av cmf_Tiger
Lenke til kommentar

Ugh, ser som om batterileverandøren til Samsung har hatt store problemer.

 

Er det noen som vet om det er et spesielt produksjonstidsrom/serie som er rammet, eller om det er over hele fjøla?

 

Dere som har problemer her i tråden, f.eks, når kjøpte dere telefonen?

Endret av Pennywise
Lenke til kommentar

Ugh, ser som om batterileverandøren til Samsung har hatt store problemer.

 

Er det noen som vet om det er et spesielt produksjonstidsrom/serie som er rammet, eller om det er over hele fjøla?

 

Dere som har problemer her i tråden, f.eks, når kjøpte dere telefonen?

Såg på Xda at det var snakk om serienummer som starter på BD.

 

Batteriet mitt som er defekt startet på BD. Så muligens det er noe i det.

Lenke til kommentar

Såg på Xda at det var snakk om serienummer som starter på BD.

 

Mitt og begynner på BD, men det er kanskje en svært stor batch som begynner på BD? ;)

 

Batteriet blir temmelig varmt under lading og telefonen slår seg innimellom av ved spilling av f.eks Candy Crush Saga... Den blir da også temmelig varm. Ser ikke noen tydelig buling på batteriet, men har bestilt nytt på orgilanbatteri på Ebay fra Tyskland for 108.- kr.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...