Gå til innhold

Samsung Galaxy S4 - Diskuter!


  

433 stemmer

  1. 1. Hvilken farge vil du velge på din S4?

    • Svart
      273
    • Hvit
      130
    • Tar den jeg får først
      30


Anbefalte innlegg

Frister ikke å oppdatere telefonen flere ganger. Ser på disse oppdateringene som en ordentlig uting. Telefonen blir så ustabil etterpå. Og folk nevner oppdateringer som et argument for å kjøpe visse telefoner.

Android 5.0 utgivelsene var litt i ferskeste laget i begynnelsen av 2015, men de oppdateringene som kommer nå er stort sett stabiliseringsfikser og sikkerhetsfikser (f.eks. mot Stagefright).

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Videoannonse
Annonse

Fikk en slags oppdatering for ikke lenge siden. Klarte ikke se hva som ble oppdatert.

Men jeg ser strømforbruket er gått til himmels. Synderen (tror jeg) er "oppgavebehandler".

Batteriet, fra 100% ned til 42% på 5 timer er mye når den har ligget ubrukt/lukket skjerm.

 

Trenger jeg denne oppgavebehandler? Jeg stopper den jo, men den starter igjen av seg sjøl.

------tillegg--------

Tok en fabrikkreset. Ser ut til at det fiksa feilen.

Fra 94% batteri til 17% forrige natt, fabrilkresatte i går, og 95% til 84% sist natt. ?

Endret av MonaH
Lenke til kommentar

I går slo telefonen seg plutselig av rundt 60% batteri. Får ingen respons ved å prøve å skru den på igjen, lyser heller ingen lamper når jeg kobler den til lader. 

Når jeg tar ut batteriet og setter det inn igjen vibrerer den og prøver å skru seg på, den kommer sjeldent lengre enn den første skjermen. Litt tidligere i dag slo den seg faktisk helt på etter å ha tatt ut batteriet igjen og den fungerte som normalt i en 2 minutters tid til den slo seg av igjen. 

 

Er det noe håp for denne? Den ble vel kjøpt for ca 2 og et halvt år siden, og har vært i bakken en god del ganger, så reklamasjon er nok ikke et alternativ. 

Tenkte å prøve å installere ROM eller hva det kalles, men jeg det er kanskje litt vanskelig når jeg ikke får "kontakt" med telefonen? 

Lenke til kommentar

Jeg har googla "min feil" uten å finne skikkelig svar.

 

Fant mange andre tips (husker ikke hvor)

Men til deg Tanner, prøv ta ut batteri, ut med simkort og minnekort om du har det. Så holder du power-knappen inne 30 sek, og lar tlf ligge sånn 5 min.

Da får den tømt seg helt for strøm..

Sånn var iallefall ett av tipsene jeg leste. Går jo an å prøve

Lenke til kommentar

Prøvd med et annet batteri?

Var vel en gruppe batterier til S4 som ble trukket tilbake pga. feilproduksjon om jeg ikke husker helt feil.

 

 

Jeg har ikke prøvd med et annet batteri nå igjen, men jeg fikk et nytt et ikke lenge etter kjøp av telefonen pga feilproduksjonen som du nevnte. 

 

Jeg har googla "min feil" uten å finne skikkelig svar.

 

Fant mange andre tips (husker ikke hvor)

Men til deg Tanner, prøv ta ut batteri, ut med simkort og minnekort om du har det. Så holder du power-knappen inne 30 sek, og lar tlf ligge sånn 5 min.

Da får den tømt seg helt for strøm..

Sånn var iallefall ett av tipsene jeg leste. Går jo an å prøve

Leste det som tips på en annen side, men det ga ingen resultater. 

 

Den var på en stund nå, så jeg la inn Cyanogenmod filene på minnekortet for å prøve det. Slo av telefonen men fikk aldri startet den igjen, da heller ikke i recovery mode. 

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Noen som har fått CM13 til å fungere på GT-i9506? Funker fjell her helt til jeg installerer gapps. Da får jeg feilmeldinger hvert sekund. Har fått bort setup wizard-feilmeldingen ved å slåss meg inn i settings og gi det full tilgang, men jeg får fortsatt sporadiske kræsj fra Google Play-service, og da klarer jeg meg med CM12 inntil videre.

Lenke til kommentar
  • 10 måneder senere...

Fikk nettopp et merkelig problem. Skulle skru på skjermen, så jeg trykket på hjemknappen og blir da møtt med masse hvite og gule prikker over hele skjermen som bare blir sterkere og sterkere, og tilslutt ble hele skjermen hvit og sto på full lysstyrke. Fikk ingen respons fra noen knapper så måtte ta ut batteriet. 

 

Noen som har vært borti det samme?

 

Edit: Fant et bilde av problemet 

 

Endret av Mr. A
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...