Gå til innhold

Den store Watch Dogs tråden


Anbefalte innlegg

Så du vil kanskje heller ha en uferdig versjon enn å vente litt ekstra?

er du naiv eller, handler ikke om uferdighet.

 

de er redde for at spillet skal drukne i den ellers ganske gode spillhøsten, samt komme i skyggen av gta V.

 

er bare en sjofel markedstrategi

 

Du elsker vel EA.

nei, de er jævlige også. men hakket bedre enn ubisoft likevel

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Per, har du sett de siste videoene? Ser jævla uferdig ut, og rett og slett skikkelig dårlig.

spørs hva du mener med siste.

 

dersom det er skikkelig dårlig så burde de ikke satt den datoen, eller de kunne ha byttet datoen for lengre tid tilbake.

 

idiotisk å utsette rett før det skulle komme

Lenke til kommentar

 

Takk! Kjøringa så jo helt horibel ut... I likhet med alle andre ikke-bilspill som inneholder biler (bortsett fra GTA-serien), så man kan vel ikke forvente mer...

 

Sånn rent bort ifra kjøringa så det ikke ille ut. Jeg la merke til at bilvinduet han knuser på magisk vis kommer tilbake når han setter seg i bilen... Håper de fikser ting som dette før spillet kommer ihvertfall

Lenke til kommentar

Takk! Kjøringa så jo helt horibel ut... I likhet med alle andre ikke-bilspill som inneholder biler (bortsett fra GTA-serien), så man kan vel ikke forvente mer...

 

Sånn rent bort ifra kjøringa så det ikke ille ut. Jeg la merke til at bilvinduet han knuser på magisk vis kommer tilbake når han setter seg i bilen... Håper de fikser ting som dette før spillet kommer ihvertfall

Det kommer også en rar form for røyk når den knuser. Siden de utsetter mange mnd får vi håpe det blit et kanonresultat :-) Tror allikevel det er lurt å være noe skeptisk og heller bli positivt overrasket.
Lenke til kommentar

For en såpass stor utgivelse har jeg vanskelig for å tro at det ikke var sendt ut til printing allerede, så lukter av å unngå konkuranse fremfor faktisk bug-fixing. Men, får nå se :)

Så lenge de faktisk jobber med å gjøre spillet bedre, kan jeg ikke si jeg bryr meg stort om grunnen til utsettelsen er å få mindre konkurranse. Frykter de begynner på Watch Dogs 2 istedet for å fikse bugs når det er releaset. Så bedre å gi det mer tid før det kommet ut.

Lenke til kommentar

Jeg ble langt mer interessert i spillet nå.

 

Spillet har bare sett mindre og mindre imponerende ut etter E3 2012-visningen. Har spesielt vært bekymret for kvaliteten med tanke på alle plattformene det skal tilpasses til (Xbox 360, PS3, Wii U, Xbox One, PS4, PC).

 

Dette har enormt potensiale, så håper Ubisoft bruker den tiden de trenger.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...