Gå til innhold

Samsung Galaxy S4 - Diskuter!


  

433 stemmer

  1. 1. Hvilken farge vil du velge på din S4?

    • Svart
      273
    • Hvit
      130
    • Tar den jeg får først
      30


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå har min mobil begynt å slå seg av også. 55% på batteriet, da gikk den i svart.

Slo den på, kom bare til startskjermen (før pinkode) så døde den igjen.

Måtte inn med lader for å få starta den helt opp.. :(

 

Ja det skjedde igjen her nå ved 45% igjen på batteriet. Jeg har lenge ant ugler i mosen, for batteriet virker å bli raskere tømt enn før. Da den i tillegg begynte å slå seg av, så begynte jeg å mistenke siste oppdatering fra Samsung. Men det er temmelig klart at det er en dårlig batch med batterier, som er den virkelige synderen. Merker også at mobilen ikke ville slå seg på, rett etter at den slo seg av. Det har garantert noe med i defekten batteriet å gjøre.

Lenke til kommentar

Jeg har ikke prøvd å vente med å starte da dette har skjedd. Kanskje jeg skal prøve det neste gang. Bare for å teste.

Men jeg har vel en garanti, kjøpte mobilen 23 juli.

 

Holdt du på med mobilen da din slo seg av? Jeg gjorde det.

Jeg har ikke merket at den har restarta av seg selv.....enda....

Endret av MonaH
Lenke til kommentar

Dro på Elkjøp for å klage i dag. "Må sende inn hele mobilen". Det så jeg ikke som nødvendig.

Tok da en runde inne på kjøpesenteret her, fikk tak i batteri hos en Netcom-butikk. Riktignok med sånn egen lader i tillegg til batteriet (399,- totalt)

De stedene jeg var innom sa det burde ikke være nødvendig å sende inn hele tlf om jeg var sikker på det var batteriet.

Så etter å ha fått tak i nytt hos Netcom dro jeg tilbake til Elkjøp.

De ga seg gitt!

Så nå sender de inn kun batteriet. Så nå må jeg vente ca 10 dager på resultatet.

 

 

Det var BD-batteri jeg har sendt inn.

Så at det var litt mer "bulete" enn det nye. Ikke mye, men det var forskjell.

Endret av MonaH
  • Liker 1
Lenke til kommentar

For dere som ikke klarer å vente på oppdateringen til android 4.3, er det fullt mulig å flashe den hittils eneste offisielle oppdateringen som har kommet for Tyskland. Krever ikke root og factory reset.

Last ned filen her:

https://mega.co.nz/#!aV4CiajJ!drP4mUnSNF6U4jijVgxUgmuYdA5SdoqC43_xEkOFdfU

Flash med Odin. Jeg brukte 3.04.

 

Funker som bare det!

Endret av lokmann
Lenke til kommentar

Dro på Elkjøp for å klage i dag. "Må sende inn hele mobilen". Det så jeg ikke som nødvendig.

Tok da en runde inne på kjøpesenteret her, fikk tak i batteri hos en Netcom-butikk. Riktignok med sånn egen lader i tillegg til batteriet (399,- totalt)

De stedene jeg var innom sa det burde ikke være nødvendig å sende inn hele tlf om jeg var sikker på det var batteriet.

Så etter å ha fått tak i nytt hos Netcom dro jeg tilbake til Elkjøp.

De ga seg gitt!

Så nå sender de inn kun batteriet. Så nå må jeg vente ca 10 dager på resultatet.

 

 

Det var BD-batteri jeg har sendt inn.

Så at det var litt mer "bulete" enn det nye. Ikke mye, men det var forskjell.

 

Hvilket serienummer er det på det nye batteriet du kjøpte?

 

Jeg sjekka min i går og nummeret starter på YS, eller YL, husker ikke. Ikke BD, i hvert fall. Får håpe det samme ikke skjer med meg, da.

Lenke til kommentar
*

De stedene jeg var innom sa det burde ikke være nødvendig å sende inn hele tlf om jeg var sikker på det var batteriet.

*

 

Selv om man er sikker på at det er batteriet som er defekt, så vil som regel mobil-produsentene ha hele telefonen inn for å sjekke om også telefonen kan ha en feil som skader batteriet, slik at problemet ikke oppstår igjen.

Lenke til kommentar

Fra facebook:

Samsung Norge
Vi har observert et problem som vi nå undersøker, dette problemet påvirker et begrenset antall brukere og gjelder visse Galaxy S4 enheter.
Vi anbefaler att alle med en Galaxy S4 som opplever et oppblåst/hovnet batteri, skal ta kontakt med vår support, slik at de kan henvise til nærmeste service center. Service Centeret vil erstatte det oppblåste batteriet med et nytt. Det nye batteriet vil være gratis til alle kunder med Galaxy S4 som opplever dette problemet, uansett garanti.
Vår support kan dere kontakte via chat eller mail på; http://spr.ly/6184bih6
//Elias

 

------

https://www.facebook.com/SamsungNorge/posts/676429145702839?comment_id=7426766&offset=0&total_comments=5&notif_t=feed_comment_reply

Lenke til kommentar

 

Hvilket serienummer er det på det nye batteriet du kjøpte?

 

Jeg sjekka min i går og nummeret starter på YS, eller YL, husker ikke. Ikke BD, i hvert fall. Får håpe det samme ikke skjer med meg, da.

Åh, tror det var A....et eller annet.

Men nå skal alle med S4, og oppblåste batterier få nytt uansett.

Se posten over. :)

Lenke til kommentar

Det er ikke enkelt..............

 

 

  • Velkommen til Samsung Live Chat. Hva kan jeg hjelpe deg med?
  • David : hei!
  • Per-Einar Dahlen : Hei batteriet på min SGS4 er defekt.
  • David : hvis det er batterproblemer er det best å få telefonen levert inn til verkted, kontakt da Deltaservice 32 24 28 70
  • Per-Einar Dahlen : Ja, men dere kjenner da til problemene med denne serien av batterier vel?
  • Per-Einar Dahlen : Hvorfor skal man da sende inn en helt ok mobil?
  • David : for å få bytt ut batteriet må telefonen sendes inn dessverre
  • Per-Einar Dahlen : Screw that, jeg bestiller på ebay... adjø.
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Bryr meg ikke så mye egentlig. Om jeg må betale en hundrings for å slippe å sende noe inn, så gjør jeg det. Men det frister ikke så mye å kjøpe Samsung ved neste korsvei, når de ikke kan være litt smidige og bare sende meg et nytt batteri.

 

Må si at SONY begynner å få skikk på sakene nå. De skal begynne med ny teknologi for trådløslading som lader 100% på en time. En litt større variant av Z1 med trådløslading, så er det goodbye Sammy for min del....

Lenke til kommentar

Bryr meg ikke så mye egentlig. Om jeg må betale en hundrings for å slippe å sende noe inn, så gjør jeg det. Men det frister ikke så mye å kjøpe Samsung ved neste korsvei, når de ikke kan være litt smidige og bare sende meg et nytt batteri.

 

Må si at SONY begynner å få skikk på sakene nå. De skal begynne med ny teknologi for trådløslading som lader 100% på en time. En litt større variant av Z1 med trådløslading, så er det goodbye Sammy for min del....

Men de skal jo sende ut nye batterier nå. (bare om å gjøre å få support-folkene til å få dette med seg også)

 

Ellers enig. Jeg nekta sende inn hele tlf pga batteriet. Elkjøp ga seg på det etterhvert.

Endret av MonaH
Lenke til kommentar

Er ikke bare-bare hos Sony heller, hvertfall i dagene hvor de het Sony Ericsson.

Jobbet med service hos forhandler og krangla igjennom servicer hos alle de store, og SE var de verste.

Ordet "goodwill" eksisterte ikke hos dem i det hele tatt, mens Samsung fint reparerte ødelagte ladekontakter, ødelagte simkortlesere pga. feil bruk og annet, uten kostnad for kunden.

Endret av SvennAndre
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Bryr meg ikke så mye egentlig. Om jeg må betale en hundrings for å slippe å sende noe inn, så gjør jeg det. Men det frister ikke så mye å kjøpe Samsung ved neste korsvei, når de ikke kan være litt smidige og bare sende meg et nytt batteri.

 

Da jeg meldte om feil på batteriet, så var vedkommente på samsung support usikker om jeg kunne sende inn bare batteriet, og ba meg sjekke med Deltaservice: De ga beskjed om at de kun trengte batteriet, samt IMEI, serienr på telefonen og kopi av kjøpskvittering, så er virkelig ikke noe problem bare fordi noen på chat support ikke følger med på alt som skjer med alle produktene samsung har...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...