Gå til innhold

Samsung Galaxy S4 - Diskuter!


  

433 stemmer

  1. 1. Hvilken farge vil du velge på din S4?

    • Svart
      273
    • Hvit
      130
    • Tar den jeg får først
      30


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Finnes det noen opptaksapplikasjon som kan ta opp hva som foregår på skjermen min? Er så drittlei av å ikke kunne skrive med mobilen på dette forumet, og da hadde jeg samme problemet med S2 også. Markøren spretter rundt mens jeg skriver og det blir bare rot. Tenkte isåfall å gjøre et opptak av dette og prøve å finne en løsning på problemet. Brukt swiftkey, men vet ikke om det har noen betydning.

Lenke til kommentar

Problemer etter oppdatering!!!

For ca 2 uker siden oppdaterte jeg min S4, og fikk dermed dårligere batteritid. Opplever også at mens batteriet viser f.eks 41 %, så tar jeg en kort tlfsamtale, så går tlf tom for strøm. Og får ikke slått den på igjen før jeg har lader.

Flere som har det samme problemet? Og finnes det en måte å få tilbake forrige utgave av 4.2.2??

Lenke til kommentar

Har opplevd at telefonen restarter seg nå og da etter siste oppdatering.

Får også opp om jeg vil sende feilrapport, så det er tydelig at noe er galt med den siste firmwaren.

 

Her om dagen restartet samboeren sin S4 midt på natta, og vi ble selvfølgelig vekket av den skrikende oppstartslyden. :hm:

Lenke til kommentar

 

Basic, men for å være på den sikre siden: Har du sjekket at du har dratt av all plastbeskyttelsen rundt linsen?

Det var en liten bit med plastfilm der, men den hadde hull i midten så den dekket ikke selve objektivet, kun området rundt (der det bare er sort). Kan ikke se at det skal være noe mer der enn det.

Lenke til kommentar

 

Har ikke opplevd så mye at nettleserene henger seg. Bruker du Chrome? Hva annet kan du si om moden? Burde jeg prøve den? :p

Har brukt chrome, dolphin, opera og den medfølgende nettleseren på stock. Alle hang seg :/ Om du bør prøve den eller ei er opp til deg. Er du fornøyd med touchwiz og de andre samsungfunksjonene så ser jeg ingen grunn til at du skal bytte.

Bør vel også nevnes at jeg slet litt med installeringen (min første gang), så du bør vel ha en 2-3 timer tilgjengelig om du er like fersk som meg.

 

OT: Helgetilbud hos elkjøp. Sandisk 64gb microsdxc til 299 :)

Endret av Xmir
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...