Gå til innhold

Samsung Galaxy S4 - Diskuter!


  

433 stemmer

  1. 1. Hvilken farge vil du velge på din S4?

    • Svart
      273
    • Hvit
      130
    • Tar den jeg får først
      30


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Halla,

 

batteriet på S4en min har så smått begynt å bule, i tillegg til at det tappes for batteri fortere enn lynet ved bruk. Om jeg surfer litt på nettet i senga om morgenen mister jeg gjerne 40-50% kapasitet i løpet av en time.

 

Så, på tide å kjøpe nytt batteri: Noen som har erfaringer med mytrendyphone og batteriene derfra? Finner to batterier som ser identiske ut, samme varenavn og alt. Sendte mail til mytrendyphone, men har ikke fått noe svar. Kopierer mailen her:

 

"Heisann!

Hva er forskjellen på de to original-batteriene til S4? (Varenr: 105335, 105840)

Førstnevnte koster 178, sistnevnte 137. Begge to har samme varenavn (EB-B600BEBEG), voltstyrke, kapasitet.

Er eneste forskjellen at det billigste er produsert i Kina, mens det dyreste i Samsungs hjemland Korea?

Takk!"

 

For ordens skyld: http://www.mytrendyphone.no/shop/samsung-galaxy-s4-109929p.html Fra kina, 137,- kr

http://www.mytrendyphone.no/shop/samsung-galaxy-s4-102050p.html Fra Korea, 178,- kr

Endret av Klatt3n
Lenke til kommentar

*sipp*

Min kjæreste overtok S2`en etter jeg fikk meg S4 , etter en stund ble S2 veldig ustabil, gikk fra 100 % strøm til 0 på 5 minutter, for å gjerne vise 80 % ved oppstart også 0 igjen. Batteriet bulte også litt.

Kjøpte nytt orginalt batteri fra mytrendphone, fikk det etter 2 dager og mobilen ble så god som ny.

 

Bra side med gode priser.

Kan dessverre ikke hjelpe deg med hvilket av de to du burde velge.

Endret av Bendorama
Lenke til kommentar

Har du jobb mail er det jo certificate (privat nøkkel = private cert/key )

http://www.yaplex.com/device/setting-up-office-365-exchange-account-on-google-android-for-nexus-4-or-galaxy-s4/

Nei, det er ikke jobbmail. Dette gjelder mine 2 private mailadresser. Den ene til mitt domene, den andre er online.no-adresse.

Skjønner bare ikke hvorfor dette plutselig dukket opp..

 

Kom dette med den oppdateringen (42mb tror jeg) som jeg lastet ned for noen dager siden tro?

Og lager jeg bare en nøkkel??

Hva er dette med DSA/RSA?? Ser det er noe med tastelengden, 1024/2048.

 

----------fant "feilen"----------

Vil bare si at dethadde noe med signatur i mailer å gjøre. Jeg måtte inn på og slå av signatur under "sikkerhetsinnstilling" for å få sendt mailer.

Endret av MonaH
Lenke til kommentar

Min kjæreste overtok S2`en etter jeg fikk meg S4 , etter en stund ble S2 veldig ustabil, gikk fra 100 % strøm til 0 på 5 minutter, for å gjerne vise 80 % ved oppstart også 0 igjen. Batteriet bulte også litt.

Kjøpte nytt orginalt batteri fra mytrendphone, fikk det etter 2 dager og mobilen ble så god som ny.

 

Bra side med gode priser.

Kan dessverre ikke hjelpe deg med hvilket av de to du burde velge.

 

Tok meg en chat med kundesupport og han fortalte at det kun var emballasjen som var annerledes. Det billigste fra Kina kommer bare i en tynn plastpose mens det andre kommer i originalforpakning. Now you know!

Endret av Klatt3n
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...