Gå til innhold

Samsung Galaxy S4 - Diskuter!


  

433 stemmer

  1. 1. Hvilken farge vil du velge på din S4?

    • Svart
      273
    • Hvit
      130
    • Tar den jeg får først
      30


Anbefalte innlegg

Hvor finner man changeloggen på disse oppdateringene?

Både på S2 og S4 så har jeg aldri sett det har stått annet en "forbedret stabilitet" uansett hvor mye snadder som følgte med.

 

Men det plagsomme med denne oppdateringen var at 1881 og alle telenor appene ble automatisk installert ved reboot, måtte slettes og deaktivers igjen.

 

Jeg fikk faktisk lov til å avinstallere Telenor-appene nå, det mener jeg bestemt at jeg ikke har fått lov til tidligere. Antar de kommer tilbake neste gang jeg får en oppdatering, men. Skulle vel ha roota telefonen og fjernet dritten for godt.

 

Er det fortsatt sånn at det ikke er mulig å roote når man har nyeste oppdatering? Mener jeg leste noe om at Samsung hadde låst bootloaderen, eller noe sånt. Ikke hatt tid til å sette meg inn i det.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har ødelagt micro Usb port på min 45 dager gamle Samsung S4 Active. Brukte Universal dokkingstasjon Galaxy smarttelefoner EDD-D200BE. Telefonen entret dokken skjevt pga at gummiflippen over usb porten i åpen tilstand legger seg på ene siden av dokkingen og gir skjev belastning. Dette har gitt en skade i usbporten og gjør at bare den orginale laderen klarer å lade telefonen, men dette er til å leve med. Fikk nå en annen feil på telefonen. Ved samtale hører jeg ikke mottaker verken med telefonen mot øret, eller satt på høytalerfunksjon. Mottaker hører meg. Samtaler over bluetooth går som normalt. Elkjøp leverer telefonen til verksted som nekter å reparere telefon pga at ødelagt usb kontakt skal ha ødelagt hovedkortet på telefon. Dette synes jeg høres rart ut. Sitter nå med en ødelagt telefon som jeg selv må betale reparasjon på som beregnes dyrere enn telefonens verdi. Andre som har opplevd noe lignende?

 

Jeg har akkurat den samme dokkingen. Og brukt den til min Galaxy S3 -og nå til std versjonen av S4.

Ser du på samsung sine nettsider om dette produktet (comparible devices) finner du fort ut at S4 active ikke er med i den lista. Med gummiplugg og litt annen tykkelse er det ikke vanskelig å forstå at det ikke "passer" så den saken din med ødelagt usb plugg får du nesten ta på din egen kappe.

 

Selv gikk jeg bort fra å velge meg S4 active og gikk for std S4 nettopp grunnet at jeg ville fortsette å bruke dockingen på nattbordet.

Lenke til kommentar

Jeg har akkurat den samme dokkingen. Og brukt den til min Galaxy S3 -og nå til std versjonen av S4.

Ser du på samsung sine nettsider om dette produktet (comparible devices) finner du fort ut at S4 active ikke er med i den lista. Med gummiplugg og litt annen tykkelse er det ikke vanskelig å forstå at det ikke "passer" så den saken din med ødelagt usb plugg får du nesten ta på din egen kappe.

 

Selv gikk jeg bort fra å velge meg S4 active og gikk for std S4 nettopp grunnet at jeg ville fortsette å bruke dockingen på nattbordet.

har du kjøpt den svindyre dockingen for å ha på nattbordet?:p

Lenke til kommentar

Jeg har akkurat den samme dokkingen. Og brukt den til min Galaxy S3 -og nå til std versjonen av S4.

Ser du på samsung sine nettsider om dette produktet (comparible devices) finner du fort ut at S4 active ikke er med i den lista. Med gummiplugg og litt annen tykkelse er det ikke vanskelig å forstå at det ikke "passer" så den saken din med ødelagt usb plugg får du nesten ta på din egen kappe.

 

Selv gikk jeg bort fra å velge meg S4 active og gikk for std S4 nettopp grunnet at jeg ville fortsette å bruke dockingen på nattbordet.

Jeg kan ta usb pluggen på egen kappe, men mener feil på samtalelyd er garantifeil.

Lenke til kommentar

Jeg har akkurat den samme dokkingen. Og brukt den til min Galaxy S3 -og nå til std versjonen av S4.

Ser du på samsung sine nettsider om dette produktet (comparible devices) finner du fort ut at S4 active ikke er med i den lista. Med gummiplugg og litt annen tykkelse er det ikke vanskelig å forstå at det ikke "passer" så den saken din med ødelagt usb plugg får du nesten ta på din egen kappe.

 

Selv gikk jeg bort fra å velge meg S4 active og gikk for std S4 nettopp grunnet at jeg ville fortsette å bruke dockingen på nattbordet.

 

S4 active kommer opp som kompatibel modell hos meg. (6 sider med modeller)

 

http://www.samsung.com/us/mobile/cell-phones-accessories/EDD-D200BEGSTA-compatible

Endret av Backpfeifengesicht
Lenke til kommentar

Har dere ikke merket noe nytt?

Stabilitet på 80+Mb er litt rart.. (det bør også være mer enn bare kompatibilitet med Galaxy Gear...

 

Merker ingen ting nytt, og Galaxy Gear krever etter hva jeg har forstått 4.3, som visstnok skal komme ila. oktober til både S3 og S4. Klok av skade tror jeg nok vi kan plusse på noen måneder her.

Lenke til kommentar

De siste dagene har S4en min slukt batteri, og blir sinnsykt mye fortere utladet enn før.

 

Når eg sjekker batteriebruken så er det noe som heter medieserver som bruker mye strøm hele tiden.

 

Kan noen fortelle kva det er for noe og kor eg fjerner faenskapet? :wallbash:

Et raskt søk på google førte ikke fram, ettersom jeg har sg 3 så var det ukjent.

 

Men, det hørtes ut som en eller annen app du har lagt inn. Beste er å bare kille hele processen med mindre det er et system og evt avinstallere hele greiene

 

Link: http://www.youtube.com/watch?v=MLh_pWUoWZs <--sg4 fjerning av apps

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...