Gå til innhold

Offisiell HTC One tråd - (M7), 2013


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg sendte nylig inn min One på service. Den ble sendt til eksternt verksted, det later til at jeg fikk en ny mobil tilbake fra det eksterne verkstedet. Denne er mindre glatt enn den forrige, aliminiumen virker litt "grovere" eller tykkere. Noen andre som har sendt inn telefonen?

Har samme inntrykk som deg. Sendte inn min pga misfarging av den hvite stripen. Fikk ny telefon tilbake, men virker ikke som om det er helt samme finishen på denne som den jeg sendte inn. Aluminiumen er ikke like glatt og fin som på den opprinnelige telefonen.

Lenke til kommentar

Noen som har testet denne?

 

Eller har noen andre alternativer å anbefale?

Jeg har hatt denne siden mai. Som nevnt over sitter den ikke spesielt godt, men til min bruk, for å beskytte skjermen i lomma, funker den greit. Det er sannsynligvis ikke noen god fallbeskyttelse.

Muligheten for å bruke dekselet som støtte er kjekk hvis man f.eks vil se film, og passformen er bra. Det som ikke er så bra er at det ikke er spesielt holdbart. Lista rundt kanden har løsnet på mitt deksel, slik at man ser rett inn på "sandwichen" som utgjør lokket på dekselet - rød mikrofiber innerst, transparent plast i midten og svart plast"lær" ytterst. Ytterfilmen har også begynt å løsne i øvre hjørnet rundt høyttalerspalten.

 

Lenke til kommentar

Heisann!

Har nylig fått meg HTC One (hadde Htc one x+) før denne. Må si meg veldig fornøyd! Har lyst til å root`e telefon.

Hvilket program vil dere anbefale til å ta backup av telefonen?

Finnes det en enkel root guide på norsk noe sted?

Mulig det står noe her i denne tråden, men skal ærlig inrømme at jeg ikke har lest gjennom alle de 112 sidene.

Håper noen kan hjelpe meg, på forhånd takk :)

Lenke til kommentar

Heisann!

 

Har nylig fått meg HTC One (hadde Htc one x+) før denne. Må si meg veldig fornøyd! Har lyst til å root`e telefon.

 

Hvilket program vil dere anbefale til å ta backup av telefonen?

 

Finnes det en enkel root guide på norsk noe sted?

 

Mulig det står noe her i denne tråden, men skal ærlig inrømme at jeg ikke har lest gjennom alle de 112 sidene.

Håper noen kan hjelpe meg, på forhånd takk :)

 

Jeg ville brukt TWRP (en såkalt custom recovery) til å ta NAND backup (full backup av systempartisjonen). Deretter kan du herje så mye du vil og deretter gå tilbake til der du var.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-aabLQt

Jeg er meget fornøyd med min one.

Kjører Android Revolution 21.0.

Har også s-off som gjør livet langt enklere. :)

 

Anbefaler deg å legge inn AR HD 22 som kom for ett par dager siden, basert på 4.3 fra HTC :) også slenger du inn ElementalX med en liten overklokk og logo2menu :dremel:

Hadde s-off før jeg sendte inn telefonen på rep men måtte fjerne den for å få gratis reparasjon :p hva er fordelene egentlig? Kan ikke si jeg merket mye forskjell egentlig :)

Lenke til kommentar

sitter svært løst på telefonen. ikke annbefalt

 

Svært løst?

 

Hvis jeg holder i lokket og vifter ganske kraftig så sitter fortsatt telefonen fast.

 

Det er kanskje litt for stort for min smak. Skulle gjerne brukt HTC One uten deksel, men det tåler ikke telefonen. Har allerede antydning til at svartfargen har bleknet på kantene av telefonen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...