Gå til innhold

Offisiell HTC One tråd - (M7), 2013


Anbefalte innlegg

OK nå har jeg forsøkt med de fleste kjente metoder, blandt annet en kjempestor dose tålmodighet.

 

Så nå spør jeg om at det i det hele tatt er mulig å slippe å bruke HTC Sync Manager for flytting av filer til og fra telefonen?

 

Det er riktignok fra PC'en fra jobb som jeg sliter med å få til dette, men likevel:

 

Jeg har installert HTC SM og kobler lystelig opp telefonen. Ingen telefon dukker opp som montert, men derimot et HTC One Kamera dukker opp. Forklar den om det er mulig?.

 

Bruker jeg en vanlig utforsker fins som sagt ikke HTC one.

Litt tungvint, men hva med å pushe gjennom android sdk?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

OK nå har jeg forsøkt med de fleste kjente metoder, blandt annet en kjempestor dose tålmodighet.

 

Så nå spør jeg om at det i det hele tatt er mulig å slippe å bruke HTC Sync Manager for flytting av filer til og fra telefonen?

 

Det er riktignok fra PC'en fra jobb som jeg sliter med å få til dette, men likevel:

 

Jeg har installert HTC SM og kobler lystelig opp telefonen. Ingen telefon dukker opp som montert, men derimot et HTC One Kamera dukker opp. Forklar den om det er mulig?.

 

Bruker jeg en vanlig utforsker fins som sagt ikke HTC one.

Er det en Windows maskin, eller noe annet? Her går det i win7 Enterprise, og har ikke installert HTC sync, men lot Windows finne , laste ned og installere drivere. Jeg får opp filene på telefonen i explorer , og kan dra og slippe filer. Den kobler seg til i MTP-modus, ser der ut til.
  • Liker 1
Lenke til kommentar

OK nå har jeg forsøkt med de fleste kjente metoder, blandt annet en kjempestor dose tålmodighet.

 

Så nå spør jeg om at det i det hele tatt er mulig å slippe å bruke HTC Sync Manager for flytting av filer til og fra telefonen?

 

Det er riktignok fra PC'en fra jobb som jeg sliter med å få til dette, men likevel:

 

Jeg har installert HTC SM og kobler lystelig opp telefonen. Ingen telefon dukker opp som montert, men derimot et HTC One Kamera dukker opp. Forklar den om det er mulig?.

 

Bruker jeg en vanlig utforsker fins som sagt ikke HTC one.

Overføre via kabel eller trådløst?

 

Trådløst kan jeg anbefale AirDroid. Så slipper du å installere noe på jobb PCen. Du bruker nettleser for å overføre filer. Men begge enhetene må være på samme nett.

HTC One GPE er ute. Hvem her inne kommer til å oppgradere? Del gjerne erfaringer :)

Lenke til kommentar

Har et ønske om å deaktivere varslingslyden for sms og e-post i et gitt tidsrom (natten) , men kan ikke se det er mulighet for det. Finnes det noen apper eller andre løsninger for dette? Årsaken er et jeg har telefonen på nattbordet og vil ikke forstyrres. Kan selvfølgelig sette den på lydløs, men da vil jeg gå glipp av ev. viktig telefonoppringing.

Lenke til kommentar

Har et ønske om å deaktivere varslingslyden for sms og e-post i et gitt tidsrom (natten) , men kan ikke se det er mulighet for det. Finnes det noen apper eller andre løsninger for dette? Årsaken er et jeg har telefonen på nattbordet og vil ikke forstyrres. Kan selvfølgelig sette den på lydløs, men da vil jeg gå glipp av ev. viktig telefonoppringing.

https://play.google.com/store/apps/details?id=net.dinglisch.android.taskerm&hl=no

Lenke til kommentar

Heisann, mulig dette er tatt opp tidligere i denne tråden, men er det mulig å nedgradere telefonen fra 4.3 til den forrige oppdateringen (4.2.2?), evt. til den versjonen som var når telefonen var helt ny? Syns ordlistefunksjonen som var på telefonen når jeg kjøpte den ny var veldig bra, men nå er den blitt helt ubrukelig. Jeg vil helst ikke laste ned tredjeparts programvare som f.eks. swiftkey.

Lenke til kommentar

Noen som har fått installert Cyanogenmod 10.2 på HTC One ? Tenker da på den automatiske installeringen ved hjelp av app og windows program. (Som beskrevet http://www.teknofil.no/artikler/vil-du-fremdeles-installere-cyanogenmod-enkelt/154640 fra teknofil.no)

 

Prøvde på min, men får bare "Unsupported" etter at windows programmet sjekker telefonen min.

 

Evnt en god og enkel guide for manuell installering ?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...