Gå til innhold

Luis Suarez-tråden

Old Game

Anbefalte innlegg

Skrevet

Suarez har fortalt FIFA at han snublet, og var så uheldig å snuble med tennene inn i skulderen. Maken til uflaks på Suarez! Først sitter han og gråter over hvor vanskelig han har hatt det, også snubler han i neste kamp? Wow lism

Suarez er dum, men jeg kan på en måte skjønne litt at han lyver, fordi jeg tror ikke det akkurat er lett for han å innrømme hva han gjorde.

Uansett dumt gjort, og fortjener å straffes, selv om jeg synes det er drøyt at han straffes fra å trene.

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Synes ikke akkurat at han bekrefter at han prøvde å bite..

"the truth is that my colleague Giorgio Chiellini suffered the physical result of a bite in the collision he suffered with me"

Høres ut som en en annen måte å si at han falt på skuldern med tennene åpen. Men nå er det nok en PR-ansvarlig som har skrevet dette og ikke Suarez uansett.

Endret av Maefteda
Skrevet

Det var en veldig tvetydig forklaring. Om han fortsatt mener at det var en uheldig kollisjon som endte med noe som ligner et bitt, hvorfor beklager han, og lover at det aldri skal skje igjen?

• 1 måned senere...
Skrevet

Her ble det jaggu stille etter at Suarez forlot Liverpool. :tease: Ser CAS har gitt han redusert straff nå. Det kom vel ikke som noe sjokk..

• 1 måned senere...
  • 1 måned senere...
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...