Gå til innhold

Offisiell HTC One tråd - (M7), 2013


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Min telefon har nå virkelig utviklet "purple tint" problemet med kameraet. Selv i stummende mørke går bildet fra ganske ok svart, som det jo bør være, til knall rosa på ca ett minutt. Virker som om det blir verre etterhvert som den varmes opp. Edit, skjermdump

Oi, det var ekstremt ja. Aldri opplevd noe lignende på min. Levere en inn der du kjøpte den, så sender de den på service. Kanskje du får ny enhet i retur. Heldige vi i Norge med 5 år reklamasjonsrett.

Lenke til kommentar

Bør vel kunne kontakte HTC direkte, men det hadde vært en fordel om du kunne hostet opp kvitteringen eller butikk den er kjøpt fra forrige eier.

 

Sendte en epost til HTC support ang rosaskjæret i lite lys på min tlf, og her er svaret jeg fikk:

.Det du kan prøve er og ta noen bilder i lavt lys i forskjellige ISO instillinger. Kamera, instillinger. Test lavt lys med høy ISO (800).

 

Ser du noen forskjell? Gjerne legg ved bilder.

 

Vist det fortsatt ikke er noen forskjell ta en fabrikktilbakeinstilling. Dette vil slette alle medier og data og tilbakestille alle innstillinger fra telefonminnet. Sørg for å sikkerhetskopiere all musikk, bilder etc. før du fortsetter.

 

Fra Hjem-skjermen, trykker du på menytasten.

 

Trinn 2:Trykk på Innstillinger.

 

Trinn 3:Rull ned, og trykk deretter på lagring og tilbakestil

 

Trinn 4:Trykk tilbakestil telefon

 

Trinn 5: klikk på Slett all data, ok , ok.

 

Telefonen vil nå bli gjenopprettet til fabrikkinnstillinger.

 

Håper dette hjelper, ha en fortsatt fin dag.

Jeg tror ikke dette hjelper, men kan gi det et skudd før jeg ber om service. Nå som jeg vet hvordan støyen ser ut i mørke, kan jeg finne det samne igjen på bilder som er flere måneder gamle. Samme bølgemønsteret i hjørnet på dem, omtrent som om man ser på noe gjennom en tynn, nesten gjennomsiktig, rosa gardin. ?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6

Oi, ser ut som Elkjøp selger denne til 3495,-. Er muligens bare i Trondheim, da det stod det kun var 40 stk.

 

edit: Ja, åpningstilbud på Tiller på lørdag ser det ut som

Endret av Slettet-p4PIYwb6
Lenke til kommentar

Kjempebra av HTC med raske oppdateringer, håper de holder på minst 1 år til med det til One =)

 

Vet noen om et diskre, men bra deksel til HTC One? Har hatt det offisielle double dip dekselet siden jeg fikk telefonen, men det er egentlig ganske dårlig, samt at det har laget store skader på telefonen (riper) i høyttalergrillene og bakpå. Det er også litt glatt å holde i.

 

Ingen som vet om noe gummi/skinn opplegg? Helst ikke noe som du må åpne/lukke for å se skjermen osv.

Lenke til kommentar

Noen her som har fått til å roote etter oppdatering til 4.3?

Får følgende feil når jeg prøver å flashe recovery:

c:\Fastboot>fastboot flash recovery recovery.img
target reported max download size of 1526722560 bytes
sending 'recovery' (9184 KB)...
FAILED (data transfer failure (Unknown error))
finished. total time: -0.000s

 

any ideas?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...