Gå til innhold

Jelly Bean klar til Samsung Galaxy S II


kwanza

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg for min del har litt blandede følelser over resultatet av denne oppdateringen.

 

1: CrapWare. Sjela mi vrir seg inni min formfulle kropp i forferdelse over all dritten Samsung har klart å installere på siden av OS. Jeg tror jeg deaktiverte rundt 50 applikasjoner/småprogrammer/services på telefonen før jeg tok den ibruk skikkelig.

 

2. Bevegelighet: Hvorfor må telefonen mase og gjenta seg selv om at "DU BURDE PRØVE UT BEVEGELIGHET! :D:D:D:D:D:D" Når jeg egentlig bare vil finne frem en kontakt i tlf lista eller skrive en sms..

 

3. Ellers er jeg fornøyd.. :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq

Jeg for min del har litt blandede følelser over resultatet av denne oppdateringen.

 

1: CrapWare. Sjela mi vrir seg inni min formfulle kropp i forferdelse over all dritten Samsung har klart å installere på siden av OS. Jeg tror jeg deaktiverte rundt 50 applikasjoner/småprogrammer/services på telefonen før jeg tok den ibruk skikkelig.

 

2. Bevegelighet: Hvorfor må telefonen mase og gjenta seg selv om at "DU BURDE PRØVE UT BEVEGELIGHET! :D:D:D:D:D:D" Når jeg egentlig bare vil finne frem en kontakt i tlf lista eller skrive en sms..

 

Derfor du skal kjøre custom ROMs :)
Lenke til kommentar

Noen applikasjoner er forsvunnet.

Polaris Office

Kalender

Oppgave

Bilde redigerer

Videoskaper

Allshare

Oppgavebehandling

Music Hub (Samsung app...gjør ikke noe om denne er borte)

IM

Nyheter og Vær

Dagbok

Kies Air (Denne vil jeg ha tilbake, eller kanskje Airdroid kan erstatte denne)

 

Nye applikasjoner:

S Planner

S Suggest

Allshare Play

ChatOn

Minidagbok

 

 

Edit: Jeg kunne installere Kies Air gjennom Play.

Jeg prøvde på det samme med Videoskaper (Video Editor), men da fikk jeg opp meldingen "Enheten din er ikke kompatibel med denne versjonen".

Music Hub er også tilgjengelig å reinstallere via Play, men denne vil jeg ikke ha.

Endret av DJViking
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...