Gå til innhold

Jelly Bean klar til Samsung Galaxy S II


kwanza

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei, alle. Har bare noen spørsmål til dere som har fått installert NEE-versjonen:

  • Jeg var en av dem som kastet meg over den spanske JB-versjonen (FOP) da den ble sluppet. Etter få dager hadde jeg fått nok av ekstremt lav batterikapasitet, og rullet tilbake til 4.0.4. Hvordan er batterilevetiden i NEE-versjonen? Noen som har noen stats å vise til? Har "MediaScanner"-problemet blitt fikset?
  • Et mer kosmetisk spørsmål er om det er mulig å velge scrollende bakgrunnsbilde på hjemmeskjermene i NEE-versjonen, altså slik at bakgrunnsbildet beveger seg alt etter om du navigerer til høyre eller venstre?

På forhånd takk for alle svar.

Lenke til kommentar

Lasta JB ned til min S2 over OTA i går. Angrer bittert! Av en eller annen grunn er det en stemme som sier hvilke hjemmeskjerm jeg er på til en hver tid. "Page 1, Page 2, Page 3"...osv. Har sjekket at TalkBack er avslått, men den gir seg ikke... Så sluttet Touch Wiz å fungere. Får bare feilmelding.

Noen med samme problem?

 

Det er en bug i TouchWIZ.. Jelly Bean :-(

Du har innstallert noe som krever utvidet tilgang til systemet. Du finner det ved Talkback tjenesten.

Eneste måte å få det til å virke, er å deaktivere alle programmer som har med TTS å gjøre..

Programmer som må deaktiveres;

Samsung TTS

Tale-kommando

Talkback

Tekst-til-tale motor...

Selv bruker jeg NoLED og måtte fixe dette ;-)

 

 

Lenke til kommentar

Det er en bug i TouchWIZ.. Jelly Bean :-(

Du har innstallert noe som krever utvidet tilgang til systemet. Du finner det ved Talkback tjenesten.

Eneste måte å få det til å virke, er å deaktivere alle programmer som har med TTS å gjøre..

Programmer som må deaktiveres;

Samsung TTS

Tale-kommando

Talkback

Tekst-til-tale motor...

Selv bruker jeg NoLED og måtte fixe dette ;-)

Samme jeg og, den restarte selv flere ganger av seg selv,

Jeg tok ny resette fabrikk innstilling, så jeg slipper å avinnstallere hver apps, men først må du sikkerhets kopiere meldinger, og sms og evt mms.

 

Nå fungere den helt fin

Lenke til kommentar

Første spørsmål, ja. Bedre batteritid, ikke opplevd noe til det problemet.

 

Andre, nei, ser ikke slik ut. Tror du må bruke en annen launcher isåfall.

Takk for svar. Har nå oppgradert og både merker og ser en stor forskjell i batterilevetid fra FOP-versjonen.

 

Har dere andre kjørt en factory reset og sletting av cache i recovery mode? Bare lurer. Orker ikke å legge inn alle data på nytt med mindre det er nødvendig..

Lenke til kommentar

Er det noen som vet hvordan man får Galleriet til å sortere Picasa-bildemappene etter når de ble laget og ikke navnet på de enkelte mappene (nyeste først)? Dette har ikke vært noe problem med 4.0.4, og ikke et problem med 4.2.1 på min Nexus 7 heller. Jeg kan alltids bruke Picasa Tool, men det er jo rart at dette ikke fungerer nå.

Endret av eFaktura
Lenke til kommentar

Ser at jeg plutselig har Google Play Music. Har ikke installert denne selv så den kom med Jelly Bean. Ikke mulig å avinstallere den, bare avinstallere oppdateringer? Er dette noe dere anbefaler å ha? Er den bedre til å spille musikk enn telefonens innebygde musikkspiller? Er det evt en måte å fjerne den på?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...