Gå til innhold

Samsung Galaxy S4 - Diskuter!


  

433 stemmer

  1. 1. Hvilken farge vil du velge på din S4?

    • Svart
      273
    • Hvit
      130
    • Tar den jeg får først
      30


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Frykter at det kan gå utover batteritiden ja. Jeg opplever jevnlig "lag" på min S3, men det er sikkert pga bloatware mer enn pga mangle på ressurser, men jeg er alltid glad for mer ytelse. Hvis denne nye blir priset høyere enn "vanlig" S4 så er den derimot uaktuell for meg, det er snart bare et halvt år til S5 og da blir den en dårlig deal med tanke på hvor mye S4 koster fremdeles.

 

Men er nysgjerrig på om det er noen flere forbedringer..

Lenke til kommentar

Den S4 9507 kommer med 30% økt batterikapasitet i forhold til den med snapdragonn600.

Så driftstiden skal være lik eller bedre.

Snapdragon 800 kommer også i modeller som Sony Xperia Z1, LG G2 , m.fl.

Samsung sitter ikke bare å ser på at andre benytter kjappere og bedre snapdragon i sin flaggskip modell men må komme med tilsvarende.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hold fingeren på utløserknappen og slipp når kameraet har fokusert og du skal få skarpe bilder :) Og hold for all del tlf helt stille når du knipser. . .

 

Takk for tipset. Det skal prøves. Har ikke tenkt på det. Spørs om jeg har fått uklare bilder med det samme jeg har trykka på utløserknappen, at jeg dermed har blitt ustø.
Lenke til kommentar

Jeg får lagt til egne ringelyder. Skulle gjerne ha lagt til egne sms/mmslyder også.

Men det får jeg ikke til.

 

Noen som vet hvordan? La noen lyder der jeg fant noen andre smslyder, men jeg får de ikke opp da jeg vil bytte lyden.

Ser kun standard, ikke noe valg for å legge inn noen heller, slik det er på ringetoner.

Lenke til kommentar

Har ødelagt micro Usb port på min 45 dager gamle Samsung S4 Active. Brukte Universal dokkingstasjon Galaxy smarttelefoner EDD-D200BE. Telefonen entret dokken skjevt pga at gummiflippen over usb porten i åpen tilstand legger seg på ene siden av dokkingen og gir skjev belastning. Dette har gitt en skade i usbporten og gjør at bare den orginale laderen klarer å lade telefonen, men dette er til å leve med. Fikk nå en annen feil på telefonen. Ved samtale hører jeg ikke mottaker verken med telefonen mot øret, eller satt på høytalerfunksjon. Mottaker hører meg. Samtaler over bluetooth går som normalt. Elkjøp leverer telefonen til verksted som nekter å reparere telefon pga at ødelagt usb kontakt skal ha ødelagt hovedkortet på telefon. Dette synes jeg høres rart ut. Sitter nå med en ødelagt telefon som jeg selv må betale reparasjon på som beregnes dyrere enn telefonens verdi. Andre som har opplevd noe lignende?

Lenke til kommentar

Hvor finner man changeloggen på disse oppdateringene?

Både på S2 og S4 så har jeg aldri sett det har stått annet en "forbedret stabilitet" uansett hvor mye snadder som følgte med.

 

Men det plagsomme med denne oppdateringen var at 1881 og alle telenor appene ble automatisk installert ved reboot, måtte slettes og deaktivers igjen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...