Gå til innhold

Samsung Galaxy S4 - Diskuter!


  

433 stemmer

  1. 1. Hvilken farge vil du velge på din S4?

    • Svart
      273
    • Hvit
      130
    • Tar den jeg får først
      30


Anbefalte innlegg

Problemet her er ikke Samsung, men selgere/service folk som ikke kjenner til reklamasjonsloven. Gå til hvilken som helst butikk og spør. Dere vil antageligvis få samme tåpelige svar fordi selgere der ikke har fått opplæring på slike kunnskaper.

 

Husker jeg også engang måtte referere på min Galaxy Nexus til Samsung og de støttet meg hele veien for den ene feilen, men Lefdal og Deltaservice sier noe annet. Men når Samsung sier at jeg skal få pengene tilbake var det lite Lefdal kunne gjøre. Husker at Lefdal sa: "Feilen er så liten at du kan nok leve med det". Inni meg tenkte, hell no! Reklamasjonsrett er reklamasjonsrett!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Problemet er ikke Samsung ....

 

Er lett for Samsung og late som de kommer til unnsetning. Deltaservice jobber for Samsung og etter deres rettningslinjer, så om de gir avslag er det fordi Samsung bestemmer det. Lefdal må sevlsagt støtte seg til serviceverkstedene sine avgjørelser da de ikke har noen mulighet til og påvirke avgjørelsen deres.

 

Edit: Kommentaren om at "feilen er så liten" kunne de dog ha spart seg for, og minner vel mere om latskap og dårlig kundeservice i og med at de ikke ønsker gjøre et forsøk på og løse problemet.

Endret av esoteric
Lenke til kommentar

Litt off topic, men noen som vet om det er mulig å lagre Apex-oppsettet (på min S4 :p). MPX mente at jeg skal "resette softwaren på telefonen", og det er vel uansett det som blir gjort når jeg til slutt sender inn telefonen. Da hadde det vært veldig greit å bare kunne hente fram oppsettet etterpå. Antar at de mener at jeg skal sette den tilbake til fabrikkinnstillingene.

 

Hvis jeg skal kjøpe nytt batteri, så er dette et alternativ? http://www.ebay.com/itm/OFFICIAL-GENUINE-GALAXY-S4-BATTERY-ORIGINAL-NFC-SAMSUNG-GALAXY-S4-i9505-i9500-/121152111003?pt=UK_Mobiles_Accessories_RL&hash=item1c353a819b

 

Edit: så ikke den svindyre frakten før nå.

Endret av oscrue10
Lenke til kommentar

Hvor får eg bestillt meg ett uuorginalt men bra batteri til denne tlf ?

 

eg sliter med at den slår seg av og når eg slår den på igjen kan det godt være 50 % batteri igjen..

ryktene skal ha det til at det er batteriene som er problemet.

 

så hvor ?? : :)

det samme skjedde med min S4. Defekt batteri.

Sasung har gått ut med at de erstatter batterier om de er defekte, noe det kan virke som ditt også er.

Jeg leverte batteriet mitt der jeg kjøpte tlf (elkjøp) og etter 3-4 dager kunne jeg hente nytt batteri. Kosta meg ikke ei krone..

Er tull med batteri med serier som starter med BD..

Har ikke hatt mer tull etter jeg fikk nytt batteri.

 

---

Fra Samsung Norge sin Fb-side

 

Samsung Norge Hei,

Vi har observert et problem som vi nå undersøker, dette problemet påvirker et begrenset antall brukere og gjelder visse Galaxy S4 enheter.

Vi anbefaler att alle med en Galaxy S4 som opplever et oppblåst/hovnet batteri skal ta kontakt med vår support, slik at de kan henvise til nærmeste service center. Service Centeret vil erstatte det oppblåste batteriet med et nytt. Det nye batteriet vil være gratis til alle kunder med Galaxy S4 som opplever dette problemet, uansett garanti.

Vår support kan dere kontakte via chat eller mail på; http://spr.ly/6189bih1

//Elias

Lenke til kommentar

Klarte å miste min S4 fra en halv meter på stuegulvet.

Den landet på skjermen, hadde S View cover på så den redda vel skjermen fra å knuse kanskje.

Uansett - skjermen døde. Ingen synlige skader på skjermen eller ellers på telefonen, så det skjedde vel et brudd inni selve telefonen.

Ved oppstart blinker det litt i skjermen, så blir den helt svart. Telefonen starter opp normalt tror jeg (kommer oppstartslyd hvertfall).

 

Har sendt den inn nå, og han i butikken mente at dette burde gå på reklamasjon/garanti siden det ikke er synlige skader på den - og at den burde tåle såpass.

Prøvde å presse forsikring på flere steder på telefonen, og plutselig virket skjermen for å så dø igjen.

 

Tanker rundt dette?
Om det ikke går på garanti, skal det repareres uansett. Har en grei forsikring akkurat på det punktet :)

Endret av Glenn
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...