Gå til innhold

Samsung Galaxy S4 - Diskuter!


  

433 stemmer

  1. 1. Hvilken farge vil du velge på din S4?

    • Svart
      273
    • Hvit
      130
    • Tar den jeg får først
      30


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Erfaringen er god. aldri hatt problemer med spolen bak dekselet. den ligger fint. deksel vil bule pitte litt, though, men det er elastisk nok til at det sitter som støpt selv med spolen under. lader også gjennom neo hybrid-dekselet mitt...

 

Den lader seint, men ikke seinere enn andre qi-ladere.

 

ved en rask skjekk ser jeg at den lader med 460mA mot samsung docken som lader med 1700mA

 

Den lader 100% over natten,men bruker nok kortere tid enn det også.

Endret av EspJak1
Lenke til kommentar

Hvordan er batteritiden til deres S4'er? Ladet fullt til i dag tidlig rundt kl. 8. har nå igjen 35%, er dette normalt? Syntes kanskje jeg hadde bedre batteritid på iphonen enn det jeg har nå. Hvis jeg bruker den mye så må jeg lade tidlig på kvelden.

 

Har hatt på wifi,gps(vet ikke om den har vært aktiv i dag), mobildata og noen andre småting. Har lagt ved vedlegg på hvordan instillinger jeg har og batteriforbruket. Ser noe unormalt ut?

post-34800-0-60687600-1379534116_thumb.png

post-34800-0-95055100-1379534123_thumb.png

Lenke til kommentar

Å joda , det merkes.

Hadde samme problemet med S2 , er som natt og dag med android stock rom.

Kommer vell an hvor kresen en er, men S4 er langt kraftigere en sasmung gir inntrykk av med sin programvare.

 

Edit: eneste grunn for at jeg har ventet så lenge er at jeg liker best stabel utgaver + det virket litt mer stress på S4 , men det gikk relativt lett, ble vell 1 brick, men lett å løse

Endret av Bendorama
Lenke til kommentar

Jeg flyttet over et 32GB minnekort fra S2 til S4A, men har så langt ikke lyktes å finne det.

Brukerhåndboka for S4 sier: Når du setter inn et minnekort i enheten, vises minnekortets filkatalog i SD memory card-mappen under internminnet.

Hvordan aktiveres og finnes minnekortet via menysystemet detaljert på S4A ?

 

Med det samme; hvordan får man enklest overført kontakter, sms'er etc. fra S2 med deaktivert SIM-kort/abonnement til S4?

Endret av terjejh
Lenke til kommentar

Jeg flyttet over et 32GB minnekort fra S2 til S4A, men har så langt ikke lyktes å finne det.

Brukerhåndboka for S4 sier: Når du setter inn et minnekort i enheten, vises minnekortets filkatalog i SD memory card-mappen under internminnet.

Hvordan aktiveres og finnes minnekortet via menysystemet detaljert på S4A ?

 

Med det samme; hvordan får man enklest overført kontakter, sms'er etc. fra S2 med deaktivert SIM-kort/abonnement til S4?

For å finne SD-kortet.

"Programmer"->"Mine Filer"->"Alle filer"->"SD memory card"

 

Nå kjenner jeg ikke S2.

Men på min S4 kan jeg gå inn i "kontakter" velge "menyknappen" (nede til venstre ved siden av homeknappen".

Velg så Exporter kontakter og bruk enten SD-kort eller usb-minne.

Så gjentar du for å importere på annen telefon.

 

Evt.

For å overføre kontakter.

Opprett en hotmail eller gmail-konto.

Under kontoinnstillinger på telefonen, velg synkronisere kontakter til konto.

På din nye S4, sett opp mailkontoen, og velg synkronisere kontakter fra konto.

Endret av trykkertor
Lenke til kommentar

Ble dritt lei av hvor håpløs lagg man har på original samsung rom, valgte endelig å flashe til cyanogenmod (cm-10.1.3 release candidate 2)

 

Denne versjonen er jo 4.2.2 , har ikke cm 4.3 til I9505?(stabel)

Vet ikke om den er stabil men du kan finne CM 10.2 her: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2317040

 

Jeg la inn en eksperiment versjon på min S4 Active i går og den fungerer meget bra, den eneste mangelen er vel HDR fotografering men det er ikke noe stort savn.

Uansett så er CM milevis bedre i bruk enn "Touchcrap" fra Samsung.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...