Gå til innhold

Financial Fair Play


Jarmo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg gir begge to en pluss, for begge har evig rett. Dette er faktisk pinlig.

Vel. Les om igjen det jeg skrev om de to fyrene som skulle bygge seg hus.

Var vel det han gjorde. Den ene mannen har allerede alle byggematerialene til å bygge verdens største hus, så at han bare har 2 mill og den andre ubegrenset har ingenting å si. Dessuten kommer de nye utbyggingsreglene snart.

 

Var det vondt forresten?

Endret av banansplitt™
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Ja, såklart det, vi lever for å få deg sint.

 

Se her. person A har jobbet hele livet med å bygge hus, og kan virkelig lage gode hus. Han har to millioner til råde som du skrev over her.

Den andre, som du skrev, har ubegrenset med midler, men har ikke bygget et hus på den måten før.

 

Hvem tror du bygger det største og beste huset? Han som vet hvordan man skal gjøre det, eller han som har penger men ikke peil overhodet?

 

Se, jeg fikset på den utrolig dumme sammenligningen din.

Lenke til kommentar

Ja, såklart det, vi lever for å få deg sint.

 

Se her. person A har jobbet hele livet med å bygge hus, og kan virkelig lage gode hus. Han har to millioner til råde som du skrev over her.

Den andre, som du skrev, har ubegrenset med midler, men har ikke bygget et hus på den måten før.

 

Hvem tror du bygger det største og beste huset? Han som vet hvordan man skal gjøre det, eller han som har penger men ikke peil overhodet?

 

Se, jeg fikset på den utrolig dumme sammenligningen din.

Du har kanskje fikset på den, men grunnen til at han med lavest ressurser får finest hus er pga rutine/erfaring.

Ettersom han med ubegrenset ressurser får erfaring, så kommer han til slutt til å få et mye finere hus enn han med begrenset ressurser.

 

Liker ikke helt å snakke om hus, men for å oppsumere, City vil komme til å få nok erfaring til å klare å bygge seg selv over United, selv om United er ekstremt gode på å utnytte det de har.

Lenke til kommentar

Det morsomme er at dere sitter og prøver å fikse på en helt idiotisk sammenligning.

 

City må bruke millioner for å i det hele tatt komme i nærheten av den grunnmuren (spillermaterialet) vi har. Vi lider heller ingen nød. Vi kan bruke bøttevis av pund på å hente unge talentfulle spillere (jf. Jones). Vi har et speidernettverk som jeg regner med at City ikke kan måle seg med. Vi har et navn som gjør at vi så godt som kan utkonkurrere City om en hvilken som helst spiller, så fremt vi matcher budet deres. FFP er rett rundt hjørnet. Det er intet mirakel at vi slår City/Chelsea i kampen om ligagullet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Snippetysnip

 

Vi glemte de nye utbyggingsreglene som snart kommer, da.

Har skjønt at du ikke hører på en dritt av det andre sier, og tror du er den vise mann med alle svar.

 

At du aldri svarer på det folk svarer deg, men heller rører rundt i grøten og får fram et nytt idiotisk poeng viser vell bare at du er ute etter en ting. Irritere.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Du får en pluss, men skjønner ikke at du orker buddy. Som å skrive/snakke til en stein.

 

Se, se... jeg gidder ikke mer, skal stikke og kjøpe pizza til meg og dama. Tenk på det du, Limbeck.

 

Hmm, tror du at jeg har noe i mot deg privat? Du er sikkert en hyggelig fyr. Kjøp en blomst til dama di. Det kan lønne seg ;)

Lenke til kommentar

Det morsomme er at dere sitter og prøver å fikse på en helt idiotisk sammenligning.

 

City må bruke millioner for å i det hele tatt komme i nærheten av den grunnmuren (spillermaterialet) vi har. Vi lider heller ingen nød. Vi kan bruke bøttevis av pund på å hente unge talentfulle spillere (jf. Jones). Vi har et speidernettverk som jeg regner med at City ikke kan måle seg med. Vi har et navn som gjør at vi så godt som kan utkonkurrere City om en hvilken som helst spiller, så fremt vi matcher budet deres. FFP er rett rundt hjørnet. Det er intet mirakel at vi slår City/Chelsea i kampen om ligagullet.

United har en mye bedre grunnmur ja, men City bør klare å bygge opp etter United, og komme på nivå? Om de ikke gjør det og bruker penger ene og alene på spillerkjøp kommer jo såklart United til å vinne i lengden, og har et mye bedre fundament, men pengelag får jo på mange måter en tjuvstart heletiden, siden de slipper denne utviklingsprossesen av spillere, og kan gå rett til kvalitetsspillere. United har gjort det de også, med alle de veldig gode kjøpene de har gjort, men ikke helt i samme klasse.

Lenke til kommentar

Det jeg lurer mest på er hva disse to mennene heter og hvordan de ser ut?

 

Misforsto

 

Men har en anelse om hvilke farger husene skal ha

 

--------

http://united.no/m/nyheter/nyheter/neville_om_rivaliseringen

 

Søte ord fra Gary Neville og jeg kjenner meg igjen i skole situasjonen hans. De hadde alt, men vi hadde Bryan Robson <3

Endret av Limbeck
Lenke til kommentar

Har skjønt at du ikke hører på en dritt av det andre sier, og tror du er den vise mann med alle svar.

 

At du aldri svarer på det folk svarer deg, men heller rører rundt i grøten og får fram et nytt idiotisk poeng viser vell bare at du er ute etter en ting. Irritere.

 

Hahah... hvorfor har jeg aldri lagt merke til deg her? Jeg elsker folk som sutrer over den minste ting :D

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...