Gå til innhold

Offisiell HTC One tråd - (M7), 2013


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tror det er på tide å kjøre tilbake til stock å prøve ut denne :)

 

Noen som har gått fra root tilbake til stock? Må vell ha korrekt RUU. .noen som veit hvor jeg finner det?

 

Man kan hente det fra XDA Developers og HTC1Guru :)

Endret av Ryoki
Lenke til kommentar

Ok, så jeg er i et veiskille. Har en S3 som jeg skal bytte ut. Har sett på ulike telefoner og klarer ikke bestemme meg. Står mellom Iphone 5s, Note3, LG G2 og HTC One.

 

Ville høre med dere om hvordan HTC One er å kjøpe idag (med tanke på fremtiden/om den holder seg ett år)? Er veldig opptatt av batterilevetid og ser at HTC´en ikke kommer best ut i forhold til dette (men er den bedre enn Samsung S3`en min?).

 

Grunnen til at jeg kikker på HTC er at den er billigere og laget av aluminium.

 

Så oppsummert (2 spørsmål);

- Vits å kjøpe HTC One nå?

- Hvordan er batterilevetiden (Jeg surfer MYE, bruker spotify - og spiller veldig lite)?

 

Noen som kan gi erfaringer?

Lenke til kommentar

Ok, så jeg er i et veiskille. Har en S3 som jeg skal bytte ut. Har sett på ulike telefoner og klarer ikke bestemme meg. Står mellom Iphone 5s, Note3, LG G2 og HTC One.

 

Ville høre med dere om hvordan HTC One er å kjøpe idag (med tanke på fremtiden/om den holder seg ett år)? Er veldig opptatt av batterilevetid og ser at HTC´en ikke kommer best ut i forhold til dette (men er den bedre enn Samsung S3`en min?).

 

Grunnen til at jeg kikker på HTC er at den er billigere og laget av aluminium.

 

Så oppsummert (2 spørsmål);

- Vits å kjøpe HTC One nå?

- Hvordan er batterilevetiden (Jeg surfer MYE, bruker spotify - og spiller veldig lite)?

 

Noen som kan gi erfaringer?

 

Har ingen erfaringer å dele, men Lefdal har denne på tilbud i kveld.

 

Tipper jeg legger inn en bestilling før leggetid.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...