Gå til innhold

Samsung Galaxy S4 - Diskuter!


  

433 stemmer

  1. 1. Hvilken farge vil du velge på din S4?

    • Svart
      273
    • Hvit
      130
    • Tar den jeg får først
      30


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen som vet hvordan du får skrudd av at du kan lese meldinger og facebook beskjeder på toppen av skjermen?

Det ligger i selve facebook appen(globus i notification) , kom i versjon 3.6 som ble lansert noen uke siden.

 

Edit:

Slå av i innstillinger facebook appen -> applikasjonsinstillinger -> avanserte varslingsinstillinger -> pågående varsler = fjern avkryssning

Endret av syar2003
Lenke til kommentar

Oppdateringen er ikke trukket tilbake!

Det er bare telefoner som er kjøpt gjennom Telenor (med region TEN) som har fått den.

Vi som har region NEE har foreløpig ikke fått den.

Man kan altså ha Telenor som operatør uten å ha fått oppdateringen :)

Kjekt å være telenor kunde å faktisk få noe FØR alle andre.

Pleier å måtte vente noe ekstra til vanlig.

Men lurer enda på hva som egentlig er nytt, annet en å kunne slette 1881 og telenor appene.

Lenke til kommentar

Er følgende mulig?

Kjøpe noen NFC-kort.
Lage en profil til hver kort slik at:

Når jeg legger telefonen på kortet i bilen, så går den til Bilmodus, Bluetoothpå, Wifi av, GPS på osv...
Nå jeg legger telefonen på kortet på jobb, Bluetooth av, gps av, wifi på, mobildata av, lydløs osv...

Når jeg legger telefonen på kort ved nattbordet, nattmodus, all data av, sperret modus osv....

 

Er det scenarioet mulig, og løses det eventuelt enkkelt med kun en app?
Eller krever det dypere programmering?

 

Har en stock S4, ny i eske, ubrutt forsegling, og lurer på om jeg skal ta den i bruk.

 

Tor

 

(Gikk fra iPhone 4S, til S4. Synes den var "innviklet" og vanskelig å ha med å gjøre. Batteritid ca 50% av hva jeg er vant med fra iPhone.
Fikk byttet S4 til en ny S4 pga DOA-sak hos Elkjøp, men er usikker på om S4 er noe for meg, eller om jeg skal får den byttet i iPhone 5.)

Endret av trykkertor
Lenke til kommentar

Batteritid ca 50% av hva jeg er vant med fra iPhone.

 

Det finner jeg veldig rart.

Kollegaer av meg med iPhone5 (og iPhone4/4s) har BETRAKTELIG dårligere batterikapasitet enn det jeg har på min S4. I gjennomsnitt har jeg godt over 60% igjen etter en arbeidsdag, mens mine kollegaer har godt under 30%.

 

Et vanlig batterisluk, er at Google Now er påslått. Start Google appen, gå inn på Innstillinger og slå det av.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...