Gå til innhold

Jelly Bean klar til Samsung Galaxy S II


kwanza

Anbefalte innlegg

Enig med alle fornøyde. JB er en stor forbedring!

 

Er imidlertid blant dem som henger meg opp i detaljer, og det irriterer meg at:

  • det ikke kan velges panorerende bakgrunnsbilde (landskapsmodus).
  • man ved valg av bakgrunnsbilde og skjermlåsbilde (portrettmodus) aldri får valgt de delene av bildet som ligger helt i bildets venstre eller høyre ytterkant. Jeg klarer i alle fall ikke å skyve den blå rammen langt nok.
  • layouten for meldinger innebærer horisontale streker over skjermen for å markere datoskille. (Bra at layouten for selve meldingsboblene kan endres, forresten.)

Jeg er allerede en stor JB-fan, men dersom noen vet hvordan de nevnte tingene kan fikses gjennom standard innstillinger (uten bruk av ekstra applikasjoner, custom ROMs, launchers e.l.), hadde jeg satt pris på å få noen tips.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja da sitter jeg her og venter og venter spent på om headset problemet i doubleTwist player fixes. Kan ikke bytte sang med dobbeltrykk med Ics med samsung s2...

 

Håper ellers det er en bedre oppdatering enn den jeg fikk på min xperia arc for et år siden, som gjorde telefonen treig og klabbete. Begynte å lure på om sony gjorde det med vilje, for å få meg til å få lyst til å kjøpe ny :p

Lenke til kommentar

En kompis av meg har Telenor-låst telefon, og ønsker så klart å få Jelly Bean ASAP. Prøvde Samsung Galaxy S / S2 / S3 CSC, samt en manuell guide, men i begge tilfeller fikk han ikke opp noen liste over valgbare CSC-koder, kun en tekst som sier at han har TEN. Har også testet en restart av telefonen, og KIES rapporterer ingen nye versjoner.

 

Noen som har vært borti dette og funnet en løsning på problemet uten å roote?

Lenke til kommentar

En kompis av meg har Telenor-låst telefon, og ønsker så klart å få Jelly Bean ASAP. Prøvde Samsung Galaxy S / S2 / S3 CSC, samt en manuell guide, men i begge tilfeller fikk han ikke opp noen liste over valgbare CSC-koder, kun en tekst som sier at han har TEN. Har også testet en restart av telefonen, og KIES rapporterer ingen nye versjoner.

 

Noen som har vært borti dette og funnet en løsning på problemet uten å roote?

 

Jeg har egentlig ikke løsningen. Men, jeg fikk vite av samsung at oppdateringen for telenor låste sgs2 skal komme i løpet av denne uken.

Lenke til kommentar

Enhet uvirksom har dukket opp, og den står på 15% nå, men den andre dagen var den på 25%. Jeg bruker telefonen lite, og før oppdatering hadde jeg omtrent 70% batteri igjen, og det etter å ha snakket med typen på kveldene. I dag har jeg 56% nå, og da har jeg knapt brukt telefonen og ikke snakket med typen. "Arvet" telefonen etter han, og batteritiden har blitt dårligere for hver oppdatering :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...