Gå til innhold

Den store Watch Dogs tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Det dumme er jo at Ubisoft klarer å lansere begge på samme dag. Det er jo ikke en sjanse til at man får spilt begge samtidig.

Jeg syns med tiden at AC4 frister mere enn WD. Tror desverre at WD vil skuffe, og det stort. Klarer ikke begrunne det med annet enn at jeg tror det vil være veldig likt det vi har sett tidligere i andre spill, men samtidig noe ulikt. Dette er bare en tanke, så blir spennende å se hva som faktisk blir best. AC4 viser til et spennende miljø med gode snikemuligheter. WD blir nok en følelse av GTA tenker jeg...

Lenke til kommentar

Jeg syns med tiden at AC4 frister mere enn WD. Tror desverre at WD vil skuffe, og det stort. Klarer ikke begrunne det med annet enn at jeg tror det vil være veldig likt det vi har sett tidligere i andre spill, men samtidig noe ulikt. Dette er bare en tanke, så blir spennende å se hva som faktisk blir best. AC4 viser til et spennende miljø med gode snikemuligheter. WD blir nok en følelse av GTA tenker jeg...

 

Om det er noe vi har sett tidligrere så tror jeg nok det blir AC4. Som de som har prøvd det sier så virker dette som en mellomettappe fram mot AC5 (litt som AC Revelations). Dette kommer også fram ved at man i spillet faktisk må gi tilbakemld til Ubisoft om hva man syntes om de forskjellige missions for at de skal ta dette til etterretning med tanke på neste spill i serien... Lover ikke veldig godt og føler vel at det blir mer som en pirat expansion til AC3.

 

Om WD blir noe revolusjon tviler jeg på, men at det ihvertfall kommer til å skille seg litt ut ifra AC serien håper og tror jeg ellers er jeg redd folk kommer til å gå lei etter en halvtime.

Lenke til kommentar

For å være ærlig, så er det bra at de utsetter spillet hvis de mener at det er nødvendig. Ubisoft er heldigvis i en posisjon til å gjøre slikt. Etter Aliens: Colonial Marines, Sim City, Rome 2 (sikkert flere), GTA Online som alle kunne trengt noen ekstra måneder med testing før de ble løslatt, har jeg sluttet å forhåndsbestille spill siden de veldig ofte blir gitt ut for tidlig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...