Gå til innhold

Samsung Galaxy S4 - Diskuter!


  

433 stemmer

  1. 1. Hvilken farge vil du velge på din S4?

    • Svart
      273
    • Hvit
      130
    • Tar den jeg får først
      30


Anbefalte innlegg

Fra facebooksiden til Samsung: Dessverre er det ikke mulig å skifte skjermen på en Galaxy S4 Active uten at IP-67 Klassifiseringen ryker. Det som skjer når den får en knust skjerm er at telefonen må skiftes ut. Vi jobber derimot så raskt som mulig med å få igang en ny orden for skifte av enhet, med en kraftig redusert pris. Denne ordenen er derimot ikke igang enda, og vi har på nåværende tidspunkt ingen informasjon om når den vil være igang.

Observer at Galaxy S4 Active er IP-67 klassifisert, hvilket innebærer att den tåler vann ned til 1m opp til 30 minutter, og at den er støvtett. Den er derimot ikke støtsikker eller resistent.

Du kan derfor velge å vente til den nye ordenen er igang.

//Elias

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Noen av dere som har problemer med at telefonen "flasser".

 

attachicon.gifflasser.jpg

 

Deler av lakken på "ringen rundt mobilen faller av på toppsiden av mobilen.

Har ikke mistet den i bakken, men har kanskje hatt den i lommen sammen med f.eks med et idkort og lommebok. Opplevde ingenting slikt ved samme bruk av galaxy note 1 i nesten 2 år.

Ja samme problem her.. Har ikke hatt den med andre ting i lommen...

Men har "arbeidsbukse" så den er nok litt grov i stoffet.. (har ikke opplevd det med andre telefoner da)

Lenke til kommentar

Min har ikke begynt å flasse, men ser at det er blitt rimelig mange mikroskopiske riper på skjermen. Sammenlignet med min gamle HTC HD2 der det kun er en ripe som er mulig å se med det blotte øyet og kun i rett lys. Har bestandig telefonen i en polstret skinnmappe og er alltid veldig foriktig med den, så skjønner ikke helt hvor de kommer fra.

Lenke til kommentar

Nå vil ikke min slå seg på etter siste update. Stuck på "samsung"

Kan du prøve å boote den i recovery mode og wipe cache:

Hold volum opp + hjemknapp + powerknapp inne samtidig. Slipp powerknappen med en gang du ser "recovery mode" med blå tekst.

Velg wipe cache partition.

 

Kan ikke garantere at det fungerer, men verdt et forsøk.

Endret av Glenn
Lenke til kommentar

Kan du prøve å boote den i recovery mode og wipe cache:

Hold volum opp + hjemknapp + powerknapp inne samtidig. Slipp powerknappen med en gang du ser "recovery mode" med blå tekst.

Velg wipe cache partition.

 

Kan ikke garantere at det ikke fungerer, men verdt et forsøk.

På S2 og muligens S3? måtte man holde inn volum opp + hjem + power, men på S4 så er det kun volum opp + power

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...