Gå til innhold

Offisiell HTC One tråd - (M7), 2013


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er tydeligvis den amerikanske versjonen som har blitt oppdatert allerede. Satser på at den europeiske kommer rimelig fort.


HTC One owners are in for a treat today, as the device is receiving Android 4.3 directly from its shipping version of 4.1.2.


Rogers, Bell, TELUS, and Virgin Mobile users are getting notifications of the new software, jumping to build 3.22.631.1 with a 573.96MB file. On top of the low-level improvements that come with Android 4.3, including lockscreen widgets, quick settings in the notification bar, Bluetooth 4.0 LE support, OpenGL 3.0 ES support and more, HTC has endowed the One with significant camera improvements and the overall OS with a speed boost. There’s also new content for BlinkFeed and some improvements to the Sense 5 launcher.


We’ve been playing with Android 4.3 for a while on the HTC One and have found it significantly more stable and zippier through menus, apps and games. One significant addition, too, is the ability to map the home button long-press as a menu button, doing away with the reviled virtual menu button. Also included are new camera themes for those awesome 30-second clips. Expect improved battery life, too, with an auto-brightness algorithm that errs on the more conservative side.


Lenke til kommentar
Gjest Slettet-aabLQt

Jeg synes mitt er mye dårligere!

Hadde ikke tenkt på at det kunne være 4.3 oppdateringen men skal ikke se bort i fra det..

 

Men bruker ikke kamera så mye at jeg bryr meg så veldig

Lenke til kommentar

Jeg synes mitt er mye dårligere!

Hadde ikke tenkt på at det kunne være 4.3 oppdateringen men skal ikke se bort i fra det..

 

Men bruker ikke kamera så mye at jeg bryr meg så veldig

Det hørtes ikke særlig bra ut... Merkelig at de klarer å slippe slike ting gjennom. Man skulle tro de fleste mobilene var relativt like hardwaremessig, så rart at slikt kan skje...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-aabLQt

Det hørtes ikke særlig bra ut... Merkelig at de klarer å slippe slike ting gjennom. Man skulle tro de fleste mobilene var relativt like hardwaremessig, så rart at slikt kan skje...

 

Sant, bruker kamera veldig sjeldent men la merke til at det var veldig mye støy på alle bildene uansett lys nå etter jeg la inn 4.3.

Hadde 4.2.2 før jeg sendte inn telefonen på rep da var det ikke i nærheten så mye støy som nå. Tror ikke det kan ha noe med at telefonen har vert på reparasjon siden det ikke var kamera som var feilen.

 

Men som sagt, jeg bryr meg ikke så veldig mye men kommer sikkert en fix om ikke så alt for lenge :)

Lenke til kommentar

Noen som har opplevd at mobiltelefonen detter helt ut av mobilnettverket? De fleste gangene det har hendt meg kan det løses ved en omstart. Nå har jeg prøvd å starte om mobiltelefonen 4 ganger og ingen mobilnettverk oppe. Jeg får ikke opp inntasting av PIN kode ved oppstart.

 

Så hva er feilen her. Netcom/Chess eller at mobiltelefonen ikke gir meg mulighet til å slå inn PIN koden?

 

Edit: Jeg tror problemet ligger i min HTC One. Fordi jeg har en Samsung Xcover mobiltelefon med abonnement fra Netcom. Denne får jeg nettverk opp og får ringt ut med.

 

Edit: Jeg prøvde nå å ta ut SIM kortet, sette det inn igjen og starte opp og da fikk jeg inntasting av PIN kode og mobilnettverket var oppe igjen.

Endret av DJViking
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...