Gå til innhold

Samsung Galaxy S4 - Diskuter!


  

433 stemmer

  1. 1. Hvilken farge vil du velge på din S4?

    • Svart
      273
    • Hvit
      130
    • Tar den jeg får først
      30


Anbefalte innlegg

Utrolig svak konstruksjon\byggekvalitet på disse, for mitt vedkomne blir dette første og siste Samsung produkt. Satser heller på LG G2.

 

Det er en ABSURD konklusjon å trekke. Du hadde bare uflaks.

Jeg har mistet mobiler fra flere meter rett på asfalt og fliser uten stress, men jeg har og mistet mobiler fra en halvmeter på et teppe og knust skjermen.

Konstruksjonen og byggekvaliteten er helt fin.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Det er en ABSURD konklusjon å trekke. Du hadde bare uflaks.

Jeg har mistet mobiler fra flere meter rett på asfalt og fliser uten stress, men jeg har og mistet mobiler fra en halvmeter på et teppe og knust skjermen.

Konstruksjonen og byggekvaliteten er helt fin.

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2287882

 

Den er skjør, har bitt i det sure eple og best ny skjerm på ebay(med ramme).

 

Når man ser veldig nøye på hjørnene er ikke buene symetrisk engang og forkrommingen på rammen flasser av.

Kamerat fungerte bra den første uken, men nå klarer den ikke å fokusere. Aldri hatt mobil problemer før denne.

Endret av freddy85
Lenke til kommentar

Har ikke avflassing selv, og har hatt telefonen siden releasedate.

 

Ei heller noen andre konstruksjonsmessige skavanker.

Jeg har også hatt telefonen siden dag en.. Jeg har masse avflassing på denne lille rammen nå :s

Det er ikke noe stor sak, men litt surt.

Sikkert ikke dyrt å få byttet denne når det blir for ille da :)

Lenke til kommentar

Jeg har også hatt telefonen siden dag en.. Jeg har masse avflassing på denne lille rammen nå :s

Det er ikke noe stor sak, men litt surt.

Sikkert ikke dyrt å få byttet denne når det blir for ille da :)

 

Kommer vel an på hvordan telefonen oppbevares kanskje? Har ei venninne med avflassing, men hun har den liggende i vesken sin liksom, så forventer ikke noe annet.

Lenke til kommentar

 

Samsung har elendig byggekvalitet

TULL !!!! Har hatt Galaxy S, S2, S3, Note, Note2 og S4 og har ingenting å utsette på byggekvaliteten på noen av de. Det handler selvfølgelig om å ta rimelig godt vare på tlf, dette er telefoner og ikke gjenstander som skal tåle alt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Kommer vel an på hvordan telefonen oppbevares kanskje? Har ei venninne med avflassing, men hun har den liggende i vesken sin liksom, så forventer ikke noe annet.

Har den alltid alene i bukselommen, så burde egentlig ikke være noe problem (ikke det at jeg klager, ikke missforstå.. Bare la til en erfaring til med avflassing)

Lenke til kommentar

Jeg vurderer denne eller active versjonen.

 

Men etter at S3'en måtte kasseres etter defekt skjerm er jeg meeeeget skeptisk. Falt ikke i bakken, kun normalt bruk et halvt år før skjermen kuttet. Når jeg ser at S4 er så og si lik, og at enkelte tester gjør et poeng av byggkvaliteten, blir jeg usikker.

 

Hadde S4 hatt samme følelse i hånden som Htc one eller iphone hadde jeg ikke lurt engang.

 

Telefonen er gjenstanden jeg trykker på mest i løpet av en dag, og jeg vil ikke være redd for å ødelegge den hver gang jeg legger den i lommen.

Endret av OscarMike1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...